POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: PL_Andrev
2 Kwiecień 2010, 22:01
Patch 1.1
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #41  Wysłany: 27 Marzec 2010, 19:10   

seba999 napisał/a:
Ja gram na 'Germanator Harder AI MOD 1.0' (...) Czy jest jakis mod ktory zwieksza zagrozenie? Chociazby wiekszajacy realizm jak GWX? Tam to sie naprawde czlowiek napocil zeby uciec dwom niszczycielom a tu? kleska...


Mam propozycję:
Zagraj może misję pojedynczą na rok 1942 lub 1943 (bo chyba są takie?) - ciekawym jak pod tym modem eskorta zachowuje się w późniejszych latach.

Co do modów zwiększających realizm - cierpliwości, modderzy dopiero uczą się Pythona i stosowania dodatkowych technik w grze. Myślę że za miesiąc - dwa początkujący gracz będzie miał zakaz instalacji takich modów. Dodatkowo - mam nadzieję- wyjdzie już wtedy patch 1.2 eliminujący problem nieatakujących samolotów i podnoszący nieco poziom AI.
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #42  Wysłany: 28 Marzec 2010, 11:46   

Sprawdze i zdam relacje. Niestety ten mod z tego co zauwazylem doprowadza tylko do dluzszego szukania OP natomiast nadal rzucaja po dwie bomby i w dodatku niecelnie. Nawe jak bylem zanurzony na glebokosci 40 m! Mam w chwili obecnej nowego moda o ktorym juz wspomnialem i jego testuje. Dostepny na Subsimie. Ma w plikach oprocz zmiany zasiegu i czulosci pliki ze skryptami. Jesli bedzie wart uwagi dam na pewno znac. W koncu wszystkim nam zalezy nad symulatorem maksymalnie zblizonym do rzeczywistosci. Szkoda tylko ze podczas taranowania jest tak malo uszkodzen. W koncu kiosk nie byl TWIERDZA!!! Powinien doprowadzic do alarmowego wynurzenia i braku mozliwosci zanurzenia. Chociaz w historii byl tylko jeden przypadek wynurzenia sie u-boota po taranowaniu. Reszta szla na dno. Ale jak ktos chce max realizmu to powinien grac w wannie i zalewac sie prysznicem;) I jeszcze co mi sie nie podoba to maksymalne zanurzenie. Powinno juz wczesniej "strzelac" nitami po okrecie i pojawiac sie przecieki a nie nagle bum i kadlub = 0. W 3 czesci bylo to naprawde fajnie rozwiazane. Wieczorem bede testowal dalej i wezme pod uwage Twoje sugestie:)
Pozdrawiam.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
Ostatnio zmieniony przez seba999 28 Marzec 2010, 12:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #43  Wysłany: 28 Marzec 2010, 12:45   

Mod ktory obecnie testuje:
U-boat AI killer
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #44  Wysłany: 30 Marzec 2010, 00:24   

Ten mod to znowu nie jest to. Znowu pingi i dwie niecelne bomby. Gdzie ten urok z SH3? Tam na widok dwoch niszczycieli az serce bilo. Kilka godzin zanim sie czlowiek uwolnil od nich! Andrev! Ty chyba mnie rozumiesz. Sorki ale ja chce symulator a nie strzelanine z FPP! Nawet single w 1943 jest dla mnie strzelaninka na poziomie River Raid z Atari!. P.S. Poklon z sentymentu do starych maszynek i pierwszego Silent Service!. Tworcow mozna zrozumiec "zatop 300.000 ton tego albo 200.000 ton tamtego. Ale chyba nie o to tu chodzi! Gram na 100% real i nie odczuwam tego. Fajnie sie gra ale na co mi czajenie sie na jeden statek w konwoju kiedy moge wykonczyc z 10 olewajac eskorte?
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
woojtekn 




Kraj:
poland

Imię: Wojciech
Ulubiona Gra: Company of Heroes
Wiek: 42
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 8
Skąd: Sosnowiec

 #45  Wysłany: 30 Marzec 2010, 02:16   

Mam identyczne odczucia. Taranowanie oraz bomby głębinowe to jakaś jedna wielka pomyłka. Potestowałem "trochę" tych modów i nadal bryndza. Mam ochotę odinstalować SH5 i wrócić jak już się większość rzeczy ustabilizuje, bo na chwilę obecną ta gra to jeden wielki BUG. :beksa:
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #46  Wysłany: 30 Marzec 2010, 07:30   

seba999 napisał/a:
Andrev! Ty chyba mnie rozumiesz. Sorki ale ja chce symulator a nie strzelanine z FPP!

A co, ja pisałem tą grę albo te mody?
Nawet nie mam możliwości ich przetestowania bo mi grafika siada...
:hmm


Możemy zrobić ewentualnie coś takiego:
Spakuj mi ZIPem wszystkie pliki AIX znajdujące się w folderze:
data / scripts / AI

Są podejrzenia że są tam proste błędy w kodzie gry i dlatego AI zachowuje się nie tak jak powinien. Mogę przeglądnąć te pliki parserem i sprawdzić czy aby nie ma błędów (A wiem że są). Potem, po poprawkach odeślę / opublikuję i spróbujemy protestować, ok?
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 30 Marzec 2010, 08:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #47  Wysłany: 30 Marzec 2010, 18:44   

Spokojnie :) Przeciez nie mam do Ciebie pretensji :) Przetestowalem moda i napisalem moje wrazenia :) Juz wysylam Ci pliki. Wiem ze za rok to powinno juz byc dopracowane dzieki chociazby modom :) Bo podejzewam ze same patche tego nie zrobia.
Pozdrawiam.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #48  Wysłany: 30 Marzec 2010, 19:11   

woojtekn. Jesli SH5 to Twoj pierwszy symulator na ktorym grasz to polecam Ci Silent Huntera 3 i dodatek GWX 3.0 . Jesli oczywiscie na nim nie grales :-) Grafika wystarczajaco dobra a realizm naprawde wysoko podciagniety. Zawsze mozesz obejzec jakis filmik z SH3 na you tube :)
Pozdrawiam.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #49  Wysłany: 30 Marzec 2010, 21:11   

NOOOO :8) :8) :8) Mala poprawka po dzisiejszym dniu :) Rozpoczalem swoja trzecia kampanie i przenioslem sie na morze srodziemne. W ciezki szok wpadlem jak nagle dotchczas nie reagujace samoloty zaatakowaly moj okret!!! Najpierw jeden mysliwiec skrecil w moja strone za chwilke dolaczyl do niego drugi i walily do mnie z dzialek. Jeszcze z wrazen nie opadlem a nadlecial bombowiec i zrzucil mi prezent. Fakt ze niecelnie ale zawsze cos. Jakis czas pozniej widze konwoj z lotniskowcem i pancernikiem. Niszczyciele zobaczyly moj peryskop!!! bo na okrecie mialem cisze. Zlekcewazylem go tradycyjnie a jakis czas pozniej spadly na mnie 4 bomby glebinowe w jednej salwie!!! Oczywiscie moj przesladowca na tym nie skonczyl i zrzucil 5 serii po 4 bomby zanim "trafil" na moja torpede :) Moze po prostu tak zaplanowali tworcy? Mam nadzieje ze kolejna kampania bedzie naprawde wymagajaca :) No ale w koncu wrazenia z gry podniosly sie znaczaco:) Zaczyna sie cos dziac :)
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
Ostatnio zmieniony przez seba999 30 Marzec 2010, 21:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #50  Wysłany: 30 Marzec 2010, 21:14   

A mody i rok?
Czym się mają kierować inni gracze?
 
     
woojtekn 




Kraj:
poland

Imię: Wojciech
Ulubiona Gra: Company of Heroes
Wiek: 42
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 8
Skąd: Sosnowiec

 #51  Wysłany: 30 Marzec 2010, 22:12   

seba999 napisał/a:
woojtekn. Jesli SH5 to Twoj pierwszy symulator na ktorym grasz to polecam Ci Silent Huntera 3 i dodatek GWX 3.0 . Jesli oczywiscie na nim nie grales :-) Grafika wystarczajaco dobra a realizm naprawde wysoko podciagniety. Zawsze mozesz obejzec jakis filmik z SH3 na you tube :)
Pozdrawiam.


Hej. No moje początki sięgają SH2 + DC :) giercowałem co nie miara. SH3 też liznąłem. 4-ke pominąłem z tego powodu, że nie cierpie tamtego rejonu i jeszcze amerykańskie mydelniczki.... W 5-tce c :szpaner: znowu złapałem bakcyla, z tym że te BUGi :kroliczek: odpychają wręcz od monitora. No ale pozostaje nadzieja :kroliczek: że wkrótce udręki przeminą.
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #52  Wysłany: 31 Marzec 2010, 08:23   

A ja się zakochałem w czwórce... jak tylko sobie zainstalowałem mod japońskiego OP. topić Amerykanów i Australijczyków - to jest to!
 
     
dido 




Kraj:
poland

Imię: dominik
Ulubiona Gra: Silent Hunter 3 + GWX 2.0
Wiek: 29
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 2
Skąd: wieliczka

 #53  Wysłany: 31 Marzec 2010, 08:37   

mam pytanie jak w sh5 wgrać mody .sciągnąłem jsgme tylko niewiem czy on jest dobry i czy mody mi pójdą. proszę o pomoc
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #54  Wysłany: 31 Marzec 2010, 09:56   

dido napisał/a:
mam pytanie jak w sh5 wgrać mody .sciągnąłem jsgme tylko niewiem czy on jest dobry i czy mody mi pójdą. proszę o pomoc


Tu masz opisany sposób instalacji JSGME oraz sposób instalacji modów:
http://forum.polishseamen...opic.php?t=5446
Co prawda to odnosi się do SH4, ale mody instaluje się tak samo.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #55  Wysłany: 31 Marzec 2010, 11:19   

seba999 napisał/a:
Juz wysylam Ci pliki. Wiem ze za rok to powinno juz byc dopracowane dzieki chociazby modom.


W załączniku ten pliczek przygotowany jako mod wsadowy (JSGME).
Nie gwarantuję że:
- pliki są dobre i nie spowodują wykrzaczenia gry
- pliki działają
- pliki są lekarstwem na dotychczasowe problemy

Ot poprawiłem co wydawało się walnięte... i czekam na opinie czy "coś" pomogło.

AI_corrected.zip
Pobierz Plik ściągnięto 174 raz(y) 5.73 KB

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 31 Marzec 2010, 12:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
dido 




Kraj:
poland

Imię: dominik
Ulubiona Gra: Silent Hunter 3 + GWX 2.0
Wiek: 29
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 2
Skąd: wieliczka

 #56  Wysłany: 31 Marzec 2010, 11:43   

dzięki już wszystko wiem :)
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #57  Wysłany: 31 Marzec 2010, 18:45   

Uzywam modow:

- U-boat killer
- Accurate German Flags
- No lock text mod
- No Surface Hydrophone
- Mighty FineCrew Mod 1.2.1 Alt w beards
- Funelsmoke_Planes_Sounds_by_AOTDMadMax

Jestem w marcu 41

Czesc modow ktore sie sciaga ma "Data" z duzej litery a w polskiej wersji jest "data" i to nalezy we wlasnym zakresie zmienic inaczej JSGME go podmieni ale nie uruchomi!

Jesli chodzi o AI to go nie sprawdze. Po podmianie przy ladowaniu misji wyrzuca mnie do pulpitu.
W 4 czesc tez gralem :)
Nie tylko amerykanskie jednostki ale po zaladowaniu dodatku U-boot mission wiadomo czym plywalem. Taka uladniona trojka. Chociaz okno peryskopu wygladalo moim zdaniem tandetnie. Do 3 z GWX i tak sie chowa :8)
Pozdrawiam.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
woojtekn 




Kraj:
poland

Imię: Wojciech
Ulubiona Gra: Company of Heroes
Wiek: 42
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 8
Skąd: Sosnowiec

 #58  Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 01:58   

Niech ten patch 1.2 szybko wychodzi...

Mam rok 1942 wiec poplynalem sobie do Murmańska :(
Oczywiście jak na wilka morskiego prześlizgnąłem się do portu i co zobaczyłem...
12 :lol grubych pasztetek w asyscie 2 niszczycieli stojących w miejscu jak pień i nie reagujących na ataki torpedowe.
tak sobie strzelałem aż się pogoda zmieniła na ostrą mgłę :) więc sobie wpłynąłem w to stadko
i zacząłem strzelać z działa pokładowego.
Śmiesznym był fakt że zatopienie 1 pasztetki powodowało zatopienie kilku kolejnych dookoła chyba od samego wybuchu, wyprawiając przedziwne figury... Takim oto sposobem 130000 za friko wpadło do tonażu :placzus:
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #59  Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 09:21   

woojtekn napisał/a:
Mam rok 1942 wiec poplynalem sobie do Murmańska :(
Oczywiście jak na wilka morskiego prześlizgnąłem się do portu i co zobaczyłem...
12 :lol grubych pasztetek w asyscie 2 niszczycieli stojących w miejscu jak pień i nie reagujących na ataki torpedowe.


Grasz na czystej wersji? Bo ten problem został podobno rozwiązany w tym modzie.
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #60  Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 16:22   

:) hehe ja mam patch i mody ale czasami am latajace statki. Po stzrale torpeda wyskakuja z wody na 50 metrow i dopiero wtedy wybuchaja. Nawet fajnie to wyglada ;) Co do patcha 1.2 to juz czytalem ze ma wyjsc 12 kwietnia.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Patch 1.2
problem
Maggiore Pytania i odpowiedzi 1 27 Listopad 2010, 13:17
PL_Marco
Brak nowych postów Patch 1.4
PL_HUBAL Ogólnie o SH IV 4 1 Kwiecień 2008, 18:34
szczur lądowy
Brak nowych postów patch 1.5
hijo Pytania i odpowiedzi 5 29 Lipiec 2010, 15:43
PL_Andrev
Brak nowych postów patch 1.2 ??
zaru85 Pytania i odpowiedzi 1 29 Lipiec 2010, 18:50
marek238
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Patch 1.2
Oczekiwany 20 kwietnia
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 89 11 Maj 2010, 19:09
PL_U-96
Brak nowych postów Problem z patch
S21 Pytania i odpowiedzi 1 30 Kwiecień 2011, 21:05
PL_Marco
Brak nowych postów Mody a patch 1.2
crys Dodatki, mody i modowanie 3 11 Maj 2010, 23:27
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group