POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Silent Hunter V vs Destroyer Command II ?
Autor Wiadomość
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 12 Marzec 2010, 18:36   Silent Hunter V vs Destroyer Command II ?

Panowie tak ostatnio Pasterz zwrócił uwagę na kilka istotnych spraw,
to że kampania kończy się w 43 bodaj maju (tzw. "czarny maj" i zwrot akcji na Atlantyku)
U-Booty z łowcy stawać się zaczęły zwierzyną.
Poza tym zwrócił uwagę że w edytorze jest taka ciekawa opcja.

Czyżbyśmy się doczekali przed końcem świata ?
Bo chyba nie będziemy Alianckimi subami zatapiać Kriegsmarine :hmm

shv.JPG
Plik ściągnięto 58 raz(y) 129.32 KB

Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 12 Marzec 2010, 18:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 12 Marzec 2010, 18:50   Re: Silent Hunter V vs Destroyer Command II ?

PL_Marco napisał/a:
Bo chyba nie będziemy alianckimi subami zatapiać Kriegsmarine :hmm


1. A dlaczego nie?
2. Kto mówi Kriegsmarine? Są Włosi, można dodać Japońców...
3. Niestety wybór strony konfliktu nie sugeruje trybu współzawodnictwa... chyba że można dać allied i axis na jednej mapie... można?
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #3  Wysłany: 12 Marzec 2010, 18:55   

Heh to co walnąłem to jedno, ale takie jeszcze znalazłem

shv2.JPG
Plik ściągnięto 57 raz(y) 50.61 KB

 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #4  Wysłany: 12 Marzec 2010, 19:35   

na waszym miejscu napisałbym jedną taką misję i wziął do eksperymentów, kto wie może to będzie jak współzawodnictwo w SH4 że host jest eskortą
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 12 Marzec 2010, 20:20   

Nie da się, bo w grze nie masz żadnej opcji wyboru CO lub AD jak to było w SH 4.
Być może jest to właśnie furtka pod DC II ?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 12 Marzec 2010, 20:59   

Albo furtka pod płatny dodatek dodający grę jak w SH4 na górze...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 12 Marzec 2010, 21:24   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Albo furtka pod płatny dodatek dodający grę jak w SH4 na górze...

W życiu nikt Ci nie kupi takiego "dodatku" - jak już to pełnoprawne DC II (pewnie będzie beta jak zwykle) :||
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 12 Marzec 2010, 21:33   

PL_Marco napisał/a:
W życiu nikt Ci nie kupi takiego "dodatku" - jak już to pełnoprawne DC II (pewnie będzie beta jak zwykle) :||


No misiek, wcale nie byłbym tego taki pewien. A "pełnoprawne DC2" może mieć problemy z synchronizacją z SH5 z racji dwóch różnych gier. Te gry musiałby mieć wspólny edytor i najlepiej wspólną podstawkę do bezproblemowej współpracy. Na add-on w stylu "popłyń niezwyciężonym amerykańskim okrętem podwodnym i walcz przeciwko tchórzliwemu Cesarstwu Japonii" nikt się raczej nie nabierze, natomiast na wizję dodatku umożliwiającego sterowanie DC już tak... i każdy będzie chciał mieć taki dodatek, bo i przy okazji można połatać patchami bugi do SH5.
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #9  Wysłany: 12 Marzec 2010, 21:54   

Andrev tak okrojonego "czegoś" jak w SH 4 to nie ma bata. Bo tam się ograniczyło do tego że,
miałeś mostek, mapę, ster, telegraf masz. i "guzior walenia" bomb. Czyli nie licząc bombek to wszystko są wstanie zrobić moderzy - patrz mody nawodne, choćby "S-Booty".

Problemy, z synchronizacją, hmmm ? Patrz przykład DC i SH II - gry na tym samym silniku plus do tego PM103 (patch kilka mb) który umożliwiał już grę przeciwko sobie. Nic nie stoi na przeszkodzie powtórzyć ten manewr. Wydać DC II jako osobną grę, a potem taki PM103.

Nigdy nie zrozumiem UBI czemu takie coś nie wyszło zaraz po SH III. Bo w głowie mi się nie mieści. Mieć dopracowaną jedną grę w całości (SH III) i do tego 50% jak nie więcej DC II.
Bo przecież silnik gry ten sam, całe środowisko było, modele też. Ograniczyli by się do zrobienia wnętrza DDka (pomost w zasadzie był) jakaś kajuta nawigatora, radio, sonar.
Nie uwierzę w argument który mi kiedyś przytoczył Szczur że ciężko by było ping itp. sprawy rozwiązać.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 12 Marzec 2010, 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Pasterz 



Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 294
Skąd: Rzeszów

 #10  Wysłany: 13 Marzec 2010, 09:24   

Cytat:
Andrev tak okrojonego "czegoś" jak w SH 4 to nie ma bata. Bo tam się ograniczyło do tego że, miałeś mostek, mapę, ster, telegraf masz. i "guzior walenia" bomb.

Patrząc na uproszczenia i "kompromisy" jakie developerzy zaserwowali nam w SH5, to nie był bym taki pewny... Jeżeli ewentualny dodatek będzie utrzymany w tym samym stylu, to będziemy mieli cos na kształt Battlestations Midway...
_________________
Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #11  Wysłany: 13 Marzec 2010, 10:02   

Widocznie DC nie sprzedawał się tak dobrze aby kontynuować serię. A i wspólną grę załatwił dopiero patch stworzony przez zapaleńców, a nie przez producenta.
A z tego co pamiętam, to sposób zaimplementowania kampanii w SH2 i DC był mocno obluzgiwany przez graczy...

Po wydaniu SH3 zapewne pojawiły się nowe możliwości... tylko wiesz Marco, większość graczy i tak i tak naprzód gra w singla, a tu problemem okazało się robinie kampanii na okręty nawodne. Bo co taki bidny niszczyciel może zrobić gdy napotka przeważające siły wroga lub grupę samolotów? Nic. Uboot działa samodzielnie, w przypadku przewagi wroga może uciec pod wodę, a taki bidny niszczyciel? Niestety do takich gier potrzeba koordynacji z innymi jednostkami (mowa cały czas o singlu) i stosunkowo niewielkich ograniczonych akwenów. Tak był właśnie skonstruowany Destroyer Command, a także tak jest skonstruowana cała seria Battlestations (i prawdopodobnie tak jest zbudowany PT: Boats).
Niestety, ale nieograniczona kampania nie nadaje się do gry na jednostki nawodne...

Silent Hunter 5 ma szansę odwrócić tę tendencję: jest tu swego rodzaju miks "nieograniczonej kampanii" znanej z SH3/SH4 oraz "realizacja poszczególnych zadań" (kampania podzielona na poszczególne zadania) znanych z DC, chociaż nadal nie mamy możliwości dowodzenia kilkoma jednostkami. No i oczywiście w SH3/SH4 nie było subów AI, a w przypadku gier na okręty nawodne są one po prostu absolutną koniecznością.

Niestety tak się składa, że w multi nie gra 100% graczy grających w singla (czego mamy liczne przypadki u nas wśród klanowiczów), więc dla samego multi nie warto wydawać nowej gry. I tak już sporym postępem w SH5 są działające suby AI (zarówno Aliantów jak i Osi), lecz jak widać są jeszcze niedopracowane (nie strzelają z działek, torpedy gasną tuż po wystrzeleniu). Na pocieszenie pozostało nam (a właściwie producentom) już bardzo mało ścieżek rozwoju serii, i być może doczekamy się tego długo oczekiwanego produktu...
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #12  Wysłany: 13 Marzec 2010, 10:08   

Cytat:
nieograniczona kampania nie nadaje się do gry na jednostki nawodne...

to zależy od wielkości takiej jednostki ;)
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #13  Wysłany: 13 Marzec 2010, 10:30   

PL_fox6 napisał/a:
Cytat:
nieograniczona kampania nie nadaje się do gry na jednostki nawodne...

to zależy od wielkości takiej jednostki ;)


Nie zależy. Polecam ten króciutki artykuł.
Inny przykład (bez udziału lotnictwa) to misja 1 "wyzwanie okrętu" w Battlestations Midway: BB vs DD.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 13 Marzec 2010, 10:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #14  Wysłany: 13 Marzec 2010, 10:35   

ja pamiętam jak w DC w jednej misji kampanii na Atlantyku trzeba było eskortować konwój do ruskich i ci naglę wyskakiwał krążownik (to był chyba Scharnhorst ale nie pamiętam, dawno nie grałem), i przeżyć spotkanie z TYM CA było dla mnie problemem, ale jakoś się przetrwało... jakoś

@Andrev
Z tym BSM to chodziło ci o polowanie na potrwora? tylko że pamiętaj że tam masz tylko Ise a potem jeszcze Yamashiro i wyskakują na ciebie hordy DD, CL, CA i na końcu BB więc trzeba celnie strzelać jak cholera
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #15  Wysłany: 13 Marzec 2010, 10:57   

Nie no nie opowiadajcie bo kampania w DC była fajna !
Chyba go gimnazjum wtedy jeszcze chodziłem :hmm
i wieczorami sobie codziennie zawsze kampanie grałem.

No nic trzeba być dobrej myśli
:)
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #16  Wysłany: 13 Marzec 2010, 13:52   

tak DC było świetną grą, szkoda że mój obecny sprzęt nie pozwala mi normalnie w niego grać, a było w co
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #17  Wysłany: 13 Marzec 2010, 14:08   

PL_Marco napisał/a:
Nie no nie opowiadajcie bo kampania w DC była fajna !

Ja nie mówię że nie była, ale podobno właśnie liniowość kampanii była najsłabszym ogniwem DC (opinie wygrzebane z sieci).
 
     
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #18  Wysłany: 14 Marzec 2010, 15:36   

mi się wydaje że to nie połączenie DC i SH tylko pływanie alianckimi u-bootami bo w muzeum zauważyłem statki podwodne np. polski a nawet brytyjski był jakiś typ U
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać w Silent Hunter IV
PL_Hagal Wykaz patroli 0 19 Wrzesień 2008, 09:58
PL_Hagal
Brak nowych postów Ogłoszenie: Ranking Silent Hunter III - edycja 2015/2016
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 1 7 Grudzień 2015, 20:56
sNr
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: [ Ankieta ] FINAŁ konkursu filmowego Silent Hunter III + IV
PL_Hagal Dodatki, mody i modowanie 1 14 Wrzesień 2009, 17:16
PL_fox6
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ Silent Hunter III
Najczęściej zadawane pytania odnośnie SH III
PL_Marco Pytania i odpowiedzi 0 20 Luty 2007, 15:11
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Ranking Silent Hunter III
Wszystko co musisz wiedzieć o grach rankingowych Silent Hunter 3
PL_CMDR Blue R Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 14:38
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Zaproszenie do gry rankingowej w Silent Hunter IV
Lista aktywnych graczy
PL_Hagal Wykaz patroli 33 6 Maj 2009, 14:01
Aras
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group