POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
jak zaatakować i pozostać niezauważonym?
Autor Wiadomość
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #1  Wysłany: 3 Październik 2009, 12:24   jak zaatakować i pozostać niezauważonym?

sytuacja jak na fotce


Ostatnio zmieniony przez PudeL 3 Październik 2009, 12:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 3 Październik 2009, 13:28   

A ile węzłów robi twoja krypa?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_zyziek_b 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 161
Skąd: Jaworzno

 #3  Wysłany: 3 Październik 2009, 15:58   

Bo pod wodą to nie dojdziesz, a i na powierzchni będzie cienko.
_________________

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 3 Październik 2009, 17:26   

Polecam taki manewr:

Odejście z maksymalną prędkością na np. 20km (lub w nocy np. na 5, zależy od widoczności), potem kurs równoległy przez x km, a potem dojście na punkt spotkania.



i rozwiązanie prostego równania:
czas podróży celu = czas twojej podróży + rezerwowa 1h
czas = całkowita droga / prędkość
węzeł = 1.85 km/h

Jak będziesz miał kłopoty z wyliczeniem to daj znać.
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #5  Wysłany: 3 Październik 2009, 19:02   

Czy te 2 krypy sa warte zachodu? W swojej karierze spotkasz wieksze "zespoly uderzeniowe". I to pewnie nie raz.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 3 Październik 2009, 19:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #6  Wysłany: 3 Październik 2009, 19:26   

A masz torpedy parogazowe? Np. T1? Na najmniejszej prędkości mają zasięg 12,5 km. Co prawda szanse trafienia są nikłe, ale może warto spróbować?
_________________

 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #7  Wysłany: 3 Październik 2009, 20:03   

tyle że pamiętaj Storm że to działa tylko przy pierwszym strzale i tylko w nocy (no nie koniecznie tylko w nocy)
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #8  Wysłany: 4 Październik 2009, 10:41   

załatwiłem tak były warte jedna to był liniowiec koło 20k brt obraz troop transport a jako że były bez jakiejkolwiek osłony podpłynąłem do nich potraktowałęm z dział a następnie puściłem dla dobicia torpedy :)

w każdym bądź razie dziękuję za sugestie
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #9  Wysłany: 7 Październik 2009, 16:05   

Adiq napisał/a:
tyle że pamiętaj Storm że to działa tylko przy pierwszym strzale i tylko w nocy (no nie koniecznie tylko w nocy)


Nie wiem, odkąd gram na Thomsen Ships statki nie są w stanie przyspieszyć o 10 węzłów w 5 sekund ani "zaciągnąć ręcznego" :)
_________________

 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #10  Wysłany: 7 Październik 2009, 17:48   

Storm87 napisał/a:
Nie wiem, odkąd gram na Thomsen Ships statki nie są w stanie przyspieszyć o 10 węzłów w 5 sekund ani "zaciągnąć ręcznego" :)


A Thomsen ships nie gryzie sie z GWX_Buoyancy&draught z Life boats and debris moda?
_________________

 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #11  Wysłany: 8 Październik 2009, 10:22   

PL_tnnn napisał/a:
Storm87 napisał/a:
Nie wiem, odkąd gram na Thomsen Ships statki nie są w stanie przyspieszyć o 10 węzłów w 5 sekund ani "zaciągnąć ręcznego" :)


A Thomsen ships nie gryzie sie z GWX_Buoyancy&draught z Life boats and debris moda?


Też miałem takie wątpliwości, ale nie, wszystko jest w porządku. :)
_________________

 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #12  Wysłany: 8 Październik 2009, 12:24   

Storm87 napisał/a:
Też miałem takie wątpliwości, ale nie, wszystko jest w porządku. :)


Nie sprawdzalem dokladnie na jakiej zasadzie dziala JSGME ale wydaje mi sie ze on po prostu podmienia pliki. Jak popatrzysz na GWX_Buoyancy... i Thomsen Ships to zobaczysz ze one podmieniaja te same pliki - jestes pewien ze po prostu jeden nie zastapil drugiego?
_________________

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #13  Wysłany: 8 Październik 2009, 12:26   

Storm, a jak wygląda sytuacja gdy np. DD chce przepuścić mercha i "zaciąga ręczny" ?
Miałeś takie sytuacje ? Dużo ten mod chyba nie waży, a warto by się nad tym zastanowić jako dodatek do multi.
:hmm
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #14  Wysłany: 8 Październik 2009, 12:54   

Używam tego moda i jestem bardzo zadowolony. Najlepiej jest go przetestować na misji treningowej - strzał do tramp streamer-a, który stoi. Normalnie, jak strzelasz, praktycznie za każdym razem zauważy torpedę i ją wyminie. Po zainstalowaniu tego mod-a, jego reakcja jest bardzo spóźniona.

Nie wiem, czy da się na wprost zastosować tego moda do multi, ponieważ zmienia on pliki dla każdej jednostki - w oryginale jest kompatybilny z GWX 3.0 oraz Community Units - i tylko tym jednostkom zmienia czas reakcji.

Teraz dopiero zauważyłem, że to jest temat dot. SH4 - więc sorry za offtopic.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 8 Październik 2009, 12:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #15  Wysłany: 8 Październik 2009, 13:13   

PL_Marco napisał/a:
Storm, a jak wygląda sytuacja gdy np. DD chce przepuścić mercha i "zaciąga ręczny" ?


Z tego co pisza tutaj (subsim) to niszczyciele moze i nie moga juz stawac w miejscu ale nadal sa bardzo zwrotne.

I tez nie zauwazylem ze to SH IV... :shy
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_tnnn 8 Październik 2009, 13:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #16  Wysłany: 8 Październik 2009, 17:42   

Nie miałem jeszcze przypadków by jednostki wpadały na siebie. Bez kompresji czasu się to raczej nie zdarza. A z kompresją też chyba nie. :) Mod jest super, jeśli by go użyć na multi.... myślę że można go nawet na czysty SHIII zainstalować, to że jakaś jednostka jest w folderze sea nie znaczy, że gra ją automatycznie wykorzystuje, więc pojawienie się plików .sim (bo chyba o te chodzi) z jednostek których nie ma w 1.4 nie powinno w niczym wadzić. Gorzej dla nowych jednostek, których GWX czy Comm Units nie uwzględnia.

P.S. Jak ktoś chce z niego korzystać, to odradzam używać plików modyfikujących U-Booty. Powoduje to, że prędkość max naszych łajb spada o jakieś 2 węzły.

Cytat:
Nie sprawdzalem dokladnie na jakiej zasadzie dziala JSGME ale wydaje mi sie ze on po prostu podmienia pliki. Jak popatrzysz na GWX_Buoyancy... i Thomsen Ships to zobaczysz ze one podmieniaja te same pliki - jestes pewien ze po prostu jeden nie zastapil drugiego?


Tak, podmienia pliki z możliwością cofnięcia zmian. Ale autor moda, P. Thomsen, uczynił swoje pliki kompatybilnymi z Lifeboats & Debris. Wszystko będzie w porządku, wierz mi, bo sam gram na takiej kombinacji: Thomsen Ships nainstalowany na Lifeboats. :) Kolejność ważna rzecz!



EDIT: Jestem niemal na 100% pewien, że czytałem już o podobnej modyfikacji dla SH4.
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Storm87 8 Październik 2009, 17:54, w całości zmieniany 5 razy  
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #17  Wysłany: 8 Październik 2009, 23:18   

Storm87 napisał/a:
P.S. Jak ktoś chce z niego korzystać, to odradzam używać plików modyfikujących U-Booty. Powoduje to, że prędkość max naszych łajb spada o jakieś 2 węzły.


W najnowszej wersji moda modyfikacje okretow podwodnych zostaly usuniete ;)

Cytat:
Tak, podmienia pliki z możliwością cofnięcia zmian. Ale autor moda, P. Thomsen, uczynił swoje pliki kompatybilnymi z Lifeboats & Debris. Wszystko będzie w porządku, wierz mi, bo sam gram na takiej kombinacji: Thomsen Ships nainstalowany na Lifeboats. :)


Lifeboats and Debris niemal na pewno jest kompatybilny (podmienia po prostu inne pliki) z Thomsen Ships. Pytalem o kompatybilnosc tego opcjonalnego moda (GWX_Buoyancy&draught) z Lifeboats z Thomsenem. I tu wydaje mi sie ze jesli instalujesz Thomsena PO tym opcjonalnym to Thomsen po prostu nadpisuje pliki z GWX_Buoyancy&draught - wiec nie tyle jest komapatybilny co po prostu zastepuje.
_________________

 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #18  Wysłany: 10 Październik 2009, 15:54   

Cytat:
Lifeboats and Debris niemal na pewno jest kompatybilny (podmienia po prostu inne pliki) z Thomsen Ships. Pytalem o kompatybilnosc tego opcjonalnego moda (GWX_Buoyancy&draught) z Lifeboats z Thomsenem. I tu wydaje mi sie ze jesli instalujesz Thomsena PO tym opcjonalnym to Thomsen po prostu nadpisuje pliki z GWX_Buoyancy&draught - wiec nie tyle jest komapatybilny co po prostu zastepuje.


Dlatego że pliki .sim zawierają między innymi dane na temat modelu pływania okrętów. W takim układzie używanie GWX_Buoyancy&draught jest bezcelowe, bo właśnie Thomsen Ships zmienia ten model na lepsze. :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Storm87 10 Październik 2009, 15:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać
wymagane modyfikacje, programy
PL_fox6 Kampania multiplayer SH III 2 23 Listopad 2012, 18:05
PL_fox6
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak zrobić misję - tutorial video
Gość Strefa MISJOnarzy 10 5 Listopad 2014, 17:57
PL_olek0849
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać w Silent Hunter IV
PL_Hagal Wykaz patroli 0 19 Wrzesień 2008, 09:58
PL_Hagal
Brak nowych postów Przyklejony: Jak podać pozycję swoją / konwoju
PL_Andrev Kampania multiplayer SH III 4 24 Październik 2008, 14:10
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów jak to włączyć
Pawian Pytania i odpowiedzi 6 12 Lipiec 2016, 20:59
melis
Brak nowych postów Jak poszło ?
PL_Cmd_Jacek Patrole MULTI 0 11 Luty 2017, 09:44
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group