POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Hidden TAI Map Features
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 14 Marzec 2010, 23:27   Hidden TAI Map Features

Okazuje się, że SH5 ma poukrywane opcje, o których oczywiście nic nie wiadomo, a które okazują się niezwykle interesujące z zastosowaniu!

Niestety opisany niżej mod nie jest przygotowany w postaci pliku wsadowego umożliwiającego aktywację przez JSGME, ale te osoby które mają niewielkie pojęcie o tworzeniu modów i posługiwaniu się JSGME na pewno mogą go stworzyć.

Na mapie taktycznej znajdują się dwa ukryte klawisze, wymuszające:
1) kurs równoległy do kursu wybranego celu
2) kurs przechwytujący wybrany cel



(zielone strzałki NIE SĄ dodane przez jakiś program graficzny)

Aby uruchomić ten mod, należy:

1. Otworzyć plik:
Silent Hunter 5\data\scripts\menu\Page Default Hud.py

2. Odnaleźć linię:
def SetMiniMap( boolvalue ):

3. Kilka lini kodu niżej znajdują się interesujące nas linijki kodu:
PageDefaultHud_MapGroup_ParallelCourseButton.Visible = False
PageDefaultHud_MapGroup_InterceptCourseButton.Visible = False


4. Wartości "False" zamienić na "True"... i to koniec.

Źródło:
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=164798
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 28 Marzec 2010, 10:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
pawelus6 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Knurów

 #2  Wysłany: 15 Marzec 2010, 13:12   

Informacje zaczerpnięte z tego samego tematu.

Wskaźnik w którym kierunku patrzymy.



Ten sam plik, znajdźmy linijkę
"PageDefaultHud_Feedback_BottomBar_Heading.Visible = False"
I zamieniamy na:
PageDefaultHud_Feedback_BottomBar_Heading.Visible = True"



[UWAGA: Dalszy fragment postu dotyczy funkcji, która wymaga jeszcze trochę pracy aby dopieścić jej ustawienia. Stąd potraktujmy to jako swego rodzaju ciekawostka możliwa do wykorzystania w przyszłości.]
Moderator


Skróty wydawania rozkazów - nie musimy latać po okręcie aby wydawać je przez ludzi. (NP. Takie jak ALARM BOJOWY)



Jak zwykle ten sam plik, znajdźmy linijkę:
"DisplayPageDefaultHud_Orders = ScriptEventArgsBoolWrapper( False )"
I Zamieniamy na:
"DisplayPageDefaultHud_Orders = ScriptEventArgsBoolWrapper( True ) "

Polecam przesledzic dalej temat gdyż może znajdą sie o wiele ciekawsze rzeczy ; )
_________________
Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...

P@welll
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 16 Marzec 2010, 07:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
grisza 




Kraj:
poland

Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 13
Skąd: zabrze

 #3  Wysłany: 27 Marzec 2010, 17:30   puste przyciski

Witam, udało się komuś odpalić te dodatkowe przyciski tak żeby działały poprawnie ??? mam 5 pustych kwadratów (po przytrzymaniu myszką jest alarm bojowy) a powinny być inne opcje ( http://www.subsim.com/rad...t=164798&page=2 ) a jest może jakiś mod który skraca te cho... wędrówki po okręcie :-)
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 27 Marzec 2010, 19:24   Re: puste przyciski

grisza napisał/a:
Witam, udało się komuś odpalić te dodatkowe przyciski tak żeby działały poprawnie ??? mam 5 pustych kwadratów (po przytrzymaniu myszką jest alarm bojowy) a powinny być inne opcje ( http://www.subsim.com/rad...t=164798&page=2 )

Które przyciski? W opisie modu jest moda tylko o dwóch przyciskach okrągłych...

grisza napisał/a:
a jest może jakiś mod który skraca te cho... wędrówki po okręcie :-)

Nie ma. Nie musisz chodzić po całym okręcie. Mostek - centrala nie jest daleko.
 
     
pawelus6 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Knurów

 #5  Wysłany: 27 Marzec 2010, 19:37   Re: puste przyciski

grisza napisał/a:
Witam, udało się komuś odpalić te dodatkowe przyciski tak żeby działały poprawnie ??? mam 5 pustych kwadratów (po przytrzymaniu myszką jest alarm bojowy) a powinny być inne opcje ( http://www.subsim.com/rad...t=164798&page=2 ) a jest może jakiś mod który skraca te cho... wędrówki po okręcie :-)



A przeczytałeś czerwony tekst?

[UWAGA: Dalszy fragment postu dotyczy funkcji, która wymaga jeszcze trochę pracy aby dopieścić jej ustawienia. Stąd potraktujmy to jako swego rodzaju ciekawostka możliwa do wykorzystania w przyszłości.]
Moderator


Wiec kwadraty ci sie wyswietla ale nic nie mozesz tam wpakowac/zrobic. Sam to testowałem to wiem i kazałem to podkreslic adminowi. Bycmoze powstanie kiedys mod dzieki któremu bedzie można to wykorzystać ale narazie to jest CIEKAWOSTKA
_________________
Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...

P@welll
 
 
     
grisza 




Kraj:
poland

Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 13
Skąd: zabrze

 #6  Wysłany: 27 Marzec 2010, 19:45   

o te kwadraciki, wydaje mi się że to są przyciski szybkiego wyboru (chyba że się mylę) u mnie są puste, białe kwadraty po najechaniu myszką pisze "alarm bojowy" czy jakoś tak :-) no chyba że rysuneczek z subsima to jakiś fotomontaż (tło jakieś dziwne) ale u mnie jak pisałem są puste białe przyciski :-)

earlierui.jpg
Plik ściągnięto 42 raz(y) 100.55 KB

 
     
pawelus6 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Knurów

 #7  Wysłany: 27 Marzec 2010, 20:14   

Tekst z tego samego postu:
"Here is a shot form the earlier UI including the button bar and some other things that seem to have been canned. Note the telegraph handle and compass ring."

Nie jestem perfekcyjny z angielskiego (moze jakis moderator to lepiej przetłumaczy.
Ale rozumiem to tak, iż jest to wcześniejsza wersja panelu sterowniczego z gry.(To jest moja interpretacja tekstu a nie jego tłumaczenie!)

Jednak chyba to porzucili.
_________________
Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...

P@welll
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów HIDDEN AND DANGEROUS DELUXE
PL_Matrose Pozostałe gry 5 17 Październik 2008, 12:40
PL_Daritto
Brak nowych postów Szukam map
PL_CMDR Blue R Historia I i II wojny światowej na morzach i oceanach 1 16 Maj 2007, 20:31
Tasman
Brak nowych postów Projektowanie własnych map (wyspy)
PL_Andrev Battlestation Midway - Misje 3 17 Listopad 2009, 19:18
PL_Andrev
Brak nowych postów MOD Degree Map Cursor ???
PL_maniek Dodatki, mody i modowanie 1 17 Styczeń 2018, 00:15
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group