POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Z dziennika pokładowego U-51
Autor Wiadomość
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #1  Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 12:00   Z dziennika pokładowego U-51

Misja rozpoczęta dnia 17.09.2009 o godzinie 17:30.
Realizm: 84% (Zostawiony widok zewnętrzny oraz pomoc oficera przy strzelaniu torped )
Czas gry: 1:1

Data: 01.09.1939
Przydział: 2 Flotylla
Baza: Wilhelmshaven
U-Boot: VIIb

Z dziennika pokładowego U-51:

31.08.1939 - baza Marynarki w Wilhelmshaven


"... rozpoczęto przejmowanie okrętu przez załogę, segregowanie zaopatrzenia oraz wydawanie ostatnich dyspozycji..."

01.09. 1939 - 1 dzień na morzu


14:00 - rozpoczęto przygotowania do wyjścia w morze. Stan osobowy - 5 Oficerów, 16 podoficerów, 30 marynarzy.

14:27 - otrzymano rozkazy oraz wytyczne patrolu:

Kwadrat: AM19
Odległość: 1827.45 Mil morskich
Szacowany czas podróży: 127 godzin ( prędkość 13 knotów )

15:16 - Start silników, rozpoczęto manewry wyjściowe, Oba silniki 1/3 naprzód

15:36 - Koniec manewrów wyjściowych, zmiana kursu na 60 stopni NNE prędkość 14 knotów

15:49 - zmiana kursu na 23 stopnie NN

16:02 - mijamy wracającego do bazy U-23 Thomsena

16:09 - zmiana kursu na 320 stopni NNW

16:16 - Zwołano Oficerów na odprawę, przedstawiono rozkazy oraz wytyczne

17:33 - zmiana kursu na 300 stopni NWN weszliśmy na Morze Północne

Podsumowanie Wachty:
Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AN96
Przepłynięto: 47 mil
Prędkość: 16 knotów.
Brak kontaktów.


18:00
- zmiana wachty, IV Wachta na stanowiskach



20:01
- otrzymano wiadomość radiową, BDU poleca atakowanie statków i okrętów pod Polską Banderą. Zakaz atakowania jednostek neutralnych....

22:31 - zwiększono prędkość do 16 knotów

Podsumowanie Wachty:
Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AN95
Przepłynięto: 102 mile
Prędkość: 16 knotów.
Brak kontaktów.

Podsumowanie dnia:
Przepłynięto: 149 Mil morskich z czego w zanurzeniu - 0
Pozostało: 1677 Mil morskich

02.09.1939 - 2 dzień na morzu


00:00 - zmiana wachty. I wachta na stanowiskach.



_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 28 Wrzesień 2009, 20:25, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 14:21   Re: Z dziennika pokładowego U-51

PL_HUBAL napisał/a:
Prędkość: 16 knotów.


Jaka prędkość???
A jak jest długość świeczki i czas palenia się jednego knota?
:lol :lol :lol
 
     
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #3  Wysłany: 19 Wrzesień 2009, 12:50   

02.09.1939 - 2 dzień na morzu



00:00 - zmiana wachty. I wachta na stanowiskach.

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AN19
Przepłynięto: 149 Mil morskich z czego w zanurzeniu - 0
Pozostało: 2408 Mil morskich
Prędkość: 16 knotów.
Brak kontaktów.

06:00 - zmiana wachty. II wachta na stanowiskach

08:32- ćwiczenia alarmowe: awaryjne zanurzanie, symulacja pożaru w maszynowni, awaryjne wynurzanie, strzelanie artyleryjskie do pozorowanych celów

09:20 - koniec ćwiczeń

12:00 - zmiana wachty. III wachta na stanowiskach

18:00 - zmiana wachty. IV wachta na stanowiskach

18:27
- przed dziobem przeleciała biała mewa

03.09.1939 - 3 dzień na morzu


00:00 - zmiana wachty. I wachta na stanowiskach.

Warunki pogodowe: zachmurzenie, siła wiatru 7m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AN45
Przepłynięto: 427 Mil morskich z czego w zanurzeniu - 0,5 Mili Morskiej
Pozostało: 1981 Mil morskich
Prędkość: 16 knotów.
Brak kontaktów.

Screenshot_48.jpg
Plik ściągnięto 39 raz(y) 171.99 KB

_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Ostatnio zmieniony przez PL_HUBAL 19 Wrzesień 2009, 12:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 19 Wrzesień 2009, 13:49   

Knot – część świecy, znicza lub lampy spalającej paliwo płynne takie jak olej bądź nafta, wyprowadzająca płynne (naturalnie lub stopione) paliwo poza zbiornik dzięki wykorzystaniu zjawiska kapilarnego, by umożliwić lub ułatwić jego parowanie w wysokiej temperaturze płomienia. Materiałem faktycznie spalanym są wtedy opary paliwa.
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #5  Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 01:14   

He...he... :lol . Znam pierwszy post naszego Hubalka o szybkości okrętu mierzonego w "knotach". Na razie nie mam siły napisać nic więcej na temat tej "szybkości" mierzonej w knotach :lol . Knocie nasz knocie... :lol

PS
Ale znając chłopaki długość zwykłego knota, ze zwykłej świczki, to prędkość łajby Hubalka nie była zbyt zawrotna :lol .

:lol

:)
Ostatnio zmieniony przez Gregorios 20 Wrzesień 2009, 01:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #6  Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 10:05   

grasz na 2.1 prawda? w 3.0 podoba mi się to że zaczynasz kampanię na miesiąc przed rozpoczęciem wojny i masz większe możliwości mobilizacyjne - ponadto możesz pozwiedzać sobie największe porty przyszłego wroga, ta wiedza może zaowocować w przyszłości :lol

Clipboard01.jpg
Wychodzimy właśnie z Kilonii - ach jak blisko LABOE jesteśmy
Plik ściągnięto 33 raz(y) 221.28 KB

_________________

 
 
     
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #7  Wysłany: 21 Wrzesień 2009, 21:32   


03.09.1939 - 3 dzień na morzu


00:00 - zmiana wachty. I wachta na stanowiskach.

Warunki pogodowe: zachmurzenie, siła wiatru 7m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AN45
Przepłynięto: 427 Mil morskich z czego w zanurzeniu - 0,5 Mili Morskiej
Pozostało: 1981 Mil morskich
Prędkość: 16 knotów.
Brak kontaktów.

06:00 - zmiana wachty. II wachta na stanowiskach

12:00 - zmiana wachty. III wachta na stanowiskach

15:15 - głębokość peryskopowa

15:31 - kontakt na hydrofonie, wolno poruszający się statek handlowy, kurs NNW,

15:38 - utracono kontakt

15:50
- otrzymano rozkaz atakowania żeglugi Angielskiej bez ostrzeżenia, ( przestrzegać umów międzynarodowych )

16:12 - kontakt wizualny, statek handlowy, namiar 328, odległość 6700 metrów, oba silniki pełna naprzód, alarm na stanowiskach bojowych

16:19 - jednostka typu "GRANVILLE" flaga Brytyjska

16:20 - obsadzono działo pokładowe

16:26 - rozpoznany statek wykonuje zwrot o 90 stopni, ucieka

16:27 - rozpoczęto atak z działa

16:30 - po kilku salwach, statek ogarnia olbrzymia eksplozja, najprawdopodobniej przewoził amunicje

16:31 - statek tonie ( 4702 GRT )

16:35 - wracamy na kurs

17:15 - zmiana kursu na 265 stopni WSW

17:53 - otrzymano rozkaz atakowania Francuskiej żeglugi bez ostrzeżeń

18:00
- zmiana wachty. IV wachta na stanowiskach

21:00 - kontakt wzrokowy, odległość 3000 metrów, namiar 340 stopni, alarm na stanowiskach bojowych, obsadzono działo

21:05
- jednostka typu "COAL FRIGHTER" flaga Brytyjska

21:06 - rozpoczęto atak

21:15 - statek zniszczony ( 2068 GRT )

21:17 - powrót na kurs

21:23 - otrzymano wiadomość od U-14 o zaatakowaniu i zatopieniu polskiego okrętu podwodnego

04.09.1939 - 4 dzień na morzu



00:00 - zmiana wachty. I wachta na stanowiskach.

Warunki pogodowe: zachmurzenie, siła wiatru 2m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AN13
Przepłynięto: 631 Mil morskich z czego w zanurzeniu - 0,3 Mili Morskiej
Pozostało: 1350 Mil morskich
Prędkość: 17/18 knotów.
Brak kontaktów.


Screenshot_56.jpg
Plik ściągnięto 33 raz(y) 167.65 KB

_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 22 Wrzesień 2009, 19:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 08:10   

Węzeł (ang. knot), w skrócie w (ang. kn lub kt albo kts) - jednostka miary, równa jednej mili morskiej na godzinę, stosowana do określania prędkości morskich jednostek pływających, a także samolotów, ponadto w meteorologii - do określania prędkości wiatrów. W żegludze śródlądowej używa się kilometrów na godzinę.
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #9  Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 12:04   

PL_Andrev napisał/a:
Węzeł (ang. knot), w skrócie w (ang. kn lub kt albo kts) - jednostka miary, równa jednej mili morskiej na godzinę, stosowana do określania prędkości morskich jednostek pływających, a także samolotów, ponadto w meteorologii - do określania prędkości wiatrów. W żegludze śródlądowej używa się kilometrów na godzinę.


Tak. Ale kolega albo uzywa j.angileski (knots - poprawna forma l.mn.) albo j.polski (tu poprawna forma to wezly). Jednakze rownie dobrze moze to byc jezyk literacki i kazda forma nazwy okreslajacej predkosc jest dozwolona (to moga byc banki,wstanki czy inne dziwadla).
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 22 Wrzesień 2009, 12:06, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #10  Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 15:59   

Cytat:
Odległość: 1827.45 Mil morskich

Cytat:
Pozostało: 1981 Mil morskich


To ty w drugą stronę płynąłeś?



Cytat:
18:27 - przed dziobem przeleciała biała mewa


Fajny wpis



Cytat:
15:31 - kontakt na sonarze, wolno poruszający się statek handlowy, kurs NNW,


To ty masz już sonar?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 22 Wrzesień 2009, 16:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #11  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 15:38   

04.09.1939 - 4 dzień na morzu


03:54 - kontakt wizualny, statek handlowy, namiar 80 stopni , odległość 3500 metrów, alarm na stanowiskach bojowych

04:04 - jednostka typu "GRANVILLE" flaga Brytyjska

04:06 - rozpoczęto ostrzał z działa, statek przyśpiesza i stara się uciec

04:17 - statek zatopiony ( 4703 GRT )

06:00 - zmiana wachty. II wachta na stanowiskach

12:00- zmiana wachty. III wachta na stanowiskach

12:01 - otrzymaliśmy wiadomośc radiową o zakazie atakowania statków pasażerskich

12:49- zostaliśmy zaatakowani przez Brytyjski samolot, dokonal ostrzału z broni pokładowej, oraz zaatakował niecelnie ładunkami głębinowymi. Niegroźne uszkodzenia poszycia.

12:53 - schodzimy na 69 metrów, prędkość 3 knoty

13:15 - zmiana głębokości na 47 metrów

13:43 - wynurzenie, wachta na stanowiskach, oba silniki pełna naprzód

16:19 - awaria w przedziale diesli.

16:48 - awaria usunięta, prędkość 1/3 naprzód, C/Eng podczas usuwania usterki rozciął Sobie kciuka w prawej ręce, rana została zszyta i zabandażowana.

16:52 - zmiana prędkości 2/3 naprzód

17:10 - oba silniki pełna naprzód

18:00 - zmiana wachty. IV wachta na stanowiskach

00:00 - zmiana wachty. I wachta na stanowiskach.
Warunki pogodowe: zachmurzenie, siła wiatru 2m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AM19
Przepłynięto: 98 Mil morskich z czego w zanurzeniu - 7 Mil Morskich
Pozostało: -/-
Prędkość: 2-10 węzłów.
Brak kontaktów.


Screenshot_58.jpg
Plik ściągnięto 18 raz(y) 174.74 KB

_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Ostatnio zmieniony przez PL_HUBAL 28 Wrzesień 2009, 21:00, w całości zmieniany 5 razy  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #12  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 15:48   

Cytat:
16:19 - awaria w przedziale diesli.


Wymyślone, czy prawdziwe?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #13  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 15:50   

prawdziwe, silniki mi stanęły...
_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #14  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 15:51   

Jakiś mod? Czy po prostu "załoga była za słaba"?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #15  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 15:52   

załoga
_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #16  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 17:42   

To znaczy nie awaria, tylko zawinił czynnik ludzki.
Ja jestem ciekaw jak wam Obu się tak długo będzie chciało i kiedy pojawi się u Hubalka merch którego będzie torpedowa ł- już słyszę ten telefon o 3:00 gdy smacznie śpię z wołaniem o wejście na ventrilo bo trzeba torpedować.
:piwko:
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 24 Wrzesień 2009, 17:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #17  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 17:45   

A dlaczego o 3:00?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #18  Wysłany: 26 Wrzesień 2009, 21:38   

05.09.1939 - 5 dzień na morzu


06:00 - zmiana wachty. II wachta na stanowiskach

12:00 - zmiana wachty. III wachta na stanowiskach

14:37 - dotarliśmy do strefy patrolowania. Wysłano meldunek do BDU o osiągnięciu kwadratu AM19, rozpoczynamy patrolowanie, zmiana kursy 220 stopni SW, prędkośc 2/3 naprzód

15:07 - zmiana kursu na 180 stopni S, prędkość 11 węzłów

16:07 - głębokość peryskopowa, prędkość 5 węzłów

16:37 - wynurzenie, prędkość 12 węzłów

17:32 - zmiana kursu na 190 stopni SW, głębokość peryskopowa, prędkość 5 węzłów

18:00 - zmiana wachty. IV wachta na stanowiskach, wynurzenie, prędkość 11 węzłów

19:00 - głębokość peryskopowa, prędkość 6 węzłów

19:30 - zmiana kursu na 220 stopni SW, wynurzenie, prędkość 11 węzłów

21:30 - zmiana kursu na 230 stopni SW, głębokość peryskopowa, prędkość 5 węzłów

22:07 - wynurzenie, prędkość 12 węzłów

23:00 - zmiana kursu na 275 stopni NW , prędkość 10 węzłów

23:03 - głębokość peryskopowa, prędkość 5 węzłów

23:40 - wynurzenie, prędkość 12 węzłów


06.09.1939 - 6 dzień na morzu



00:00 - zmiana wachty. I wachta na stanowiskach.

Warunki pogodowe: zachmurzenie, siła wiatru 2m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AM19
Przepłynięto: 740 Mil morskich z czego w zanurzeniu - 28 Mile Morskie
Pozostało: -/-
Prędkość: 5-14 węzłów.
Brak kontaktów.




_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Ostatnio zmieniony przez PL_HUBAL 28 Wrzesień 2009, 21:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #19  Wysłany: 26 Wrzesień 2009, 22:18   

taaaak... 5-ty dzień był jak widzę ciekawy i owocny zarazem :lol
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #20  Wysłany: 26 Wrzesień 2009, 23:26   

PL_HUBAL napisał/a:
Prędkość: 17/18 węzłów.


Dziękuję Hubalku! Dziekuję!!!
:ok:

Chciałem tą emotikonę z całuskiem, ale byś jeszcze opacznie zrozumiał...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Z Dziennika pokładowego U-35
marek238 Ogólnie o Silent Hunter III 1 1 Luty 2010, 09:34
PL_HUBAL
Brak nowych postów Z dziennika pokładowego U-53
PL_CMDR Blue R Ogólnie o Silent Hunter III 37 11 Luty 2010, 08:44
PL_Andrev
Brak nowych postów Pytanie odnośnie fal i strzelania z działka pokładowego.
GatlingPL Pytania i odpowiedzi 3 25 Kwiecień 2014, 21:11
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol 51 - Ucieczka
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 8 Kwiecień 2008, 12:27
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów patrol nr 51
PL_Hunter_Silent13 Ranking za Okres luty - czerwiec 11 30 Kwiecień 2011, 13:09
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol 51- Nowy Front
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 24 Czerwiec 2009, 15:01
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol-51 Wojna to magia
PL_olek0849 Nasze aktualne patrole - Jesień 2014 16 7 Luty 2015, 21:47
PL_olek0849


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group