POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Skille oficerów
Autor Wiadomość
soviet 




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 8
Skąd: Poznan

 #1  Wysłany: 15 Marzec 2010, 15:29   

Po paru dniach gry w omawianego tutaj RPGa, postanowiłem podnieść skille moich officerów. Dałem parę pkt dla maszynisty ( 6 węzłów więcej.. ok ) a także dla torpedysty, co jak się okazuje jest błędem ponieważ ten magik podkręcił silniki torped które teraz pływają szybciej, co za tym idzie omawiany wyżej sposób celowania ( klik na mini mapce i bez blokowania celu odpalanie torped) przestał działać, każda wystrzelona w ten sposób torpeda przechodzi przed dziobem celu.
Moje pytanie jest zatem takie:

1. Da się naprawić ten błąd ?

2. Da się odebrać tego cudownego skilla torpedyście ?

3. Jak już trafię cel to pojawiają się nad nim dwa paski .. żółty to rozumiem że jego HP a niebieski ? Początkowo myślałem o czymś w stylu mana points ..ale to chyba by już nie przeszło ... więc co to takiego ?

4. Czy jeśli cel trafiony 2 torpedami ma HP na poziomie 20% to z czasem będzie to spadało i statek zatonie, czy muszę go dobijać chociaż by miał nawet 1% HP ? W sh3 pamiętam że trafiony np w porcie statek ( w burtę) przechylał się i po pewnym czasie zaliczany był jako zatopiony. Czy tu jest tak samo ?
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #2  Wysłany: 15 Marzec 2010, 18:53   

soviet napisał/a:
3. Jak już trafię cel to pojawiają się nad nim dwa paski .. żółty to rozumiem że jego HP a niebieski ? Początkowo myślałem o czymś w stylu mana points ..ale to chyba by już nie przeszło ... więc co to takiego ?


:lol
Nie to nie mana... To wskaznik zalania danego statku/okretu.

Cytat:
4. Czy jeśli cel trafiony 2 torpedami ma HP na poziomie 20% to z czasem będzie to spadało i statek zatonie, czy muszę go dobijać chociaż by miał nawet 1% HP ? W sh3 pamiętam że trafiony np w porcie statek ( w burtę) przechylał się i po pewnym czasie zaliczany był jako zatopiony. Czy tu jest tak samo ?


To o czym tutaj piszesz to wlasnie zatopienie poprzez utrate plywalnosci spowodowana zalaniem krytycznej ilosci przedzialow - czyli zatopic mozna abo redukujac HP do 0 (nalezy tez pamietac, ze pozary moga powodowac dalsze uszkodzenia), albo powodujac zalanie wystarczajacej ilosci przedzialow.
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_tnnn 15 Marzec 2010, 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Problem z głosami oficerów
PL_Ml@d Pytania i odpowiedzi 3 4 Październik 2010, 08:06
PL_Daritto
Brak nowych postów Za dużo oficerów, idź do koszar
pc_maniac Pytania i odpowiedzi 3 9 Sierpień 2018, 23:06
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group