Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 23 Marzec 2010, 19:48 Patch 1.2
Nasz kochany Ubisoft poinformował, że trwają prace nad patchem 1.2.
Najważniejsze uaktualnienia o których wiadomo to:
• Morale bug - po zapisie i wczytaniu gry morale wynosi zero i nie jest możliwe użycie specjalnych zdolności załogi
• CO2 bug - wartość CO2 nie jest zapisywana
• Zapis w grze opcji "autoprzeładowania torped"
• Opcja "głębokość pod kilem"
• Ręczna kontrola steru
• Naprawa zdolności XO and czifa (nie powinny kosztować punktów morale)
• Kompas
• Rozkaz "powrót na kurs"
Jednocześnie źródło twierdzi że wyżej wymienione to nie wszystkie zmiany.
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#3 Wysłany: 23 Marzec 2010, 20:21
"Reczna kontrola steru" tzn?? O jaki ster chodzi?? Bo kierunku to chyba nie bo mozna recznie nim sterowac, czyzby chodzilo o ster glebokosci??
Andrev jak myslisz?? Jak ster glebokosci to super, bo np. w SH2 plynac IX mozna bylo okret zanurzyc przed uciekajacym DD znacznie szybciej niz CRASH DIVE
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#4 Wysłany: 23 Marzec 2010, 21:11
Chodzi o standardowy ster lewo/prawo, którego w SH5 brakuje (czyli np. 10° w lewo). A sterów głębokości nie będzie, bo kapitan nie zajmował się aż tak przyziemnymi rzeczami.
Ale ty wiesz co?
To świetny pomysł na "special ability" dla czifa...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 23 Marzec 2010, 21:11, w całości zmieniany 1 raz
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#6 Wysłany: 27 Marzec 2010, 13:02
Iroks napisał/a:
no nareszcie może poprawią bugi z zapisem stanu misji i ukończę jakąkolwiek misję
Po zaciagnieciu patcha 1.1.5 nie mam juz generalnie problemow z ukonczeniem misji. Jestem w 3 kampani na morzu srodziemnym Wyszedl mod More Crew Comands na subsimie dodajacy dla nawigatora polecenia: glebokosc pod kilem, powrot na kurs a dla mechanika: zwykly naped na powierzchni, ladowac akumulatory. Dziala tylko ze zmienia wersje na angielska. Napisy w okienku sa nadal po polsku
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#7 Wysłany: 30 Marzec 2010, 19:49
Wieści z SUBSIM:
Wydaje się patch 2 jest na ukończeniu i powinien dotyczyć takich rzeczy jak:
- członkowie załogi na wachcie będą zmieniać ubranie w czasie złej pogody,
- poprawione morale załogi,
- pogoda nie będzie resetowana podczas zapisu stanu gry,
- rozwiązanie zderzeń statków w portach lub eksplozji podczas uderzenia wbrzeg,
- rozwiązanie problemów kasującego się morale
- poprawienie wydajności wyświetlania wnętrza uboota
- optymalizacja cieni
- poprawa wydajności systemów cząstek
- poprawa oświetlenia środowiska naturalnego i efektów
- rozwiązanie problemu spacerujących załogantów po pokładach płonących statków,
- poprawa niedziałających tarcz zegarów wewnątrz uboota
- "inne"
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#8 Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 18:12
Planowana publikacja: 12 kwietnia
• CO2 jest zapisywane poprawnie
• Poprawiono morale załogi.
• Usunięto reset pogody po załadowaniu gry.
• usunięto widok członków załogi w zanurzeniu (pod pewnymi warunkami)
• Poprawki do zachowań statków w portach / uderzających w brzeg
• Narzędzia do ustalenia kursu nie są dostępne w bunkrze
• Dodano kompas
• Dodano "powrót do kurs"
• Kilka poprawek do rozpoznawania statków
• Dodano "głębokość pod kilem"
• Usunięto błąd zerowego morale
• Poprawa kilka umiejętności załogi (obsada działa i p-lotki nie powoduje kosztów morale)
• Poprawki animacji i interakcji z załogą
• Naprawiono problemy z wydajnością wewnątrz OP
• Optymalizacja cieni
• Naprawiono bardzo wolne odświeżanie w przypadku przełączania programów (alt-tab)
• Poprawiono widoczny kontur wyboru, gdy postać była już wybrana
• Naprawiono błąd, w którym księżyc znajdował się bliżej niż powinien
• Naprawiono błąd, w którym słońce było widoczne pod dużym zachmurzeniem
• Usprawniono oświetlenie i efekty środowiskowe
• Optymalizacja efektów cząstek na jednordzeniowych procesorach
• Poprawiono zamknięcie wyrzutni torped
• Poprawiono śruby torped śruby (nie obracały się)
• Usunięto ślad torped elektrycznych
• Poprawiono miejsce powstania niektórych konwojów (wcześniej tworzyły się na brzegu)
• Naprawiono kilka zegarów, niepracujących we wnętrzu OP
• Porty w północnej Afryce w niemieckim terytorium znajdują się pod okupacją wroga
• Uzupełnienia z RPA: poprawiono statek, który wygląda identycznie z innym
• Nigdy więcej członków załogi spacerujących po płonących statkach
• Naprawiono błąd, w którym gracz może utknąć w zewnętrznej geometrii okrętu
• Wachta zmienia ubranie w zależności od pogody
• Poprawa lokalizacji wersji niemieckojęzycznej
Nie wiem czy to prawda ale wyczytałem na innym forum że premiera patcha przesunieta na 20.04. Powodem sa jakies problemy z lokalizacja. Za to pojawily sie nowe poprawki:
In addition to the above points were incorporated some improvements:
SH4 ships can now be imported (useful for modders).
Improvements in the reward system for U-boats in the dynamic campaign
Improvements to the AI
Changes to accommodate RU localization will therefore be present in patch 1.2, but will not affect players in a visible form.
Ponownie Ubikacja pokazała w jak głębokim poważaniu ma klientów którzy wywalają ciężko zarobione pieniądze na ich produkty Szkoda byłem taki podjarany że to już dziś
no tak jakby inaczej pewnie bedzie tak ze wogole nie wyjdzie
Staramy się używać znaków interpunkcyjnych, szczególnie takich jak KROPKA i PRZECINEK.
A już dzieci z I klasy szkoły podstawowej wiedzą, że zdanie zaczyna się z dużej litery a kończy kropką.
Moderator.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 13 Kwiecień 2010, 07:41, w całości zmieniany 3 razy
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#20 Wysłany: 13 Kwiecień 2010, 07:36
Powtórzę post kolegi o pseudonimie Porter_11 - patch 1.2 będzie dodatkowo zawierał:
• Możliwość importowania modeli statków i okrętów z SH4,
• Poprawa systemu wynagrodzeń za osiągnięcia w czasie dynamicznej kampanii,
• Usprawnienie AI
• Poprawki lokalizacji wersji językowych.
Już sam punkt 3 powoduje, że należy nic tylko przytaknąć działaniom UBI. A jeszcze nie słyszałem o przypadku żeby w przypadku SH3/SH4 producent oświadczył że pracuje nad patchem nie wydając go ostatecznie.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 13 Kwiecień 2010, 07:40, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum