POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Bugi
Autor Wiadomość
pawelus6 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Knurów

 #21  Wysłany: 9 Marzec 2010, 19:11   

kołcz napisał/a:
pawelus6 napisał/a:
Chwalili się nową sztuczą inteligencja... ale po wpływaniu na kanał kiloński załamałem się, jede statek ciągle uderzał w betonową przeszkode, cofał i do przodu znowu aż wkoncu się zapalił, wybuchł i po statku. Było też takie coś ze prawie wpływali na lad i odbijali sie wkoło - tzn znowu do przodu i do tyłu. Klawiszologia - porażka. Jak tego nie naprawią w nastepnych patchach to to sprzedam na allegro za 1zł na Kup Teraz :placzus:


zamawiam! :8)


Zapomniałem dodać do kiedy poczekam : P. Do konca roku dam im czas, potem sprzedam jak te patche nic sensownego nie poprawią - ale raczej prędzej kupisz już swoją : |


Sokół napisał/a:
pawelus6 klawiszologie zmienisz modem

I tak własnie zrobiłem, chociaz dalej mi nie sprawdza głebokości pod kilem, jest PING ale nic sie nie pokazuje ani nic.
_________________
Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...

P@welll
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #22  Wysłany: 9 Marzec 2010, 19:29   

Łukasz SH napisał/a:
panowie jakie sa potrzebne programy aby sh 5 dzialalo normalnie w 3 chyba cos tam bylo jakies programy niewiem moze mi czegos brakuje ze ta grafika taka jest

Co to bełkot?
:schock

Co to znaczy "aby działało normalnie w 3" "chyba coś tam było" ?
Co to jest to "coś" i gdzie to jest to "tam"?
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #23  Wysłany: 9 Marzec 2010, 19:33   

mieliście coś takiego, jak uszkodzenie kadłuba po wczytaniu zaspisu gry? który bym nie wczytał w patrolu, to uszkadza mi kadłbub.

no i jeszcze jedna rzecz - nie mogę utrzymać ustalonej głębokości zanurzenia - albo okręt się zanurza cały czas, albo wynurza. Nie dotyczy to głębokości peryskopowej.
_________________

 
     
pawelus6 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Knurów

 #24  Wysłany: 9 Marzec 2010, 20:02   

Sokół napisał/a:
mieliście coś takiego, jak uszkodzenie kadłuba po wczytaniu zaspisu gry? który bym nie wczytał w patrolu, to uszkadza mi kadłbub.

no i jeszcze jedna rzecz - nie mogę utrzymać ustalonej głębokości zanurzenia - albo okręt się zanurza cały czas, albo wynurza. Nie dotyczy to głębokości peryskopowej.


Co do savów to nie wiem.

Co do zanurzenia, naciśnij i przytrzymaj lewy CTRL i wybierz na podziałće głębokość (o ile masz fabryczne "liczniki" ) Bycmoże ciągłe zanurzanie się jest spowodowane skrótami klawiszowymi. Jeśli jednak masz wgrane tarcze z SH IV to moze to będzie spowodowane tym modem. Chociaż nie jestem pewien.
_________________
Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...

P@welll
 
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #25  Wysłany: 9 Marzec 2010, 20:36   

już wiem o co chodzi z tym uszkodzeniem kadłuba. Po wczytaniu zapisu gry to jest informacja o stanie okrętu. Twórcy zadbali o to, żeby okręt ulegał jakby eksploatacji. W pierwszym patrolu stan kadłuba miałem coś ok 80%, czy 70%. Teraz w drugim patrolu mam 59%. Ciekawostka...
_________________

 
     
bufi 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Swinemünde

 #26  Wysłany: 10 Marzec 2010, 19:37   

Która godzina? :schock

Tak sobie chodzę po okręcie i chciałbym się dowiedzieć która godzina.
Wszystkie zegary pokazują zawszę południe, czy tam północ.
Na mapie też nie znalazłem.

Czy ja mam popsutą grę czy to taki 'feature'?

Pozdrawiam
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #27  Wysłany: 10 Marzec 2010, 19:40   

w podstawowej klawiszologi zegar wywołuje się chyba literką O

w tej z moda zegar nie działa, albo nie wiem jak go włączyć
_________________

 
     
bufi 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Swinemünde

 #28  Wysłany: 10 Marzec 2010, 19:45   

Sokół napisał/a:
w podstawowej klawiszologi zegar wywołuje się chyba literką O

Faktycznie. Ide czytać instrukcję ;)
Cytat:

w tej z moda zegar nie działa, albo nie wiem jak go włączyć


Gram narazie bez modów. Ale choruję na te zegary z sh4. Czy on jest stabilny? Pisali, że
cos z grafiką sie psuje?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez bufi 10 Marzec 2010, 19:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #29  Wysłany: 10 Marzec 2010, 19:51   

napisałem w innym temacie, że czarny pasek po wyłączeniu zegarów zakrywa polskie tłumaczenie w rozmowie z dowódcą w porcie.
_________________

 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #30  Wysłany: 12 Marzec 2010, 11:19   

Da się jakoś wyłączyć ładowanie akumulatorów ??? nie widzę klawisza a bardzo mi tej opcji brakuje, gram na "modach" ??? Dla mnie "bugiem" jest samo poruszanie się między mostkiem a centralą, tzn nie sama koncepcja poruszania się po okręcie ale np chcesz sobie po zwiedzać nie ma problemu ale potrzebujesz pilnie wejść na mostek to naciskasz np F4 i Pan automatycznie sam przemieszcza się przez okręt, brakuje animacji marynarzy wchodzących/schodzących z mostka aż tak ciężko było zrobić taką animację ??? Czasami zastanawiam się czy autorzy grają w swoje gry czy np widzieli SH3 z GWX

ps. u mnie jak uszkodzimy statek np. torpedą (płonie na całej długości) zapiszemy grę i odpalimy od nowa statek jest "cały i zdrowy"
_________________
pozdr
Michał
Ostatnio zmieniony przez mike 12 Marzec 2010, 11:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Bobas 




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2005
Posty: 10
Skąd: Silesia

 #31  Wysłany: 12 Marzec 2010, 11:40   

Mike napisał/a:
ps. u mnie jak uszkodzimy statek np. torpedą (płonie na całej długości) zapiszemy grę i odpalimy od nowa statek jest "cały i zdrowy"


U mnie dzieje się tak samo, wystarczy jednak posłać mu jeszcze jednego węgorza i pójdzie na dno.

Opisze Wam mój przypadek.
Na patrolu postanowiłem zajrzeć do Scapa Flow. Okazało się,że na mojej drodze nie ma statków blokujących,więc spokojnie wpłynąłem sobie do środka.
Po kilku minutach pływania na powierzchni odnalazłem Royal Oak i posłałem go na dno.
Musiałem wtedy skończyć grę, więc zapisałem i wyszedłem.
Po paru godzinach zasiadam do SH5, wczytuję sejwa i moim oczom ukazuje sie Royal Oak stojący w tym samym miejscu. Sprawdziłem książke i okazuje się że został już zatopiony.
Więc zatopiłem go drugi raz i drugi raz został zapisany na moje konto...
Trzeciego razu już nie próbowałem :schock
 
     
bufi 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Swinemünde

 #32  Wysłany: 12 Marzec 2010, 16:52   

Z tymi sejwami rzeczywiście coś nie tak jest.
Rano g.-8.00, mgła, widoczność na pół mili. Usłyszałem statek.
Podbliżyłem się do niego na jakieś 500m i płynę za nim, ja go widzę
tylko na sonarze, on mnie w ogóle.
Dobra, zapisałem i w coś innego poszedłem grać. Wracam za 2 godziny.
Odpalam sejwa,.... :schock g. 8.00 rano, piękna, słoneczna pogoda,
widoczność na 10 mil a przede mną płynie statek :cenzura:
Pojęcia nie mam jak to się mogło stać.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez bufi 12 Marzec 2010, 17:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
pawelus6 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Knurów

 #33  Wysłany: 12 Marzec 2010, 17:41   

Ja miałem taki bug.

Załadowane miałem wyrzutnie 1, 2 i 4 - dla 3 brakło torpedy - stwierdziłęm że przeładuje z 4 do 3 bo i tak sie nudze. Animacji wyładowywania torpedy zupenie nie ma... ale przy łądowaniu był wałek. Torpeda leżała po prawej stronie a ludzie grzebali w powietrzu po lewej :schock znaczy machali rekami tam gdzie torpedy nie było, a rzeczy się działy tam gdzie była. Takie moje małe spostrzerzenie - spróbojcie tak moze sie uda.
_________________
Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...

P@welll
 
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #34  Wysłany: 12 Marzec 2010, 21:13   

nie wiem czy można to nazwać bugiem, ale płynie sobie ekpia 7 niszczycieli. Storpedowałem jednego i.... i nic. dwa z nich płynące najbliżej tego który posłałem na dno odbiły trochę i po chwili wróciły do szyku.

Twórcy chyba nie przyjęli, że ktoś będzie chciał wychylić się takiej ekipie.

No i problem z tym zanurzaniem - czasami nie mogę utrzymać okrętu na konkretnej głębokości poniżej 80m. Też tak macie?
_________________

 
     
Sagit 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 11
Skąd: poznań

 #35  Wysłany: 21 Marzec 2010, 21:33   

Bobas napisał/a:
Mike napisał/a:
ps. u mnie jak uszkodzimy statek np. torpedą (płonie na całej długości) zapiszemy grę i odpalimy od nowa statek jest "cały i zdrowy"


U mnie dzieje się tak samo, wystarczy jednak posłać mu jeszcze jednego węgorza i pójdzie na dno.

Opisze Wam mój przypadek.
Na patrolu postanowiłem zajrzeć do Scapa Flow. Okazało się,że na mojej drodze nie ma statków blokujących,więc spokojnie wpłynąłem sobie do środka.
Po kilku minutach pływania na powierzchni odnalazłem Royal Oak i posłałem go na dno.
Musiałem wtedy skończyć grę, więc zapisałem i wyszedłem.
Po paru godzinach zasiadam do SH5, wczytuję sejwa i moim oczom ukazuje sie Royal Oak stojący w tym samym miejscu. Sprawdziłem książke i okazuje się że został już zatopiony.
Więc zatopiłem go drugi raz i drugi raz został zapisany na moje konto...
Trzeciego razu już nie próbowałem :schock


To jeszcze nic! Ja również w Scapa Flow zatopiłem krążownik Kent. Zapalił się, zatonął i po jakichś 45 minutach bez sejwa tylko samej gry pojawił się znowu cały i zdrowy na znaczku zatopionej jednostki i w widoku 3D. Respawn czy co? Wie ktoś może jak to naprawić bo w tej sytuacji Kretschmer i Prien razem wzięci nie przeskoczą mojego tonażu :)
 
     
Setaur 




Kraj:
poland

Imię: Robert
Wiek: 50
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 11
Skąd: Koszalin

 #36  Wysłany: 25 Marzec 2010, 21:26   

To masz pewnie jakiegoś buga , bo mi pojawił się nowy pancernik zanim wyznaczyłem kurs do wypłynięcia z portu :8)
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #37  Wysłany: 1 Kwiecień 2010, 10:16   Re: Bugi

Od razu zaznaczę. Post lekko żartobliwy.

woonteerxd w podpisie napisał/a:
Silent Hunter V, najbardziej zbuggowana gra wszechczasów!


Woonterxd. Proszę o zdjęcie tego obrażającego moją ulubioną grę hasła.
Jak możesz pisać, że w tej kategorii SH5 pobił słynnego Daggerfalla (przepraszam Buggerfalla).
Jako wielki fan Daggerfalla i jego zabugowania, osoba, która postawiła z tej okazji ołtarzyk poświęcony właśnie tej grze, wyrażam zniesmaczenie, że gra typu SH5, która jeszcze jest w trakcie prac, została postawiona na piedestale, strącając króla gier zabugowanych, od wielu lat broniącego swojego tytułu.
Gdy skończą prace nad SH5, wtedy ocenię, tak jak oceniono najwyższą wersję Daggera (tak, Daggerfall po patchach wciąż uchodzi za najbardziej zbugowaną grę), to będę mógł się zgodzić. Ale podrostek ma zastępować starego króla? No way!
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 1 Kwiecień 2010, 10:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Bugi w 0.0.3
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 3 10 Sierpień 2016, 19:39
PL_kanaron
Brak nowych postów Bugi w 0.0.7
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 7 20 Sierpień 2016, 21:19
PL_kanaron
Brak nowych postów BUGI w MULTI
PL_U-96 Dział ogólny do rozmów na temat SH V 3 10 Marzec 2010, 18:20
PL_Pasterz
Brak nowych postów Nowe bugi
błędy w grze po instalacji modów
Wiechu Pytania i odpowiedzi 2 5 Styczeń 2014, 13:15
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów [FIXED]Bugi w 0.0.2
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 5 9 Sierpień 2016, 21:47
PL_kanaron
Brak nowych postów [FIXED] Bugi w 0.0.4
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 2 11 Sierpień 2016, 16:01
PL_kanaron
Brak nowych postów [FIXED] Bugi grafiki + mechaniki gry
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 6 7 Sierpień 2016, 21:31
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group