POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Merchant Fleet Mod
Autor Wiadomość
JacekR 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 67
Skąd: Warszawa

 #1  Wysłany: 1 Luty 2010, 18:44   Merchant Fleet Mod

Witam.

Czy testował ktoś już ten mod z 93 jednostkami pływającymi ?Za zainstalowałem i wywala do windowsa.Czyżby za dużo statków w grze powodowało takie symptomy?Dodam ze gram na GWX3.

Pozdrawiam

http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=142285
_________________

 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #2  Wysłany: 1 Luty 2010, 20:51   

Ale czy Ty przypadkiem nie nadpisałeś nim jednostek z GWX? Bo może zmieniała Ci się lista dostępnych statków i gra się wywala bo nie może znaleźć tych których GWX wymaga?
_________________

 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #3  Wysłany: 1 Luty 2010, 21:38   

Nie sprawdzałem co prawda nazw statków, nie znam też szczegółów dot. kompatybilności moda, ale jedno powiem 70-parę jednostek dodanych do GWX, to jest HARDCORE dla czasu wczytywania gry, a także dla jej płynności. Ja po wgraniu ok 50 nowych jednostek na test zacząłem mieć problemy z płynnością, a czas ładowania podskoczył gdzieś o 30%. Ja bym tego nie wgrywał na GWX, prędzej na czyste SH3.
_________________

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 1 Luty 2010, 21:40   

Testowałem i jest jeszcze bardzo niestabilny. Jeśli chcesz więcej jednostek do GWX-a to poszukaj Community Units.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #5  Wysłany: 1 Luty 2010, 21:59   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Testowałem i jest jeszcze bardzo niestabilny. Jeśli chcesz więcej jednostek do GWX-a to poszukaj Community Units.


Nie polecam, część jednostek paskudnawa, część niedopracowana, mniej więcej połowa się nada. A i to po przyciemnieniu kart z podręcznika identyfikacji jakimś edytorem grafiki (większość tych kart to jakiś żart). Bawiłem się w to - nie opłaca się.
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Storm87 1 Luty 2010, 22:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
JacekR 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 67
Skąd: Warszawa

 #6  Wysłany: 1 Luty 2010, 22:51   

Sprawdziłem na czystym .Też wywala.Znalazłem jeden błąd .W folderze Sea jest jednostka o nazwie T06A .Nie ma pokrycia z foldrem Roster/American/Sea.Wykasowałem go i przynajmniej muzeum mogę odpalić.Kariera jednak nie chodzi.Spróbuje wgrać na nowo GWX3 i będe pojedyńczo te jednostki instalował.Wtedy zobaczymy.A community unit też miałem.Tam jest kilka statków wziętych żywcem z SH4.Ich wygląd ( szczególnie kominy) cuchnie Japończykiem.Brzydactwa.Fajne są tylko chyba ze trzy jednostki lecz i one zaczerpnięto z LSH III.Dzięki za poradę chłopaki
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Instalator MODÓW do SHIV
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 0 16 Grudzień 2007, 00:24
PL_HUBAL
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Merchant Navy
PL_Matrose Historia I i II wojny światowej na morzach i oceanach 3 22 Sierpień 2009, 19:17
Gregorios
Brak nowych postów Merchant Marine
Czyli ładna pieśń marynarzy floty handlowej :)
PL_Storm87 Cafe Rene 3 23 Lipiec 2009, 18:41
PL_Matrose
Brak nowych postów Real Fleet Boat - spolsczenie
jscst Dodatki, mody i modowanie 1 17 Listopad 2011, 19:01
Eberhardt Mock
Brak nowych postów Obrona Tokyo [HoD Fleet] - WYGRANA :)
PL_Lisiu NAVYFIELD 1 19 Kwiecień 2009, 02:35
PL_Rapciu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group