POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
WarAceCampaign 4.1
Autor Wiadomość
PL_Renegat 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 432
Skąd: Polska

 #21  Wysłany: 29 Październik 2009, 21:41   

PL_fox6 napisał/a:
ale mod od sonara nie ma kampanii (no chyba że lubisz tą z podstawki)

Mi to akurat nie przeszkadza na modzie sOnara kampania z podstawki jest o wiele bardziej ciekawa .
_________________

 
 
     
PL_Markow 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Wiek: 48
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Piła

 #22  Wysłany: 29 Październik 2009, 22:04   

... ja zapodałem WAC by sprawdzić co tam można jeszcze wstawić , czyli ciekawość .
Zastanawiam się nad wykorzystaniem dźwięków z tego moda podczas gry na patrolach z Wami , wymienić cały katalog Sound :light
Nie będę tego moda porównywać z tym co stworzył sOnar :piwko:
Te mody są zupełnie inne a mroczny i tajemniczy klimat UTW bardzo mi odpowiada i za Chiny nie dam sobie wypucować peryskop Ubota :sub:
_________________

 
     
PL_Renegat 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 432
Skąd: Polska

 #23  Wysłany: 29 Październik 2009, 22:13   

Markow napisał/a:
...
Zastanawiam się nad wykorzystaniem dźwięków z tego moda podczas gry na patrolach z Wami , wymienić cały katalog Sound :light


Powiem tak mi osobiście nie podchodzą dźwięki z tego moda to tylko moja opinia jeśli szukasz czegoś ciekawego(propozycja) dorzuć sobie LifeBoatsDebris_v4, ale najpierw zrób kopię bo nie wiem jak to się ma z UTW jak grałem na GWX3 to dorzucałem właśnie tego moda także polecam do przetestowania bo jak wiadomo każdy ma swoje upodobania .
_________________

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #24  Wysłany: 31 Październik 2009, 23:18   

Mod zadusił mojego kompa (2,4 Dual, 2GB Ram, 512 GeForce6600), jak kiedyś GWX dusił mojego starego Celerona 2,0 z grafiką 128 mega... A Finek oczywiście za test wziął Brest 1943 i zaczął od nalotu aliantów... Port ciekawie wygląda... Tłoczno tutaj w sumie... Cóż.. Ładuje się, jak kiedyś GWX... Widzę, że jadę na tym modzie "po krawędzi".. Choć może to wina "Wysokiej jakości tekstur" do której SH3 mnie już przyzwyczaił...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 31 Październik 2009, 23:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #25  Wysłany: 1 Listopad 2009, 00:16   

kij z portem, jak wygląda kampania i czy jest dużo nowych jednostek?
_________________

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #26  Wysłany: 1 Listopad 2009, 11:14   

Fox... Aby zagrać dalej trzeba wyjść z portu.... A kompresja czasu większa niż 4x zadusza kompa, że zacina się, jak prędkość x1024 na starym kompie... Muszę jakoś przeżyć to wypłynięcie na klatkowaniu... Albo obniżyć jakość... I znów przeżyć ekran ładowania....

Aha. Jedno zauważyłem i zapomniałem napisać. Książka rozpoznawcza... Już ten mod mi się nie podoba. Jak można zrobić tak niechlujną książkę rozpoznawczą? Obejrzałem kilka stron.

Normalna jasna kartka, GWXowaa ciemna kartka, kolorowy widok z boku (bez stopniowanych) , czarno-biały widok z boku (bez stopniowanych), ciemna kartka (a'la GWX) z zaznaczonymi miejscami do trafiania..... Nie patrzałem, czy dalej będą jeszcze rysunki z SH4, bo zaczął się nalot.

Powiem tak. Jak na wersję 4.1 to się nie popisali tym chaosem w książce rozpoznawczej.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Renegat 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 432
Skąd: Polska

 #27  Wysłany: 1 Listopad 2009, 12:26   

PL_fox6 napisał/a:
kij z portem, jak wygląda kampania i czy jest dużo nowych jednostek?

Fox nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć rozpocząłem nową karierę od 1939 roku zaliczyłem z bólem 3 misje,jak tylko rozpoczęła się wojna to to płynąc do akwenu patrolowania trafiały mi się same kutry rybackie :lol i trafiłem jeden śmieszny konwój w którym był jeden statek amunicyjny i dwa szpitalne reszta nie nadawała się nawet do zatapiania.....
Cytat:

Aha. Jedno zauważyłem i zapomniałem napisać. Książka rozpoznawcza... Już ten mod mi się nie podoba. Jak można zrobić tak niechlujną książkę rozpoznawczą? Obejrzałem kilka stron.

Niestety Finek ma rację książka rozpoznawcza w tym modzie to porażka.wygląda to mniej więcej tak jak byś przeglądał kolorowankę dla dzieci.
_________________

 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #28  Wysłany: 1 Listopad 2009, 18:05   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Fox... Aby zagrać dalej trzeba wyjść z portu.... A kompresja czasu większa niż 4x zadusza kompa, że zacina się, jak prędkość x1024 na starym kompie... Muszę jakoś przeżyć to wypłynięcie na klatkowaniu... Albo obniżyć jakość... I znów przeżyć ekran ładowania....


A do SH III nie ma takiego triku jak w SH 4 że można było zacząć patrol jakieś 50 km od poru ? Wydawało mi się ze widziałem taki mod.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #29  Wysłany: 1 Listopad 2009, 18:39   

To proste. To jest po prostu zmiana współrzędnych startu. Da się ustawić nawet start na środku Atlantyku
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #30  Wysłany: 1 Listopad 2009, 19:27   

Taki bajer jest w OM, że nawet jak startujesz z Kiel to rzeczywisty start odbywa się obok Wilhelmshaven, u ujścia kanału kilońskiego.
Jak dla mnie - doskonały pomysł!
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #31  Wysłany: 1 Listopad 2009, 23:02   

PL_Marco napisał/a:
A do SH III nie ma takiego triku jak w SH 4 że można było zacząć patrol jakieś 50 km od poru ? Wydawało mi się ze widziałem taki mod.


W SH3 Commander mozesz wybrac opcje startu "na morzu".
_________________

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #32  Wysłany: 1 Listopad 2009, 23:06   

SH3 Commander nie jest kompatybilny z WAC
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #33  Wysłany: 2 Listopad 2009, 11:13   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
SH3 Commander nie jest kompatybilny z WAC


Bardzo niewykluczone ;)
Jak sie powylacza wszystkie zmiany silnika to nadal sie gryzie?
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group