POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Mod - OLC GOLD
Autor Wiadomość
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #41  Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 18:56   

Oj tam... Ja udzielam różnym ludkom korepetycji z tego języka, ale do dzisiaj nazwy miesięcy muszę przeliczać... Inna sprawa że nawet po polsku się czasem mylę ;)
_________________

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #42  Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 19:05   

Storm87 napisał/a:
Pytanie do Jacka. :) Czy Community Units będzie ładnie chodzić z GWX 2.1? :)


Powninien chodzić bez problemu. Z tego co wiem jednostki pomiędzy 3.0 a 2.1 nie zmieniły sie. Dodatkowo Community Units jest kompatybilne z Thomsen Ships.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #43  Wysłany: 23 Wrzesień 2009, 00:39   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Storm87 napisał/a:
Pytanie do Jacka. :) Czy Community Units będzie ładnie chodzić z GWX 2.1? :)


Powninien chodzić bez problemu. Z tego co wiem jednostki pomiędzy 3.0 a 2.1 nie zmieniły sie. Dodatkowo Community Units jest kompatybilne z Thomsen Ships.


Ale z polską wersją językową już nie... :( Oj, czeka mnie robota....
_________________

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #44  Wysłany: 23 Wrzesień 2009, 22:18   

Cytat:
Ale z polską wersją językową już nie... :( Oj, czeka mnie robota..

wg mnie powinien działać także z wersją polską. Ten mod dodaje tylko jednostki i nic więcej nie zmienia. Jedynie nazwy nowych statków będą w języku angielskim.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #45  Wysłany: 23 Wrzesień 2009, 23:16   

I o to chodzi, nazwy oraz ich parametry. I mam pewność, że poprzestawia też nazwy pozostałych jednostek. A ja ja jestem zbyt pedantyczny by to puścić płazem. ;]
_________________

 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #46  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 08:46   

Oki, po uporaniu się z "problemem" wróg-nie wróg pojawiła mi się seria kolejnych pytań.
Jeśli będziecie w stanie odpowiedzieć będę wdzięczny:
1. Jaka jest kolejność instalacji dodatków do OLC Gold Mark IId? Chodzi mi o to, że mod ten zawiera w sobie dodatki (opcje 1-4 oraz Flat SUn Fix). Wiem, że każdy z tych dodatków powoduje modyfikacje używanych narzędzi namierniczych. Pytanie tylko co dokładnie się zmienia? Niestety, posty na SubSim pisane są taką angielszczyzną (terminologia techniczna), że nie za bardzo sobie radzę.

2. Co dokładnie zmienia dodatek ACM Reloaded for OLC Mark IId? Po jego zainstalowaniu na tarczach namierniczych pojawiają się dwa stałe wskaźniki. Czego one dotyczą? Nie ma już moich ulubionych "scratch`ów" na tarczach co powoduje, że całkiem się pogubiłem...

3. W jaki sposób mierzyć czas podczas obserwacji celu przy określaniu jego prędkości? Jako, że ACM reloaded powoduje zniknięcie U-Jagd Chronometer to wyliczam prędkość z prostego wzoru z kinematyki, czyli dzielę długość jednostki (czyli realną drogę) przez czas przejścia celu przez pionową linię na peryskopie. Mam jednak pewne wątpliwości - czy czasem ten sposób pomiaru nie działa tylko i wyłącznie przy ustawieniu U-Boota w namiarze 0 stopni na cel?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #47  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 19:38   

PL_Daritto napisał/a:

1. Jaka jest kolejność instalacji dodatków do OLC Gold Mark IId? Chodzi mi o to, że mod ten zawiera w sobie dodatki (opcje 1-4 oraz Flat SUn Fix). Wiem, że każdy z tych dodatków powoduje modyfikacje używanych narzędzi namierniczych. Pytanie tylko co dokładnie się zmienia? Niestety, posty na SubSim pisane są taką angielszczyzną (terminologia techniczna), że nie za bardzo sobie radzę.


opcje 1 do 4 to rózne kombinacje dodatkowych modów:
GUI - interfejs OLC - jest we wszystkich opcjach
LRT - Longer Repair Time - wydłuża wielokrotnie czas napraw systemów u-boota, oraz likwiduje wskaźnik pokazujący jak dobrze nasza załoga pracuje w przedziale (zielony pasek)
EDE - Ehnanced Graphics Effect - ładniejsze i bardziej ekscytujące wybuchy statków
ani LRT ani EDE nie zmienia interfejsu gry
Flat SUn Fix - poprawia jakiś bug związany ze słońcem, mam wgrany ale nie widziałem różnicy

Cytat:
2. Co dokładnie zmienia dodatek ACM Reloaded for OLC Mark IId? Po jego zainstalowaniu na tarczach namierniczych pojawiają się dwa stałe wskaźniki. Czego one dotyczą? Nie ma już moich ulubionych "scratch`ów" na tarczach co powoduje, że całkiem się pogubiłem...


Zastępują rysy: wskaźnik u góry wykorzystujesz przy określaniu odległości, zaś wskaźnik z boku do obliczenia prędkości celu

Cytat:
3. W jaki sposób mierzyć czas podczas obserwacji celu przy określaniu jego prędkości? Jako, że ACM reloaded powoduje zniknięcie U-Jagd Chronometer to wyliczam prędkość z prostego wzoru z kinematyki, czyli dzielę długość jednostki (czyli realną drogę) przez czas przejścia celu przez pionową linię na peryskopie. Mam jednak pewne wątpliwości - czy czasem ten sposób pomiaru nie działa tylko i wyłącznie przy ustawieniu U-Boota w namiarze 0 stopni na cel?


- do określenia prędkości celu możesz użyć tarcz namiarowych (tez musisz zmierzyć ile czasu statek przepływa swoją długość)
- zarówno w metodzie dzielenia lub tarcz namiarowych lub chronometru ważnym elementem jest prędkość. Jeżeli wynosi ona 0 to nie ma żadnych problemów z wyliczeniem prędkości statku. Błąd będzie jednak mniejszy jeśli AOB będzie większe od powiedzmy 40st.
- jeśli płyniesz to powinieneś płynąć albo równolegle do kursu celu (wtedy odpowiednio dodajesz lub odejmujesz od wyniku swoją prędkość) lub też mierzyć czas na kiedy cel przepływa przez namiar 0.

Jeszcze nie dopracowałem się metody wyliczania prędkości w przypadku gdy kąt pomiędzy moim kursem a kursem celu jest inny niż 90 lub 0st.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #48  Wysłany: 13 Wrzesień 2015, 09:07   

Jacek?

A co jakby pomęczyć sOnara o zrobienie przeszczepu najlepszych dodatków z tego moda do K.o.t.A II?

W końcu kontakt z One'm jest i to bezpośredni więc nie będzie problemu :lol
_________________

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #49  Wysłany: 13 Wrzesień 2015, 14:07   

Minęło tyle lat odkąd ostatni raz grałem kampanię w SH3 z OLC, że nawet nie wiem co powinienem zaproponować :aniolek: .

W kampanii skupiam się na SH5 i tutaj jestem na czasie.

Co do SH3, to myślę, że UTW z KOTA jest ok, bo jest zbalansowana.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Gold Mission Pack - złoty pakiet misji rankingowych
Esencja gry rankingowych
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 0 23 Listopad 2015, 23:05
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Instalator MODÓW do SHIV
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 0 16 Grudzień 2007, 00:24
PL_HUBAL
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Olc Gui
Maly Dodatki, mody i modowanie 20 30 Marzec 2008, 19:53
PL_maniek
Brak nowych postów OLC GUI for GWX 1.03
PL_BOBIK Dodatki, mody i modowanie 1 12 Grudzień 2007, 19:41
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów GWX 3.0 Gold edition problem z uruchomieniem
Grossus Dodatki, mody i modowanie 1 13 Luty 2012, 22:16
PL_Olamagato


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group