Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 67 Skąd: Warszawa
#1 Wysłany: 1 Luty 2010, 18:44 Merchant Fleet Mod
Witam.
Czy testował ktoś już ten mod z 93 jednostkami pływającymi ?Za zainstalowałem i wywala do windowsa.Czyżby za dużo statków w grze powodowało takie symptomy?Dodam ze gram na GWX3.
Ale czy Ty przypadkiem nie nadpisałeś nim jednostek z GWX? Bo może zmieniała Ci się lista dostępnych statków i gra się wywala bo nie może znaleźć tych których GWX wymaga?
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#3 Wysłany: 1 Luty 2010, 21:38
Nie sprawdzałem co prawda nazw statków, nie znam też szczegółów dot. kompatybilności moda, ale jedno powiem 70-parę jednostek dodanych do GWX, to jest HARDCORE dla czasu wczytywania gry, a także dla jej płynności. Ja po wgraniu ok 50 nowych jednostek na test zacząłem mieć problemy z płynnością, a czas ładowania podskoczył gdzieś o 30%. Ja bym tego nie wgrywał na GWX, prędzej na czyste SH3.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#4 Wysłany: 1 Luty 2010, 21:40
Testowałem i jest jeszcze bardzo niestabilny. Jeśli chcesz więcej jednostek do GWX-a to poszukaj Community Units.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#5 Wysłany: 1 Luty 2010, 21:59
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Testowałem i jest jeszcze bardzo niestabilny. Jeśli chcesz więcej jednostek do GWX-a to poszukaj Community Units.
Nie polecam, część jednostek paskudnawa, część niedopracowana, mniej więcej połowa się nada. A i to po przyciemnieniu kart z podręcznika identyfikacji jakimś edytorem grafiki (większość tych kart to jakiś żart). Bawiłem się w to - nie opłaca się.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 67 Skąd: Warszawa
#6 Wysłany: 1 Luty 2010, 22:51
Sprawdziłem na czystym .Też wywala.Znalazłem jeden błąd .W folderze Sea jest jednostka o nazwie T06A .Nie ma pokrycia z foldrem Roster/American/Sea.Wykasowałem go i przynajmniej muzeum mogę odpalić.Kariera jednak nie chodzi.Spróbuje wgrać na nowo GWX3 i będe pojedyńczo te jednostki instalował.Wtedy zobaczymy.A community unit też miałem.Tam jest kilka statków wziętych żywcem z SH4.Ich wygląd ( szczególnie kominy) cuchnie Japończykiem.Brzydactwa.Fajne są tylko chyba ze trzy jednostki lecz i one zaczerpnięto z LSH III.Dzięki za poradę chłopaki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum