POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Mod: Interface a'la SH3
Autor Wiadomość
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 12 Marzec 2010, 13:18   Mod: Interface a'la SH3

Panowie poczekajcie, nie przyzwyczajać się do tego dziadowskiego KT.
Stary KT nadchodzi...
Na razie już mamy normalny głębokościomierz dla torped.
I to tam gdzie być powinien - pod ręką obok peryskopu.





Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 14 Marzec 2010, 12:42, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 12 Marzec 2010, 14:35   

Wspaniały widok :juppi:
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #3  Wysłany: 12 Marzec 2010, 16:49   

Rzeczywiście... chociaż uważam że wybór torped do salwy jest w SH5 lepiej rozwiązane. Cała reszta - piąteczka! I co, nadal uważacie że jest to gniot? Taki mod po tygodniu obecności na rynku?
:lol
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 12 Marzec 2010, 17:46   

PL_Markow napisał/a:
:8) już mi się podoba
:piwko: PL_Marco BRAWO


Markow małe sprostowanie - to nie ja jestem twórca tego "dodatku"
To moder/moderzy z subsimu

Pozostaje czekać na finalną wersje, a skoro idzie to tak łatwo to zapewne każdy z nas samodzielnie będzie sobie przynajmniej mógł poustawiać sobie to z lewej czy z prawej.
Wywalić jeszcze tą mini mapę i tam dać książkę rozpoznawczą - z GWX-a :||
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 12 Marzec 2010, 17:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 13 Marzec 2010, 12:54   

A ja już ściągnąłem sobie tego moda - SH5 coraz bardziej mi się podoba:


podejście do ataku na T3


no i efekt



gra coraz bardziej nabiera klimatu - miodzio

-----

@Andrev - przydałoby się wydzielić ten temat, do działu Mody :zimniutko:
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 13 Marzec 2010, 12:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #6  Wysłany: 13 Marzec 2010, 13:08   

PL_Andrev napisał/a:
Rzeczywiście... chociaż uważam że wybór torped do salwy jest w SH5 lepiej rozwiązane. Cała reszta - piąteczka! I co, nadal uważacie że jest to gniot? Taki mod po tygodniu obecności na rynku?
:lol


Naturalnie. Ta gra powinna być taka od pierwszego dnia, żeby mody nie musiały w ogóle powstawać. Tempo w jakim powstają świadczy o tym, jak pilnie takie babole wymagają łatania.
_________________

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 13 Marzec 2010, 13:14   

oto link z najnowszą wersją tego moda. Jak zwykle instalacja jest trochę pokręcona:

http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/

w pliku

TDC_Dials_1_0_2_byTheDarkWraith.7z

jest katalog

TDC_Dials_1_0_2_byTheDarkWraith

a w nim katalog

Mods

a w nim znowu katalog

TDC_Dials_1_0_2_byTheDarkWraith

i właśnie ten folder zgrywamy do do folderu Mods w katalogu z grą i uruchamiamy poprzez JGSME.

na razie gryzie się z modem "no lock", więc tych dwóch nie można razem używać.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 13 Marzec 2010, 13:55   

Pojawiła się nowa wersja tego modu:
Old Style SH Controls (familiar 3 dials) for UI v1.3.1

Lista zmian w stosunku do poprzedniej wersji:
Cytat:
v1.3.1
- wycentrowano widok obu peryskopów
- przeniesiono wskaźniki TDC
- usunięto niepotrzebne (oryginalne) elementy z widoku głównego
- dodano opcję powiększania głównych cyferblatów.
- dodano opcję "głębokość pod kilem"
- dodano opcję użycia wszystkich wskaźników TDC, podstawowych, braku TDC. Mod domyślnie korzysta ze wskaźników podstawowych.
- poprawiono kilka bugów związanych z wyświetlaniem interfejsu


Źródło:
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=163208

Widok z mostku (sztucznie wzmocniony):


Widok przez UZO, opcja bez TDC:


Widok przez UZO, opcja podstawowych wskaźników TDC:


Widok przez peryskop, opcja pełnego TDC:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 14 Marzec 2010, 12:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #9  Wysłany: 14 Marzec 2010, 13:20   

Dodano do DOWNLOAD
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #10  Wysłany: 16 Marzec 2010, 08:19   

Gdzie jest opcja "głębokość pod kilem" bo u mnie nie mogę jej znależć?
_________________
w_wilk
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #11  Wysłany: 16 Marzec 2010, 10:50   

Cytat:
Gdzie jest opcja "głębokość pod kilem" bo u mnie nie mogę jej znależć?


SHIFT+D

cała klawiszologia dostępna pod F1 oraz F1 i SHIFT
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #12  Wysłany: 16 Marzec 2010, 19:08   

SH3 2.0 coraz bliżej...

 
     
PL_Renegat 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 432
Skąd: Polska

 #13  Wysłany: 16 Marzec 2010, 19:09   

:juppi: Łał no pięknie :)
_________________

 
 
     
PL_Iroks 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: Pomorze

 #14  Wysłany: 19 Marzec 2010, 17:36   

Witam wszystkich na tym fajnym forum

mam pytanko GDZIE jest ten mod co dodaje dowódców zamiast bieganie po statku ? mam już wrzucony mod z tego źródła http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/

ale tego nie mam

czy jak widziałem na subsimie w jednym poście ale nie było ani downloadu ani nic innego co można było wrzucić

czy w związku z tym prace nad dodaniem sensowego sterowania okrętem przez oficerów (a nie bieganie po statku jak w RPG) trwają ?

Pozrawiam
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #15  Wysłany: 19 Marzec 2010, 18:08   

Tak, najprawdopodobniej mod dopiero się rozwija.
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #16  Wysłany: 21 Marzec 2010, 05:02   

Old Style SH Controls (familiar 3 dials) for UI v1.3.1 witajcie mam ta wersje moda i nie moge go wgrac ktos podpowic jak sie w tym połapać?
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #17  Wysłany: 21 Marzec 2010, 08:51   

Instrukcja tutaj: http://forum.polishseamen...opic.php?t=6201
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #18  Wysłany: 21 Marzec 2010, 08:55   

gra coraz bardziej wam się podoba, bo mody zbliżają ją do SH3, lub SH4. Może jakby ubi wydał patch, który podmieniałby SH5, na SH3, to by się jeszcze bardziej podobało :|
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #19  Wysłany: 21 Marzec 2010, 20:54   

Heheheh, pali Cię to Foksiu, co?

Faktycznie, bez modów gra jest słaba. Ale z modami, jak np. ten interfejsowy, gra staje się średnia (co ciekawe, do jego uruchomienia potrzebna jest wersja oryginalna). A już za pół roku gra będzie bliska ideałowi.

pozostała część dykusji, jako że "nie na temat" została przeniesiona tutaj:
http://forum.polishseamen...opic.php?t=6301
moderator
 
     
Xavier 




Kraj:
poland

Imię: Piotr
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 17
Skąd: Łódź

 #20  Wysłany: 8 Styczeń 2013, 08:05   

Mam pytanie, co do moda OldStyleSHControls_1_3_0_TDC_byTheDarkWraith.

Gdzie się podział przycisk pomiaru głębokości pod kilem? Jest ukryty czy całkowicie skasowany tym modem?
Ostatnio zmieniony przez Xavier 8 Styczeń 2013, 08:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier rankingowych SH3
Ranking Wakacje 2015
PL_kanaron Nasze aktualne patrole - Miniranking wakacyjny 2015 0 18 Lipiec 2015, 10:11
PL_kanaron
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Jesień 2014
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole - Jesień 2014 0 14 Styczeń 2010, 18:51
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Instalator MODÓW do SHIV
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 0 16 Grudzień 2007, 00:24
PL_HUBAL
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Wiosna 2014
PL_CMDR Blue R Nasze aktualne patrole - Wiosna 2014 0 31 Styczeń 2014, 19:19
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group