Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#21 Wysłany: 4 Grudzień 2009, 19:04
są jeszcze ciut nowsze F18,
choć moim zdaniem to angielskie harriery to cud techniki, opcja pionowego startu, daje nowe możliwości, choćby zatrzymania się , czego nie zrobi inny myśliwiec, a i w walce z celami naziemnymi musi być dość skuteczny
np: AV-8B Harrier II
Tak, F-18 (jak rowniez F/A-18) moglyby zastapic F-16. Tyle, ze sa drozsze... i tez maja nieco inne przeznaczenie. Ale ogolenie tak - to jest jakas opcja.
Cytat:
choć moim zdaniem to angielskie harriery to cud techniki, opcja pionowego startu, daje nowe możliwości, choćby zatrzymania się , czego nie zrobi inny myśliwiec, a i w walce z celami naziemnymi musi być dość skuteczny np: AV-8B Harrier II
Ale spojrz na szybkosc, zwrotnosc, udzwig czy zasieg. Nie jest tez jednostka przeznaczona do wywalczania przewagi powietrznej.
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#23 Wysłany: 4 Grudzień 2009, 21:10
F-16,Eurofighters, bog wie co jeszcze. Z tego co czytalem na forach tematycznych to nasi lotnicy bardzo sobie chwala 16'ki. Niestety nagonka medialna robi swoje (na przykladzie tego forum) i kazda oznaka najmniejszych problemow urasta do rangi niemal katastrofy. Dodatkowo powoduje to, ze piloci lataja na F-16 pod bardzo duza presja. Pewnie jakby jeden sie robil, to na drugi dzien bylibysmy w stanie wojny z USA (wg.prasy oczywiscie).
Pod wzgledem niezawodnosci, wyposarzenia i mozliwosci bija na glowe wszystko co obecnie mamy w spadku po ZSRR. Niesety, czy stety F-16 to olbrzymi skok technologiczny, zarowno jezeli chodzi o mozliwosci jak i o sama obsluge. Potrzeba troche z czasu, aby to wszystko ogarnac.
Nikt nie mowi ze F-16 to F-22, ale to tez nie takie gowno, jak stara sie to nam wcisnac (prasa). Poczytajcie sobie, jakie jazdy ze swoimi Grippenami maja Czesi. Najpierw oswojmy sie z F-16, a potem zacznijmy myslec o EuroF badz F-35.
Jezeli chodzi o smiglowce. To w dobie bezpilotowcow, po kiego grzyba nam Tiger? Aby wydac kolene $$ w bloto?
Jezeli chodzi o smiglowce. To w dobie bezpilotowcow, po kiego grzyba nam Tiger? Aby wydac kolene $$ w bloto?
No niby tak, ale ktore bezzalogowce sa w stanie zapewnic wsparcie ogniowe albo przewiezc zolnierzy? Nie potrzebujemy niszczyciela czolgow ani EliminatoraWaznychTalibow
Swoja droga... ciekawe czy nasze F-16 sa ubezpieczone
"Należy wspomnieć, iż zgodnie z art. 7 rozporządzenia w przypadku, gdy z umowy międzynarodowej wynika obowiązek ubezpieczenia uzbrojenia i sprzętu wojskowego jednostek wojskowych kierowanych poza granice państwa, wydatki z tego tytułu są pokrywane z budżetu Ministerstwa Obrony Narodowej. Zakres i sumę ubezpieczenia określa umowa ubezpieczenia, którą zawiera jednostka wykonująca obsługę logistyczną jednostki wojskowej."
Wiec o ile "od zestrzelenia" moze i faktycznie jest ciezko to od czesci wypadkow pewnie sie da
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum