Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
grafika jest....jednostki są....."potencjalni" gracze są....to teraz cierpliwie czekać na grę DCII dla SHIII/IV...
Ale tak jak wam wujaszek Hubal mówi ( i zapamiętajcie Sobie jego słowa )"....zanim wejdziemy do strefy Euro to będziemy topić suby w grach multiplayer..."
_________________ "...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Ostatnio zmieniony przez PL_HUBAL 24 Maj 2009, 20:21, w całości zmieniany 2 razy
....zanim wejdziemy do strefy Euro to będziemy topić suby w grach multiplayer..."
Albo wściekać się, że nie ma wielu opcji, co ma DC
Ps. Jakoś nigdy nie widziałem cię na górze SHIV, choć ponoć miałeś grać na górze i wyrzucać suby z Ventrillo (po co, skoro byłbyś z nimi razem, nie wiem, ale...)
zaraz... Hubal... A tu nie ma podtekstu, że nigdy nie wejdziemy?
Takie same głosy były w przypadku poprzedniej części (Battlestation: Midway) i choć mam tą grę, to nigdy z nikim w nią nie zagrałem... NF był bardziej ciekawy dla klanowiczów...
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#8 Wysłany: 26 Maj 2009, 06:38
A ja powiem... !!! HELP !!!
Nie mogę zainstalować tej gry (demo), bo...
1) Chciałbym zainstalować na innej partycji, bo na C: nie ma tyle miejsca... ale nie mogę przełączyć dysków - nawet wybranie ręcznej ścieżki (D:) podczas instalacji nie pomogło...
2) Próbowałem zainstalować przez konto administratora - problem w tym, że metoda ALT+CTRL+2xDEL nie działa (nie mogę się zalogować).
Próbowałem przez tryb awaryjny (wtedy z dostępem do konta administratora nie mam problemów), ale... "tryb awaryjny zapobiegł instalacji tej aplikacji"
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#9 Wysłany: 24 Październik 2009, 09:34
Dobra, zainstalowałem.
Moje "odczucia" podsumuję tak:
Core Duo 2GB + 2GB RAM + GF 7900GS to za mało.
Grać się da, ale nie jest to płynne, więc przyjemność średnio słaba.
Jest taka zasada: jeśli dany produkt wymaga określonej ilości RAMu, to z pewnością jego zapotrzebowanie jest o 50% wyższe. Spróbuję jeszcze na minimalnych ustawieniach.
Hmmm... trzeba by dokupić jeszcze 1 GB RAMu... tylko jak sprawdzić co za typ mam zainstalowany? A z grafą to jeszcze poczekam... może do sezonu martwego (luty).
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#13 Wysłany: 24 Październik 2009, 15:03
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista
Najtańszy C2D 3+GHz kosztuje około 470zł - no bez jaj...
Ale powiem Wam, że jak popłakałem się ze szczęścia słysząc komendy w BS:M po japońsku, to w przypadku BS:P poczułem wyrzut mojego żołądka na ręku.
Amerykański z koszmarnym japońskim akcentem - całkowita porażka - i wszystko na ten temat.
Graficzka jest powalająca, ale to kolejny przykład przerostu formy nad treścią.
W sumie szkoda.
Efekt przeźroczystości robi wrażenie...
I znowu na głębinę... jak widzimy swój cień znaczy: uciekać!
A tak to wygląda od strony suba:
Co ciekawe, okręt podwodny też może wejść na mieliznę:
Zachwycający efekt "mokrego peryskopu"...
Auftauchen! Auftauchen!
Typ B na płyciźnie jest całkowicie bezbronny... i doskonale widoczny.
Tu mamy cień na wodzie i cień na dnie.
Efekt namydlonego brzegu - okręcik zsuwa się sam z siebie na głębinę:
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#17 Wysłany: 25 Październik 2009, 19:23
PL_fox6 napisał/a:
za miesiąc to się wam to znudzi, a za dwa, nikt o tej grze nie będzie pamiętał. Jest to tylko b. ograniczona zręcznościówka
Fox a skad wiesz, czy sie znudzi czy sie nie znudzi??
Skoro Ciebie nie interesuje tego typu gra to nie oznacza, ze kogos innego nie bedzie.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#18 Wysłany: 28 Październik 2009, 19:22
Ale, to co mi się podoba w Battlestations: Pacific to... torpedy.
Daleki zasięg (w porównaniu z BSM), fajnie wygląda taki atak, no i DDki mają sporo na pokładzie (chyba 8 sztuk). Celna salwa potrafi zatopić... wszystko.
Świetnym pomysłem są też ikonki ładowania (wiadomo ile trzeba czekać na ponowne załadowanie torpedy do wyrzutni). Jak to uwidziałem na jakimś filmie, można też topić inne suby. Ten "japoński" to prawdziwa klęska, ale może to kolejne "poprawnie polityczne" zagranie pod kraj Wielkiego Brata. Jedyne czego nie ma to automatycznie podawanego kąta wyprzedzenia do ataku... ale może to i dobrze.
Przypomina to jako żywo SH2/DC...
The aim of my mod is to increase the realism of Battlestations: Pacific and introduce new dynamics to the gameplay.Changes the fire-rate, range and muzzle velocity of almost every weapon in the stock game to more historically accurate levels. This has a massive impact on gameplay. Read "Readme" file before install.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum