Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Patryk
Ulubiona Gra: Seria SH, Fifa 11, F1 2010, CM03-04 Pomógł: 2 razy Wiek: 28 Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 396 Skąd: Rogów
#1 Wysłany: 28 Wrzesień 2009, 15:43 Problem UTW
UTW to bardzo dobry mod pod względem graficznym. Niestety nie jestem na tyle doświadczony by pływać tylko MultiPlayer. A Kampania jest bardzo mętna (raz na 15 patroli jest coś do zniszczenia). Mam GwX 3.0 Co zrobić by była kampania z GWX 3.0 to UTW albo Wiatr w GWX 3.0. Będzie pochwałka.
_________________
Ostatnio zmieniony przez woonteerxd 28 Wrzesień 2009, 15:43, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim. Pomógł: 9 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 781 Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C
#2 Wysłany: 28 Wrzesień 2009, 16:03
zapominasz o najważniejszej rzeczy UTW mianowicie to ŻE TEN MOD BYŁ ROBIONY W 100% POD MULTI, sOnar singla w ogóle nie uwzględniał przy tworzeniu moda dlatego jak chcesz grać na multi to graj na UTW ale jak chcesz grać singla to lepiej pozostań przy GWX
_________________ Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE Jedenastokrotny World Champion
1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.
Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#4 Wysłany: 28 Wrzesień 2009, 17:22
Podstawowe elementy grafiki z UTW uzyskasz, kopiując do Folderu Data (GWX) następujące pliki: Scene.dat, Scene.dsd, Scene.sim oraz Foldery: Misc, Env, Terrain. powinno chodzić bez problemu, ale gwarancji nie wystawiam. Więc lepiej użyj magicznej mocy JSGME, by naprawić ewentualny bajzel.
Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 432 Skąd: Polska
#7 Wysłany: 28 Wrzesień 2009, 17:50 Re: Problem UTW
sOnar napisał/a:
woonteerxd napisał/a:
Kampania jest bardzo mętna (raz na 15 patroli jest coś do zniszczenia)
To ciekawe jakim cudem grając czystą kampanię od 1940 - kwietnia 1943 mam dwa i pół miliona ton - na pełnym realu
sOnar napisz jak Ty to robisz dla mnie jako nowicjusza taki poradnik był by bezcenny
sOnar [Usunięty] Kommodore
#8 Wysłany: 28 Wrzesień 2009, 17:52
Tes. Ja mówię o czystym SH3... bez modów...
1. osłuchiwać się
2. pętać się po 'szlakach' konwojów
3. i osłuchiwać się
4. i osłuchiwać się
i dwie i pół bańki (ton) przy w miarę dobrej celności gwarantowane
W czystym SH3 pływa masę statków tylko trzeba umieć je znaleźć. Dla tych co tego nie potrafią został GWX. Tam jest jak w raju. Gdzie nie popłyniesz statek, konwój albo battleship... ciężko jest się przeładować - taki ruch na morzu
Mnie czysty SH3 pod względem ruchu morskiego zadowala. Żadne kontakty co 10 minut... czuje się realizm pętając się za zdobyczą długie mile...
i to jest właśnie miodzio...
EDIT by PL_CMDR Blue R
Dyskusja o kampanii SH3 1.4 i GWX została przeniesiona do osobnego tematu ze względu na offtopic. Zapraszam do dyskusji o kampaniach do działu:
http://www.forum.polishse...opic.php?t=5461
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 29 Wrzesień 2009, 11:33, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum