Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 14 Marzec 2010, 23:27 Hidden TAI Map Features
Okazuje się, że SH5 ma poukrywane opcje, o których oczywiście nic nie wiadomo, a które okazują się niezwykle interesujące z zastosowaniu!
Niestety opisany niżej mod nie jest przygotowany w postaci pliku wsadowego umożliwiającego aktywację przez JSGME, ale te osoby które mają niewielkie pojęcie o tworzeniu modów i posługiwaniu się JSGME na pewno mogą go stworzyć.
Na mapie taktycznej znajdują się dwa ukryte klawisze, wymuszające:
1) kurs równoległy do kursu wybranego celu
2) kurs przechwytujący wybrany cel
(zielone strzałki NIE SĄ dodane przez jakiś program graficzny)
3. Kilka lini kodu niżej znajdują się interesujące nas linijki kodu:
PageDefaultHud_MapGroup_ParallelCourseButton.Visible = False
PageDefaultHud_MapGroup_InterceptCourseButton.Visible = False
4. Wartości "False" zamienić na "True"... i to koniec.
Imię: Paweł Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Gru 2007 Posty: 142 Skąd: Knurów
#2 Wysłany: 15 Marzec 2010, 13:12
Informacje zaczerpnięte z tego samego tematu.
Wskaźnik w którym kierunku patrzymy.
Ten sam plik, znajdźmy linijkę
"PageDefaultHud_Feedback_BottomBar_Heading.Visible = False"
I zamieniamy na:
PageDefaultHud_Feedback_BottomBar_Heading.Visible = True"
[UWAGA: Dalszy fragment postu dotyczy funkcji, która wymaga jeszcze trochę pracy aby dopieścić jej ustawienia. Stąd potraktujmy to jako swego rodzaju ciekawostka możliwa do wykorzystania w przyszłości.]
Moderator
Skróty wydawania rozkazów - nie musimy latać po okręcie aby wydawać je przez ludzi. (NP. Takie jak ALARM BOJOWY)
Jak zwykle ten sam plik, znajdźmy linijkę:
"DisplayPageDefaultHud_Orders = ScriptEventArgsBoolWrapper( False )"
I Zamieniamy na:
"DisplayPageDefaultHud_Orders = ScriptEventArgsBoolWrapper( True ) "
Polecam przesledzic dalej temat gdyż może znajdą sie o wiele ciekawsze rzeczy ; )
_________________ Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...
P@welll
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 16 Marzec 2010, 07:44, w całości zmieniany 2 razy
Witam, udało się komuś odpalić te dodatkowe przyciski tak żeby działały poprawnie ??? mam 5 pustych kwadratów (po przytrzymaniu myszką jest alarm bojowy) a powinny być inne opcje ( http://www.subsim.com/rad...t=164798&page=2 ) a jest może jakiś mod który skraca te cho... wędrówki po okręcie :-)
Witam, udało się komuś odpalić te dodatkowe przyciski tak żeby działały poprawnie ??? mam 5 pustych kwadratów (po przytrzymaniu myszką jest alarm bojowy) a powinny być inne opcje ( http://www.subsim.com/rad...t=164798&page=2 )
Które przyciski? W opisie modu jest moda tylko o dwóch przyciskach okrągłych...
grisza napisał/a:
a jest może jakiś mod który skraca te cho... wędrówki po okręcie :-)
Nie ma. Nie musisz chodzić po całym okręcie. Mostek - centrala nie jest daleko.
Witam, udało się komuś odpalić te dodatkowe przyciski tak żeby działały poprawnie ??? mam 5 pustych kwadratów (po przytrzymaniu myszką jest alarm bojowy) a powinny być inne opcje ( http://www.subsim.com/rad...t=164798&page=2 ) a jest może jakiś mod który skraca te cho... wędrówki po okręcie :-)
A przeczytałeś czerwony tekst?
[UWAGA: Dalszy fragment postu dotyczy funkcji, która wymaga jeszcze trochę pracy aby dopieścić jej ustawienia. Stąd potraktujmy to jako swego rodzaju ciekawostka możliwa do wykorzystania w przyszłości.]
Moderator
Wiec kwadraty ci sie wyswietla ale nic nie mozesz tam wpakowac/zrobic. Sam to testowałem to wiem i kazałem to podkreslic adminowi. Bycmoze powstanie kiedys mod dzieki któremu bedzie można to wykorzystać ale narazie to jest CIEKAWOSTKA
_________________ Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...
o te kwadraciki, wydaje mi się że to są przyciski szybkiego wyboru (chyba że się mylę) u mnie są puste, białe kwadraty po najechaniu myszką pisze "alarm bojowy" czy jakoś tak :-) no chyba że rysuneczek z subsima to jakiś fotomontaż (tło jakieś dziwne) ale u mnie jak pisałem są puste białe przyciski :-)
Imię: Paweł Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Gru 2007 Posty: 142 Skąd: Knurów
#7 Wysłany: 27 Marzec 2010, 20:14
Tekst z tego samego postu:
"Here is a shot form the earlier UI including the button bar and some other things that seem to have been canned. Note the telegraph handle and compass ring."
Nie jestem perfekcyjny z angielskiego (moze jakis moderator to lepiej przetłumaczy.
Ale rozumiem to tak, iż jest to wcześniejsza wersja panelu sterowniczego z gry.(To jest moja interpretacja tekstu a nie jego tłumaczenie!)
Jednak chyba to porzucili.
_________________ Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum