POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_U-96
6 Październik 2015, 09:53
Mody i Patche
Autor Wiadomość
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #21  Wysłany: 16 Listopad 2009, 00:46   

Wszystko zależy od tego jak bardzo komu zależy.. DW jest trudne, satysfakcja zaczyna się gdy pojawiają się pierwsze efekty opanowywania gry, a na to trzeba czasu i przede wszystkim cierpliwości.
Interface'y moim zdaniem są czytelne (szczególnie i688) problem polega na opanowaniu, zwłaszcza głównego narzędzia -czyli stacji sonarów. A te zrobione są po prostu fantastycznie. Świetnie oddają ideę pracy tych urządzeń i najlepsze w nich jest to, kiedy zaczynasz wreszcie dostrzegać na zobrazowaniu to co naprawdę dzieje się dookoła własnego okrętu.
Na początek warto w edytorze ustawić misję w której będzie tylko okręt własny i jakaś jedna neutralna jednostka w odległości nie więcej niż 5 mil. Później wystarczy przyjrzeć się jak ona wygląda na naszych sensorach, określić jej parametry itp. Następnie dostawić coś jeszcze żeby pojawiły się zakłócenia i tym sposobem stopniowo oswoić się grą. Każdy z doświadczonych graczy przeszedł "swoją drogę" do własnych umiejętności i najlepsze jest to, że nadal dajemy się zaskoczyć -często oglądanie replaya z rozgrywki dostarcza nie mniejszych emocji niż sama gra :)
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #22  Wysłany: 16 Listopad 2009, 12:34   

Pamiętam jak grałem na MP swego czasu to udało mi sie przejść Kilo ciut pod Seawolfem jak się później okazało. :lol tam we 3 graliśmy :)
_________________
Korweta Flower
 
     
Suchy 




Kraj:
poland

Imię: Suchy
Ulubiona Gra: DW
Wiek: 40
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Warszawa

 #23  Wysłany: 16 Listopad 2009, 21:31   

Czytelny inface LA? Zalezy dla kogo :8) Ja i moja załoga preferujemy sonary typu Akula/Kilo. Ale to małostkowe. Ważne żeby umieć poruszać sie po własnej (ulubionej) jednostce. A co do progamu "Dw-Edit", dziekuje za namiaru. Wprost nie moge sie doczekac kiedy opanujemy ostatni mod! Wiec pomyślnych łowów życzę każdemu maniakowi DW!
p.s. Czy istnieje jakaś inna gra która może dorównać DW :juppi: pod wzgledem modów, patchy, grywalności i wogóle samej grze? (Chodzi mi tutaj o współczesność) (Wykluczam 688(i)Hunter Kiler, Sub Comand) :rejs: Pozdrawiam!
 
 
     
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #24  Wysłany: 22 Listopad 2009, 19:26   RA_mod

Wczoraj rozegraliśmy scenariusz z wykorzystaniem RA_mod, z nowych jednostek jakie oferuje ten mod zaangażowano 2: niszczyciel 'Udaloy' i okręt podwodny 'Łada'. Pierwsze wrażenia z gry (z mojego punktu widzenia) są bardzo dobre.
Osobiście miałem okazję wypróbować "nowy" okręt nawodny i muszę przyznać, że wykonano go starannie -pomimo że wykorzystuje interface'y z fregaty, nie ma to negatywnego wpływu na symulację jego możliwości. Sam niszczyciel wnosi bardzo ciekawą alternatywę dla fregaty, wymusza inny charakter gry ze względu na specyficzny dla niego nacisk na jedno zadanie - ZOP.



Cały projekt powstał pod kątem tego jednego zadania, co czyni tą jednostkę największym zagrożeniem dla OP spośród okrętów tej klasy.

Całość zapowiada się bardzo obiecująco, będziemy dalej drążyć możliwości tego moda.
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #25  Wysłany: 22 Listopad 2009, 20:03   

Łada / St. Petersburg (SSK) Obecnie budowana wersja rozwojowa jednostek typu 636 Kilo to ten okret??
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #26  Wysłany: 22 Listopad 2009, 20:39   

Tak, to następca okrętów typu KILO.

Tak na marginesie, tej jednostce twórcy moda poświęcili więcej uwagi -część interface'ów stworzono dla niej na nowo. Ponadto posiada bardzo imponujący wachlarz uzbrojenia i sonar holowany.
Ostatnio zmieniony przez grindler 22 Listopad 2009, 20:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #27  Wysłany: 24 Listopad 2009, 00:05   

Mod REINFORCE ALERT 1.0
http://www.filefront.com/14984211/DWX_RA_1_00.7z
_________________
Korweta Flower
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 24 Listopad 2009, 00:50, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #28  Wysłany: 6 Luty 2010, 19:29   

MATROSE zapodaj konkretnie co nalezy zainstalowac zeby zagrac z WAMI z linkami prosze :)
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #29  Wysłany: 7 Luty 2010, 10:12   

1) Patch v1.0.4
http://pobieralnia.pl/pli...atch-v1-04.html
2) Mod REINFORCE ALERT 1.0
http://www.filefront.com/14984211/DWX_RA_1_00.7z
3) Wchodzisz na GameSpy Arcade w piątki przed 21:00
_________________
Korweta Flower
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #30  Wysłany: 7 Luty 2010, 10:23   

a LWAMI??
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #31  Wysłany: 7 Luty 2010, 10:31   

Niee... Teraz grają na RA_Mod (grają bo mam przerwę od DW) . :)
_________________
Korweta Flower
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody interfejsu oraz graficzne
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 21:05
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Patche do SH3
Mariner Pytania i odpowiedzi 1 23 Czerwiec 2008, 23:16
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów mody
kodi112 Pytania i odpowiedzi 5 24 Czerwiec 2012, 17:37
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów MODY
problem z dzialaniem modów
TOM61 Pytania i odpowiedzi 22 24 Marzec 2018, 07:01
TOM61
Brak nowych postów mody
kodi112 Pytania i odpowiedzi 18 9 Czerwiec 2012, 16:11
kodi112
Brak nowych postów Mody
navajo88 Dodatki, mody i modowanie 2 6 Marzec 2014, 16:06
rybak


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group