POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
IIWar Online
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 7 Marzec 2010, 07:55   IIWar Online

Temat z innego wątku:

PL_tnnn napisał/a:
I stad tez pytalem czy tej grze blizej do "Operation Flashpoint" czy tez do "WWII Online" (ktora to, nawiasem mowiac, spelnia wiekszosc moich warunkow "realnosci").


Zainteresowałem się tym WWII ONline i mam pytanie (pytanie nowicjusza) - o co w tym chodzi?

Rozgrywamy kampanię współpracując i grając przeciwko setkom graczy... ale jak to się ma do wejścia nowego gracza w środek kampanii, a nie daj Boże, na jej koniec i to w stronę przegrywającą? Szczerze mówiąc nie zastanawiałem się jak tworzy się zasady gier MMO, w których misje mają swój początek i koniec. Z moich doświadczeń wynika, że gracze zwykle lubią dołączać się do strony wygrywającej, a z przegrywającej uciekają (bo nie ma sensu być bitym - żywi grace nie lubią przegrywać). A kwestia dowodzenia całymi zespołami i koordynacji wspólnych działań? Gracze samodzielni (indywidualiści) są wtedy skazani automatycznie na porażkę. Część graczy jest też nowych lub takich co chcą sobie postrzelać - Ci w ogóle mogą lać na cel misji... o jakiś chyba przecież jest?
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 7 Marzec 2010, 07:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #2  Wysłany: 7 Marzec 2010, 13:10   

Jest to rozwiazane podobnie jak w NavyField - na swoim koncie masz 9 profili (marynarz, lotnik, piechur dla kazdego z 3ch panstw: Francji, Wlk. Brytanii i Niemiec) i wchodzisz nimi do gry w zaleznosci od swojego widzimisie. Jest tylko jedno ograniczenie - przelaczenie sie pomiedzy stronami (Francja i Wlk. Brytania na Niemcy i odwrotnie) wymaga 15 minutowej przerwy. Sa ludzie ktorzy sztywno trzymaja sie jednego panstwa lub nawet jednej specjalizacji a sa tacy ktorzy graja tym na kogo maja ochote lub kto ma mniej ludzi w danym momencie. Tak wiec ciezko mowic o permanentnym dolaczeniu do jednej strony. Dzieki temu mozna dolaczyc w dowolnym okresie kampanii... Trzeba tylko pamietac, ze jesli gra sie strona mocno przegrywajaca to moga sie pojawic problemy z zaopatrzeniem czy dostepnoscia lotnisk blisko frontu... ;)

Jesli chodzi o misje to sa one przyznawane poszczegolnym oddzialom i dobrze zintegrowane z gra (widac wszystko na mapach). Z tym, ze pomiedzy oddzialami mozna sie swobodonie przenosic - jesli gdzies jest cisza i spokoj to sie po prostu przenosisz do innego i dolaczasz do akcji. Z tym poczatkiem i koncem misji to chodzi o to ze misje moga sie dla Ciebie roznie zakonczyc - KIA, MIA, RTB (powrot do bazy) czy RES (uratowany). Generalnie chodzi o to aby ludzie nie rozlaczali sie gdzies daleko za liniami wroga - zapedziles sie - to teraz sprobuj sie przebic aby nie miec MIA czy KIA. Sytuacja robi sie szczegolnie ciekawa jak grasz spadochroniarzem i straca Ci transport... (I te emocje jak wisisz na spadochronie a obok lata wrogi mysliwiec).

Jesli chodzi o ignorowanie celow misji to oczywiscie mozna, tylko po co? Zasadniczo wszyscy gracze siedza tam gdzie ktos atakuje lub sie broni - czyli sa wyznaczone rozkazy dla jednej ze stron. Z tym, ze nie wiem czy polecalbym ta gre dla graczy ktorzy chca tylko postrzelac - latwo tutaj zejsc nie wiedzac nawet ze ktos do nas strzelal ;)

Jesli mialbym wskazac jakies wady to jest to czas dojazdu do pola walki - np. przez 10min mozesz jechac do jakiegos odleglego punktu misji po czym zginac po 5 sekundach (a i tak nie jest zle bo we wczesnych wersjach nie bylo mobilnych punktow startu). Czasami problemem bywa tez liczebnosc grajacych (to sa naprawde duze tereny) jak rowniez to, ze ciezko sie w gre wdrozyc nie zniechecajac sie do niej - na poczatku bedziesz glownie ginal a to zniecheca. Aha, i do uzywania okretow, czolgow czy samolotow (te dwa ostatnie sa naprawde fajnie zaimplementowane) niemal niezbedny jest joystick.
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_tnnn 7 Marzec 2010, 13:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Eve Online
PL_Hagal Pozostałe gry 38 24 Kwiecień 2011, 11:13
majama
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Silent Hunter Online
ProGrin Ogólnie o Silent Hunter ONLINE 7 17 Wrzesień 2012, 20:37
PL_Marco
Brak nowych postów Gra online w SH3
Mam wszystko żeby grać online, co dalej ?
PL_Oyama Pytania i odpowiedzi 1 25 Luty 2013, 07:55
ProGrin
Brak nowych postów SH:Online Grafika
PL_fox6 Ogólnie o Silent Hunter ONLINE 3 30 Październik 2014, 23:00
PL_fox6
Brak nowych postów SILENT HUNTER 3 GWX 2.0 ONLINE
Tasman Ogólnie o Silent Hunter III 0 9 Styczeń 2008, 00:38
Tasman
Brak nowych postów Silent Hunter Online - zapowiedź
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter ONLINE 46 29 Lipiec 2013, 22:28
PL_U-96
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Koniec Silent Hunter Online
PL_Cmd_Jacek Pozostałe gry 6 6 Maj 2017, 19:50
majama


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group