Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Panowie poczekajcie, nie przyzwyczajać się do tego dziadowskiego KT.
Stary KT nadchodzi...
Na razie już mamy normalny głębokościomierz dla torped.
I to tam gdzie być powinien - pod ręką obok peryskopu.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 14 Marzec 2010, 12:42, w całości zmieniany 3 razy
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#2 Wysłany: 12 Marzec 2010, 14:35
Wspaniały widok
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#3 Wysłany: 12 Marzec 2010, 16:49
Rzeczywiście... chociaż uważam że wybór torped do salwy jest w SH5 lepiej rozwiązane. Cała reszta - piąteczka! I co, nadal uważacie że jest to gniot? Taki mod po tygodniu obecności na rynku?
Markow małe sprostowanie - to nie ja jestem twórca tego "dodatku"
To moder/moderzy z subsimu
Pozostaje czekać na finalną wersje, a skoro idzie to tak łatwo to zapewne każdy z nas samodzielnie będzie sobie przynajmniej mógł poustawiać sobie to z lewej czy z prawej.
Wywalić jeszcze tą mini mapę i tam dać książkę rozpoznawczą - z GWX-a
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 12 Marzec 2010, 17:49, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#5 Wysłany: 13 Marzec 2010, 12:54
A ja już ściągnąłem sobie tego moda - SH5 coraz bardziej mi się podoba:
podejście do ataku na T3
no i efekt
gra coraz bardziej nabiera klimatu - miodzio
-----
@Andrev - przydałoby się wydzielić ten temat, do działu Mody
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 13 Marzec 2010, 12:55, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#6 Wysłany: 13 Marzec 2010, 13:08
PL_Andrev napisał/a:
Rzeczywiście... chociaż uważam że wybór torped do salwy jest w SH5 lepiej rozwiązane. Cała reszta - piąteczka! I co, nadal uważacie że jest to gniot? Taki mod po tygodniu obecności na rynku?
Naturalnie. Ta gra powinna być taka od pierwszego dnia, żeby mody nie musiały w ogóle powstawać. Tempo w jakim powstają świadczy o tym, jak pilnie takie babole wymagają łatania.
i właśnie ten folder zgrywamy do do folderu Mods w katalogu z grą i uruchamiamy poprzez JGSME.
na razie gryzie się z modem "no lock", więc tych dwóch nie można razem używać.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#8 Wysłany: 13 Marzec 2010, 13:55
Pojawiła się nowa wersja tego modu:
Old Style SH Controls (familiar 3 dials) for UI v1.3.1
Lista zmian w stosunku do poprzedniej wersji:
Cytat:
v1.3.1
- wycentrowano widok obu peryskopów
- przeniesiono wskaźniki TDC
- usunięto niepotrzebne (oryginalne) elementy z widoku głównego
- dodano opcję powiększania głównych cyferblatów.
- dodano opcję "głębokość pod kilem"
- dodano opcję użycia wszystkich wskaźników TDC, podstawowych, braku TDC. Mod domyślnie korzysta ze wskaźników podstawowych.
- poprawiono kilka bugów związanych z wyświetlaniem interfejsu
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#11 Wysłany: 16 Marzec 2010, 10:50
Cytat:
Gdzie jest opcja "głębokość pod kilem" bo u mnie nie mogę jej znależć?
SHIFT+D
cała klawiszologia dostępna pod F1 oraz F1 i SHIFT
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#18 Wysłany: 21 Marzec 2010, 08:55
gra coraz bardziej wam się podoba, bo mody zbliżają ją do SH3, lub SH4. Może jakby ubi wydał patch, który podmieniałby SH5, na SH3, to by się jeszcze bardziej podobało
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#19 Wysłany: 21 Marzec 2010, 20:54
Heheheh, pali Cię to Foksiu, co?
Faktycznie, bez modów gra jest słaba. Ale z modami, jak np. ten interfejsowy, gra staje się średnia (co ciekawe, do jego uruchomienia potrzebna jest wersja oryginalna). A już za pół roku gra będzie bliska ideałowi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum