Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#41 Wysłany: 27 Marzec 2010, 19:10
seba999 napisał/a:
Ja gram na 'Germanator Harder AI MOD 1.0' (...) Czy jest jakis mod ktory zwieksza zagrozenie? Chociazby wiekszajacy realizm jak GWX? Tam to sie naprawde czlowiek napocil zeby uciec dwom niszczycielom a tu? kleska...
Mam propozycję:
Zagraj może misję pojedynczą na rok 1942 lub 1943 (bo chyba są takie?) - ciekawym jak pod tym modem eskorta zachowuje się w późniejszych latach.
Co do modów zwiększających realizm - cierpliwości, modderzy dopiero uczą się Pythona i stosowania dodatkowych technik w grze. Myślę że za miesiąc - dwa początkujący gracz będzie miał zakaz instalacji takich modów. Dodatkowo - mam nadzieję- wyjdzie już wtedy patch 1.2 eliminujący problem nieatakujących samolotów i podnoszący nieco poziom AI.
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#42 Wysłany: 28 Marzec 2010, 11:46
Sprawdze i zdam relacje. Niestety ten mod z tego co zauwazylem doprowadza tylko do dluzszego szukania OP natomiast nadal rzucaja po dwie bomby i w dodatku niecelnie. Nawe jak bylem zanurzony na glebokosci 40 m! Mam w chwili obecnej nowego moda o ktorym juz wspomnialem i jego testuje. Dostepny na Subsimie. Ma w plikach oprocz zmiany zasiegu i czulosci pliki ze skryptami. Jesli bedzie wart uwagi dam na pewno znac. W koncu wszystkim nam zalezy nad symulatorem maksymalnie zblizonym do rzeczywistosci. Szkoda tylko ze podczas taranowania jest tak malo uszkodzen. W koncu kiosk nie byl TWIERDZA!!! Powinien doprowadzic do alarmowego wynurzenia i braku mozliwosci zanurzenia. Chociaz w historii byl tylko jeden przypadek wynurzenia sie u-boota po taranowaniu. Reszta szla na dno. Ale jak ktos chce max realizmu to powinien grac w wannie i zalewac sie prysznicem;) I jeszcze co mi sie nie podoba to maksymalne zanurzenie. Powinno juz wczesniej "strzelac" nitami po okrecie i pojawiac sie przecieki a nie nagle bum i kadlub = 0. W 3 czesci bylo to naprawde fajnie rozwiazane. Wieczorem bede testowal dalej i wezme pod uwage Twoje sugestie:)
Pozdrawiam.
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#44 Wysłany: 30 Marzec 2010, 00:24
Ten mod to znowu nie jest to. Znowu pingi i dwie niecelne bomby. Gdzie ten urok z SH3? Tam na widok dwoch niszczycieli az serce bilo. Kilka godzin zanim sie czlowiek uwolnil od nich! Andrev! Ty chyba mnie rozumiesz. Sorki ale ja chce symulator a nie strzelanine z FPP! Nawet single w 1943 jest dla mnie strzelaninka na poziomie River Raid z Atari!. P.S. Poklon z sentymentu do starych maszynek i pierwszego Silent Service!. Tworcow mozna zrozumiec "zatop 300.000 ton tego albo 200.000 ton tamtego. Ale chyba nie o to tu chodzi! Gram na 100% real i nie odczuwam tego. Fajnie sie gra ale na co mi czajenie sie na jeden statek w konwoju kiedy moge wykonczyc z 10 olewajac eskorte?
Imię: Wojciech
Ulubiona Gra: Company of Heroes
Wiek: 42 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 8 Skąd: Sosnowiec
#45 Wysłany: 30 Marzec 2010, 02:16
Mam identyczne odczucia. Taranowanie oraz bomby głębinowe to jakaś jedna wielka pomyłka. Potestowałem "trochę" tych modów i nadal bryndza. Mam ochotę odinstalować SH5 i wrócić jak już się większość rzeczy ustabilizuje, bo na chwilę obecną ta gra to jeden wielki BUG.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#46 Wysłany: 30 Marzec 2010, 07:30
seba999 napisał/a:
Andrev! Ty chyba mnie rozumiesz. Sorki ale ja chce symulator a nie strzelanine z FPP!
A co, ja pisałem tą grę albo te mody?
Nawet nie mam możliwości ich przetestowania bo mi grafika siada...
Możemy zrobić ewentualnie coś takiego:
Spakuj mi ZIPem wszystkie pliki AIX znajdujące się w folderze:
data / scripts / AI
Są podejrzenia że są tam proste błędy w kodzie gry i dlatego AI zachowuje się nie tak jak powinien. Mogę przeglądnąć te pliki parserem i sprawdzić czy aby nie ma błędów (A wiem że są). Potem, po poprawkach odeślę / opublikuję i spróbujemy protestować, ok?
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 30 Marzec 2010, 08:22, w całości zmieniany 1 raz
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#47 Wysłany: 30 Marzec 2010, 18:44
Spokojnie Przeciez nie mam do Ciebie pretensji Przetestowalem moda i napisalem moje wrazenia Juz wysylam Ci pliki. Wiem ze za rok to powinno juz byc dopracowane dzieki chociazby modom Bo podejzewam ze same patche tego nie zrobia.
Pozdrawiam.
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#48 Wysłany: 30 Marzec 2010, 19:11
woojtekn. Jesli SH5 to Twoj pierwszy symulator na ktorym grasz to polecam Ci Silent Huntera 3 i dodatek GWX 3.0 . Jesli oczywiscie na nim nie grales :-) Grafika wystarczajaco dobra a realizm naprawde wysoko podciagniety. Zawsze mozesz obejzec jakis filmik z SH3 na you tube
Pozdrawiam.
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#49 Wysłany: 30 Marzec 2010, 21:11
NOOOO Mala poprawka po dzisiejszym dniu Rozpoczalem swoja trzecia kampanie i przenioslem sie na morze srodziemne. W ciezki szok wpadlem jak nagle dotchczas nie reagujace samoloty zaatakowaly moj okret!!! Najpierw jeden mysliwiec skrecil w moja strone za chwilke dolaczyl do niego drugi i walily do mnie z dzialek. Jeszcze z wrazen nie opadlem a nadlecial bombowiec i zrzucil mi prezent. Fakt ze niecelnie ale zawsze cos. Jakis czas pozniej widze konwoj z lotniskowcem i pancernikiem. Niszczyciele zobaczyly moj peryskop!!! bo na okrecie mialem cisze. Zlekcewazylem go tradycyjnie a jakis czas pozniej spadly na mnie 4 bomby glebinowe w jednej salwie!!! Oczywiscie moj przesladowca na tym nie skonczyl i zrzucil 5 serii po 4 bomby zanim "trafil" na moja torpede Moze po prostu tak zaplanowali tworcy? Mam nadzieje ze kolejna kampania bedzie naprawde wymagajaca No ale w koncu wrazenia z gry podniosly sie znaczaco:) Zaczyna sie cos dziac
Imię: Wojciech
Ulubiona Gra: Company of Heroes
Wiek: 42 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 8 Skąd: Sosnowiec
#51 Wysłany: 30 Marzec 2010, 22:12
seba999 napisał/a:
woojtekn. Jesli SH5 to Twoj pierwszy symulator na ktorym grasz to polecam Ci Silent Huntera 3 i dodatek GWX 3.0 . Jesli oczywiscie na nim nie grales :-) Grafika wystarczajaco dobra a realizm naprawde wysoko podciagniety. Zawsze mozesz obejzec jakis filmik z SH3 na you tube
Pozdrawiam.
Hej. No moje początki sięgają SH2 + DC giercowałem co nie miara. SH3 też liznąłem. 4-ke pominąłem z tego powodu, że nie cierpie tamtego rejonu i jeszcze amerykańskie mydelniczki.... W 5-tce c znowu złapałem bakcyla, z tym że te BUGi odpychają wręcz od monitora. No ale pozostaje nadzieja że wkrótce udręki przeminą.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#54 Wysłany: 31 Marzec 2010, 09:56
dido napisał/a:
mam pytanie jak w sh5 wgrać mody .sciągnąłem jsgme tylko niewiem czy on jest dobry i czy mody mi pójdą. proszę o pomoc
Tu masz opisany sposób instalacji JSGME oraz sposób instalacji modów:
http://forum.polishseamen...opic.php?t=5446
Co prawda to odnosi się do SH4, ale mody instaluje się tak samo.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#55 Wysłany: 31 Marzec 2010, 11:19
seba999 napisał/a:
Juz wysylam Ci pliki. Wiem ze za rok to powinno juz byc dopracowane dzieki chociazby modom.
W załączniku ten pliczek przygotowany jako mod wsadowy (JSGME).
Nie gwarantuję że:
- pliki są dobre i nie spowodują wykrzaczenia gry
- pliki działają
- pliki są lekarstwem na dotychczasowe problemy
Ot poprawiłem co wydawało się walnięte... i czekam na opinie czy "coś" pomogło.
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#57 Wysłany: 31 Marzec 2010, 18:45
Uzywam modow:
- U-boat killer
- Accurate German Flags
- No lock text mod
- No Surface Hydrophone
- Mighty FineCrew Mod 1.2.1 Alt w beards
- Funelsmoke_Planes_Sounds_by_AOTDMadMax
Jestem w marcu 41
Czesc modow ktore sie sciaga ma "Data" z duzej litery a w polskiej wersji jest "data" i to nalezy we wlasnym zakresie zmienic inaczej JSGME go podmieni ale nie uruchomi!
Jesli chodzi o AI to go nie sprawdze. Po podmianie przy ladowaniu misji wyrzuca mnie do pulpitu.
W 4 czesc tez gralem
Nie tylko amerykanskie jednostki ale po zaladowaniu dodatku U-boot mission wiadomo czym plywalem. Taka uladniona trojka. Chociaz okno peryskopu wygladalo moim zdaniem tandetnie. Do 3 z GWX i tak sie chowa
Pozdrawiam.
Imię: Wojciech
Ulubiona Gra: Company of Heroes
Wiek: 42 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 8 Skąd: Sosnowiec
#58 Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 01:58
Niech ten patch 1.2 szybko wychodzi...
Mam rok 1942 wiec poplynalem sobie do Murmańska
Oczywiście jak na wilka morskiego prześlizgnąłem się do portu i co zobaczyłem...
12 grubych pasztetek w asyscie 2 niszczycieli stojących w miejscu jak pień i nie reagujących na ataki torpedowe.
tak sobie strzelałem aż się pogoda zmieniła na ostrą mgłę więc sobie wpłynąłem w to stadko
i zacząłem strzelać z działa pokładowego.
Śmiesznym był fakt że zatopienie 1 pasztetki powodowało zatopienie kilku kolejnych dookoła chyba od samego wybuchu, wyprawiając przedziwne figury... Takim oto sposobem 130000 za friko wpadło do tonażu
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#59 Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 09:21
woojtekn napisał/a:
Mam rok 1942 wiec poplynalem sobie do Murmańska
Oczywiście jak na wilka morskiego prześlizgnąłem się do portu i co zobaczyłem...
12 grubych pasztetek w asyscie 2 niszczycieli stojących w miejscu jak pień i nie reagujących na ataki torpedowe.
Grasz na czystej wersji? Bo ten problem został podobno rozwiązany w tym modzie.
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#60 Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 16:22
hehe ja mam patch i mody ale czasami am latajace statki. Po stzrale torpeda wyskakuja z wody na 50 metrow i dopiero wtedy wybuchaja. Nawet fajnie to wyglada Co do patcha 1.2 to juz czytalem ze ma wyjsc 12 kwietnia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum