Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Maczek. Nie zrozumiałeś mnie... Chodziło mi o to, czy mod, co pobrałeś, jest pełny... Bo wiesz, jeżeli mi wszystko pójdzie dobrze, to wiesz. To będzie pytanie, czy dobrze zgrałeś, itd...
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#24 Wysłany: 16 Listopad 2009, 22:16
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Mam. Albo chyba mam...
Już rozumiem...
1. Przenosisz foldery do gry
2. Odpalasz JSMGE
3. Aktywujesz mod WARSHIPMOD (tego nie zrobiłeś)
4. Wyłączasz JSMGE
5. Włączasz JSMGE
6. Aktywujesz ItalyPart
7. Wyłączasz grę
8. Cieszysz się grą
Zdaje mi się że to jeszcze nie koniec.
Za każdym razem należy WYŁĄCZYĆ i ponownie WŁĄCZYĆ programik JSGME aby upewnić się czy nie aktywują się dodatkowe pod-mody, bo zdaje się że były jeszcze tekstury do jednostek...
Działo jest... Tylko ktoś popełnił błąd w jednostce i jest... w kadłubie... Podniosłem lufy. Sam zobacz... Choć nie wiem, czy to nie wina tego, ze lufy obracają się względem środka... A jak wiadomo lufa trochę wystaje... Bo to jest to działo, którym sterujesz sam...
Bo zaciekawiło mnie, że są 3 działa, a widzę 2 wieże:
Jeszcze spróbuję, czy wraz z teksturą czegoś nie dali
Chwilę później:
Niestety. Chyba tylko tekstury jaśniejsze.... Podejrzewam, ze to wina mechaniki SH3, które każe działu tak się obracać... Bo działo jest... Tylko w dziwnym miejscu... I lufy dziwnie się poruszają...Jakby były zaczepione w środku tego działa...
Aaaaaaaaaaaa DZAIDY coście zrobili z VV #$^%$&$%&$%
Kolego, jak chcesz to ja ci to "naprawie" tylko nie teraz bo aktualnie jestem po formacie i mam tylko XP-ka i FireFoxa.
Możliwe ze znajdę czas dopiero wieczorem, albo jutro.
PL_CMDR Blue R zrobilem tak ja mi napisales i juz bylo lepiej ale nadal nie strzelają te duze dziala noi to dzialo co napisales jest w kadlubie poprostu chyba jest zle zrobiony mod jak sie nie myle
moze ktos by to zrobilem z tym dzialem zeby dac go w gore tez sie nei znam na modelowaniu ale chyba trza miec do takiego czekos program Zmodeler jak sie nie myle a z tymi dzialami to poprostu nie strzelają bo amunicji nie mają da sie jakos dopisac ? moze manumalnie zrobic zeby mialy amunicje
Mogę ci powiedzieć, co trzeba zrobić, choć jak nie jestem w stanie powiedzieć.
Przesunąć M1 w inne miejsce i zamontować tam coś małego. Np. małe działko, które gdzieś się znajdzie
M2 wstawić w M1
M3 wstawić w M2
Stworzyć M4 i wstawić w M3
W M2,3 i 4 wstawić działa AI, w M1 małe działko...
Tylko jak, to już ci nie pomogę.
Cóż. Ciesze się, że mogłem zrobić choć tyle. Teraz muszę oddać pole bardziej zaawansowanym w modelowaniu okrętów kolegom.
moze ktos by to zrobilem z tym dzialem zeby dac go w gore tez sie nei znam na modelowaniu ale chyba trza miec do takiego czekos program Zmodeler jak sie nie myle a z tymi dzialami to poprostu nie strzelają bo amunicji nie mają da sie jakos dopisac ? moze manumalnie zrobic zeby mialy amunicje
Pisałem kilka postów wyżej, czyżby za mała czcionka i nie widać ?
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 17 Listopad 2009, 17:34, w całości zmieniany 1 raz
Dobrze, jeszcze tylko dorzucę screeny, aby pokazać Maczkowi, gdzie dokładnie leży błąd...
Działo przy "prześwitującym kadłubie" i normalnie... Jest ciut za nisko. I na dodatek to strasznie mała wieża...
No, ale mam zapewnienie "z samej góry", że Marco posiada gdzieś na dysku poprawną jednostkę (a więc i pozycja i wielkość wieży są poprawne) i tylko poczekać, aż ją znajdzie. Cierpliwości Maczek, działo ma amunicję, strzela, tylko jest mały problemik...
Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 26 Skąd: Rybnik, Żnin
#36 Wysłany: 16 Marzec 2010, 00:45
temat pasuje więc spytam.
Mam U-boot'a w wynurzeniu. Wachta w kiosku. I teraz, gdy poza wachtą chcę dać kogoś do działa czy karabinów/działek plot. to wtedy znika wachta z pomostu. Nie mogę np. pływać z wachtą/ludźmi w kiosku i mieć kogoś przy broni plot. Pewnie jakiś banał, ale pomóżcie
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#37 Wysłany: 16 Marzec 2010, 04:05
karus73 napisał/a:
temat pasuje więc spytam.
Mam U-boot'a w wynurzeniu. Wachta w kiosku. I teraz, gdy poza wachtą chcę dać kogoś do działa czy karabinów/działek plot. to wtedy znika wachta z pomostu. Nie mogę np. pływać z wachtą/ludźmi w kiosku i mieć kogoś przy broni plot. Pewnie jakiś banał, ale pomóżcie
A tu nie ma nic do pomagania, wachta schodzi z pomostu, by nie ryzykować strat w czasie wymiany ognia. Jak Ty to sobie wyobrażasz, że marynarz, jak ten matoł, będzie się kurczowo plotki trzymał przez 8 godzin?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum