POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: PL_Andrev
11 Maj 2010, 17:54
Patch 1.2
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 23 Marzec 2010, 19:48   Patch 1.2

Nasz kochany Ubisoft poinformował, że trwają prace nad patchem 1.2.
Najważniejsze uaktualnienia o których wiadomo to:

• Morale bug - po zapisie i wczytaniu gry morale wynosi zero i nie jest możliwe użycie specjalnych zdolności załogi
• CO2 bug - wartość CO2 nie jest zapisywana
• Zapis w grze opcji "autoprzeładowania torped"
• Opcja "głębokość pod kilem"
• Ręczna kontrola steru
• Naprawa zdolności XO and czifa (nie powinny kosztować punktów morale)
• Kompas
• Rozkaz "powrót na kurs"

Jednocześnie źródło twierdzi że wyżej wymienione to nie wszystkie zmiany.

Źródło:
http://ubisoft-de.custhel...p?p_faqid=13375
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 13 Kwiecień 2010, 07:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #2  Wysłany: 23 Marzec 2010, 20:11   

miejmy nadzieję że to nie ten jesienny patch :8)

faktycznie, to by nieco poprawiało grę i odciążało moderów na niektórych frontach. nie zgodzę się tylko z jednym:
Cytat:
Nasz kochany Ubisoft
_________________

 
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #3  Wysłany: 23 Marzec 2010, 20:21   

"Reczna kontrola steru" tzn?? O jaki ster chodzi?? Bo kierunku to chyba nie bo mozna recznie nim sterowac, czyzby chodzilo o ster glebokosci??

Andrev jak myslisz?? Jak ster glebokosci to super, bo np. w SH2 plynac IX mozna bylo okret zanurzyc przed uciekajacym DD znacznie szybciej niz CRASH DIVE
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 23 Marzec 2010, 21:11   

Chodzi o standardowy ster lewo/prawo, którego w SH5 brakuje (czyli np. 10° w lewo). A sterów głębokości nie będzie, bo kapitan nie zajmował się aż tak przyziemnymi rzeczami.
:lol

Ale ty wiesz co?
To świetny pomysł na "special ability" dla czifa...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 23 Marzec 2010, 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Iroks 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: Pomorze

 #5  Wysłany: 24 Marzec 2010, 21:22   

no nareszcie może poprawią bugi z zapisem stanu misji i ukończę jakąkolwiek misję :D
 
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #6  Wysłany: 27 Marzec 2010, 13:02   

Iroks napisał/a:
no nareszcie może poprawią bugi z zapisem stanu misji i ukończę jakąkolwiek misję :D


Po zaciagnieciu patcha 1.1.5 nie mam juz generalnie problemow z ukonczeniem misji. Jestem w 3 kampani na morzu srodziemnym :) Wyszedl mod More Crew Comands na subsimie dodajacy dla nawigatora polecenia: glebokosc pod kilem, powrot na kurs a dla mechanika: zwykly naped na powierzchni, ladowac akumulatory. Dziala tylko ze zmienia wersje na angielska. Napisy w okienku sa nadal po polsku :)

W sumie zawiera to co powinien poprawic patch 1.2 :)
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
Ostatnio zmieniony przez seba999 27 Marzec 2010, 13:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #7  Wysłany: 30 Marzec 2010, 19:49   

Wieści z SUBSIM:

Wydaje się patch 2 jest na ukończeniu i powinien dotyczyć takich rzeczy jak:
- członkowie załogi na wachcie będą zmieniać ubranie w czasie złej pogody,
- poprawione morale załogi,
- pogoda nie będzie resetowana podczas zapisu stanu gry,
- rozwiązanie zderzeń statków w portach lub eksplozji podczas uderzenia wbrzeg,
- rozwiązanie problemów kasującego się morale
- poprawienie wydajności wyświetlania wnętrza uboota
- optymalizacja cieni
- poprawa wydajności systemów cząstek
- poprawa oświetlenia środowiska naturalnego i efektów
- rozwiązanie problemu spacerujących załogantów po pokładach płonących statków,
- poprawa niedziałających tarcz zegarów wewnątrz uboota
- "inne"
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 18:12   

Planowana publikacja: 12 kwietnia

• CO2 jest zapisywane poprawnie
• Poprawiono morale załogi.
• Usunięto reset pogody po załadowaniu gry.
• usunięto widok członków załogi w zanurzeniu (pod pewnymi warunkami)
• Poprawki do zachowań statków w portach / uderzających w brzeg
• Narzędzia do ustalenia kursu nie są dostępne w bunkrze
• Dodano kompas
• Dodano "powrót do kurs"
• Kilka poprawek do rozpoznawania statków
• Dodano "głębokość pod kilem"
• Usunięto błąd zerowego morale
• Poprawa kilka umiejętności załogi (obsada działa i p-lotki nie powoduje kosztów morale)
• Poprawki animacji i interakcji z załogą
• Naprawiono problemy z wydajnością wewnątrz OP
• Optymalizacja cieni
• Naprawiono bardzo wolne odświeżanie w przypadku przełączania programów (alt-tab)
• Poprawiono widoczny kontur wyboru, gdy postać była już wybrana
• Naprawiono błąd, w którym księżyc znajdował się bliżej niż powinien
• Naprawiono błąd, w którym słońce było widoczne pod dużym zachmurzeniem
• Usprawniono oświetlenie i efekty środowiskowe
• Optymalizacja efektów cząstek na jednordzeniowych procesorach
• Poprawiono zamknięcie wyrzutni torped
• Poprawiono śruby torped śruby (nie obracały się)
• Usunięto ślad torped elektrycznych
• Poprawiono miejsce powstania niektórych konwojów (wcześniej tworzyły się na brzegu)
• Naprawiono kilka zegarów, niepracujących we wnętrzu OP
• Porty w północnej Afryce w niemieckim terytorium znajdują się pod okupacją wroga
• Uzupełnienia z RPA: poprawiono statek, który wygląda identycznie z innym
• Nigdy więcej członków załogi spacerujących po płonących statkach
• Naprawiono błąd, w którym gracz może utknąć w zewnętrznej geometrii okrętu
• Wachta zmienia ubranie w zależności od pogody
• Poprawa lokalizacji wersji niemieckojęzycznej

Źródło: http://www.subsim.com/rad...=166585&page=10
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 2 Kwiecień 2010, 18:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #9  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 09:06   

Seba999
To jest dział na temat patcha 1.2, a nie na temat modów.
Post przeniesiony do właściwego działu, tutaj.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 3 Kwiecień 2010, 09:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #10  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 09:48   

PL_Andrev napisał/a:
Seba999
To jest dział na temat patcha 1.2, a nie na temat modów.
Post przeniesiony do właściwego działu, tutaj.


Sorki. Prawda. Przepraszam :)
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #11  Wysłany: 5 Kwiecień 2010, 17:02   

no i bardzo dobrze procek narazie zostawiam stary:)
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #12  Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 11:30   

no i gdzie ten patch :cenzura:
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #13  Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 12:02   

Dopiero 12:00... U nas... A wolę nie liczyć np. według czasu pacyfiku...
Poczekamy, zobaczymy...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #14  Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 14:33   

według czasu Pacyfiku (dla kanady i USA) jest obecnie 05:33
 
 
     
Porter11 




Kraj:
poland

Imię: Mariusz
Wiek: 50
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 26
Skąd: Gorzów Wlkp.

 #15  Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 15:11   

Nie wiem czy to prawda ale wyczytałem na innym forum że premiera patcha przesunieta na 20.04. Powodem sa jakies problemy z lokalizacja. Za to pojawily sie nowe poprawki:

In addition to the above points were incorporated some improvements:
SH4 ships can now be imported (useful for modders).
Improvements in the reward system for U-boats in the dynamic campaign
Improvements to the AI
Changes to accommodate RU localization will therefore be present in patch 1.2, but will not affect players in a visible form.
_________________
FREIWILLIG ZUR KRIEGSMARINE
 
     
Porter11 




Kraj:
poland

Imię: Mariusz
Wiek: 50
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 26
Skąd: Gorzów Wlkp.

 #16  Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 15:13   

Ponownie Ubikacja pokazała w jak głębokim poważaniu ma klientów którzy wywalają ciężko zarobione pieniądze na ich produkty Szkoda byłem taki podjarany że to już dziś
_________________
FREIWILLIG ZUR KRIEGSMARINE
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #17  Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 15:34   

Wolę patcha później, ale za to lepiej wykończonego..
Niech chłopaki spokojnie popracują, ale wydadzą dobry produkt.

Mam tylko nadzieję, że naprawdę chęć wydania dobrego patcha powoduje to przesunięcie...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #18  Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 18:34   

no to sobie jeszcze poczekam. Nie odpalam na razie gry w oczekiwaniu na patch.
_________________

 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #19  Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 18:37   

no tak jakby inaczej pewnie bedzie tak ze wogole nie wyjdzie

Staramy się używać znaków interpunkcyjnych, szczególnie takich jak KROPKA i PRZECINEK.
A już dzieci z I klasy szkoły podstawowej wiedzą, że zdanie zaczyna się z dużej litery a kończy kropką.
Moderator.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 13 Kwiecień 2010, 07:41, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #20  Wysłany: 13 Kwiecień 2010, 07:36   

Powtórzę post kolegi o pseudonimie Porter_11 - patch 1.2 będzie dodatkowo zawierał:

• Możliwość importowania modeli statków i okrętów z SH4,
• Poprawa systemu wynagrodzeń za osiągnięcia w czasie dynamicznej kampanii,
• Usprawnienie AI
• Poprawki lokalizacji wersji językowych.

Już sam punkt 3 powoduje, że należy nic tylko przytaknąć działaniom UBI. A jeszcze nie słyszałem o przypadku żeby w przypadku SH3/SH4 producent oświadczył że pracuje nad patchem nie wydając go ostatecznie.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 13 Kwiecień 2010, 07:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Patch 1.2
problem
Maggiore Pytania i odpowiedzi 1 27 Listopad 2010, 13:17
PL_Marco
Brak nowych postów Patch 1.4
PL_HUBAL Ogólnie o SH IV 4 1 Kwiecień 2008, 18:34
szczur lądowy
Brak nowych postów patch 1.5
hijo Pytania i odpowiedzi 5 29 Lipiec 2010, 15:43
PL_Andrev
Brak nowych postów patch 1.2 ??
zaru85 Pytania i odpowiedzi 1 29 Lipiec 2010, 18:50
marek238
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Patch 1.1
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 62 2 Kwiecień 2010, 22:01
PL_Andrev
Brak nowych postów Problem z patch
S21 Pytania i odpowiedzi 1 30 Kwiecień 2011, 21:05
PL_Marco
Brak nowych postów Mody a patch 1.2
crys Dodatki, mody i modowanie 3 11 Maj 2010, 23:27
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group