POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: PL_CMDR Blue R
7 Kwiecień 2010, 20:33
12 najważniejszych powodów dlaczego Silent Hunter to szajs
Autor Wiadomość
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #41  Wysłany: 17 Marzec 2010, 07:55   

To jest symulator i klimat gry tworzą również mapy, przyrządy i przełączniki. Te urządzenia (ze swoją prostotą i "topornością") wraz z procedurą ataku nadawały SH3 klimat okrętu podwodnego 2wś. Niestety ale zgodnie z obecnym sterowaniem tego klimatu nie ma. Obecne kreślenie kursu na mapie jest może i wygodne ale z punktu historycznego śmieszne.
Kapitan na okręcie podczas ataku nie biega w celu wydania rozkazu, tylko siedzi w centrali skąd ma łączność ze wszystkimi i czuwa nad wszystkim (może być u akustyka podczas manewrów głęboko pod wodą). Brak możliwości wydawania rozkazów w systemie z poprzednich części to nieporozumienie. Realizm także nie jest na dobrym poziomie.
Podsumowująć ta gra ma duży potencjał ale konieczne są duże mody, które poprawią funkcjonalność i klimat oraz zwiększą realizm.
_________________
w_wilk
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #42  Wysłany: 17 Marzec 2010, 09:06   

w_wilk napisał/a:
Obecne kreślenie kursu na mapie jest może i wygodne ale z punktu historycznego śmieszne.

Nie rozumiem - dla mnie kreślenie kursu na mapie nie różni się NICZYM od tego znanego s SH3.
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #43  Wysłany: 17 Marzec 2010, 09:16   

w_wilk napisał/a:

Kapitan na okręcie podczas ataku nie biega w celu wydania rozkazu, tylko siedzi w centrali skąd ma łączność ze wszystkimi i czuwa nad wszystkim (może być u akustyka podczas manewrów głęboko pod wodą). Brak możliwości wydawania rozkazów w systemie z poprzednich części to nieporozumienie.


A tutaj ja wtrące swoje 3 grosze. Właśnie konieczność biegania zmusiła mnie do siedzenia praktycznie cały czas w centrali. Bardzo często używam peryskopu wachtowego, do obserwacji horyzontu, mam blisko do hydroakustyka i do reszty załogi. Wg mnie właśnie to tworzy klimat siedzenia w ciasnej puszce - lecz o gustach się nie dyskutuje :piwko: .

W moim odczuciu SH5 do krok do przodu. Fakt realizm zachowania się AI jest na poziomie SH3, ale czy to wada, raczej trzeba mówić, że nie jest to zaleta.

Swoją drogą, przerabiam teraz jedną z moich misji, którą pływaliśmy w ramach rankingu SH3, by można było w nią popłynąć pod SH5 i mieć porównanie.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #44  Wysłany: 17 Marzec 2010, 10:07   

PL_Andrev napisał/a:
w_wilk napisał/a:
Obecne kreślenie kursu na mapie jest może i wygodne ale z punktu historycznego śmieszne.

Nie rozumiem - dla mnie kreślenie kursu na mapie nie różni się NICZYM od tego znanego s SH3.


Sama mapa nie przypomina map z okresu 2wś, a szeroka strzałka ciągnięta po mapie nie ma dla mnie klimatu rysowania map w tym okresie. To są tylko moje odczucia. Jeżeli chcemy aby wnętrze okrętu było wierne oryginałowi to inne elementy powinny to dopełniać.

[ Dodano: 17 Marzec 2010, 10:12 ]
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
w_wilk napisał/a:

Kapitan na okręcie podczas ataku nie biega w celu wydania rozkazu, tylko siedzi w centrali skąd ma łączność ze wszystkimi i czuwa nad wszystkim (może być u akustyka podczas manewrów głęboko pod wodą). Brak możliwości wydawania rozkazów w systemie z poprzednich części to nieporozumienie.


A tutaj ja wtrące swoje 3 grosze. Właśnie konieczność biegania zmusiła mnie do siedzenia praktycznie cały czas w centrali. Bardzo często używam peryskopu wachtowego, do obserwacji horyzontu, mam blisko do hydroakustyka i do reszty załogi. Wg mnie właśnie to tworzy klimat siedzenia w ciasnej puszce - lecz o gustach się nie dyskutuje :piwko: .

W moim odczuciu SH5 do krok do przodu. Fakt realizm zachowania się AI jest na poziomie SH3, ale czy to wada, raczej trzeba mówić, że nie jest to zaleta.

Swoją drogą, przerabiam teraz jedną z moich misji, którą pływaliśmy w ramach rankingu SH3, by można było w nią popłynąć pod SH5 i mieć porównanie.



Ale w takim razie podchodząc do członka załogi chciałbym móc mu wydać wszyskie rozkazy i pytania z zakresu jego obowiązków np. pogoda, głębokość, wykonać unik itp.
_________________
w_wilk
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #45  Wysłany: 17 Marzec 2010, 10:14   

w_wilk napisał/a:
To jest symulator i klimat gry tworzą również mapy, przyrządy i przełączniki. Te urządzenia (ze swoją prostotą i "topornością") wraz z procedurą ataku nadawały SH3 klimat okrętu podwodnego 2wś. Niestety ale zgodnie z obecnym sterowaniem tego klimatu nie ma. ...


zgadzam się, ale wiele osób miesza pojęcie klimatu z realizmem i to mnie trochę drażni.

Fajnie, że choć jakaś firma wydaje tego typu gry.

Po za tym wydanie wersji beta miało zapewne jakiś cel. Może dzięki temu dowiedzą się czego gracze oczekują od tytułu przeglądając stworzone mody i uwzględnią to w patchu?

oczywiście powinni podkreślić, że gra jest niedorobiona :) Gra w tej wersji powinna być znacznie tańsza, ale należy podkreślić, że taka gra nie trafi do tak szerokiego grona odbiorców, jak np. GTA, Assassin, Mass Efect i inne wielkie tytuły, przez co zarobi znacznie mniej. UBI oczywiście liczy na kasę, więc dobrze, ża wydali chociaż coś takiego.
_________________

 
     
ziemny 




Kraj:
poland

Imię: Lukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter / il2 / Eve online
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 10
Skąd: Rybnik

 #46  Wysłany: 17 Marzec 2010, 13:06   

dokładnie tak jak piszesz ;)
Ubi ma czas a całą siłe skoncentrował teraz na ac II . Dlatego tez nie widac konkretnego feedbacku do graczy na temat niedoróby ktora odstawili . ZObaczą co moderzy zrobią za nich , co nie pasuje graczom , zbiorą do kupy i uderzą z grubej rury patchem który chyba już naprawi większość ( na to licze ) .
Znow jak już naprawią co popsuli na początku , moderzy pojdą w mody które zaczną utrudniać rozgrywke ;) Mam tylko nadzieje że znajdzie się jakiś który jeszcze bardziej zminimalizuje ilość pasków , okien i wyswietlanych informacji które jak przystało na kapitana powinnismy odczytywac z przyrządów ( a nie sciągawek ) lub dostawać gotowca od załogi po zapytaniu a całą szablonową komunikacje czyli podstawowe zapytania i rozkazy stworzy od początku w jakiś przemyślany oi przyjazny sposob .

p.s.

czy problem z trymowaniem zanurzonego okretu i ciaglym opadaniem ku piekłu :P to moje nieumiejetne nurkowanie czy bug gry spowodowany jakims modem np command keys ??
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #47  Wysłany: 17 Marzec 2010, 13:20   

ziemny napisał/a:

p.s.

czy problem z trymowaniem zanurzonego okretu i ciaglym opadaniem ku piekłu :P to moje nieumiejetne nurkowanie czy bug gry spowodowany jakims modem np command keys ??


Czy instalowałeś mod:

ImprovedWaves_Improved-rollpitch ?

i jaką jego wersję. Wersja 1.0 powodowała problemy z trzymaniem głębokości przez okręt. Obecna wersja (1.1) poprawia ten błąd:

http://forum.polishseamen...er=asc&start=20
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
ziemny 




Kraj:
poland

Imię: Lukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter / il2 / Eve online
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 10
Skąd: Rybnik

 #48  Wysłany: 17 Marzec 2010, 14:04   

o dzieki :) to napewno ten modzik ;D

p.s.

czy ten gosc z okładki mojego sh3 to ty ??
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #49  Wysłany: 17 Marzec 2010, 16:04   

Cytat:
czy ten gosc z okładki mojego sh3 to ty ??

A jest tam jakiś gościu ? Myślałem, że tylko eksplodujące wogół ubota bomby głebinowe :szpaner: .

sorki Andrev za :OFF TOPIC
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #50  Wysłany: 17 Marzec 2010, 16:16   

Hehehe, chodzi o PL_JACA - kto ma pierwsze wydanie SH III wie o co chodzi.

http://forum.polishseamen...iewprofile&u=29
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 17 Marzec 2010, 16:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #51  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 09:19   

Gra jest dobra. Czy jesli bylby to SH3 2.0 z mozliwoscia chodzenia po okrecie byloby zle? To jest symulator i o ile 3 byla juz udana i to z dodatkiem GWX to dlaczego zmieniac? Symulator to symulator i w mechanice grania nie powinno byc nic zmienione oprocz grafiki no i rozgrywki. Kampanie sa super. Co do patrzenia na zegary to nikt nikomu nie zabrania. Kapitan o takie informacje pytal zaloge a nie biegal po okrecie i sprawdzal sam. No za wyjatkiem glebokosciomierza :) Co do realizmu no to sa duze zastrzezania. Jak dla mnie za latwe. Moze sie czepiam ale jest takie cos jak ustawienie realizmu. Nie po to na 100% zeby nic to nie dalo. Nowy albo "lajtowy" gracz niech ustawi sobie na 10% i tez bedzie zadowolony. Na chwile obecna w roku 41 mam zatopionych 1.420.000 ton. Nie dziwie sie ze gra ma skonczyc sie w 43. Do tego czasu wybije flote z calego swiata ;) Niszczyciele nie stanowia duzego zagrozenia jesli jestem na peryskopowej. Peryskop ma 3 metry a on i tak obrzuci bombami wszystko oprocz mnie. Z okresem wojny to sie poprawia ale jak tak dalej pojdzie to dopiero pod koniec gry nie bedzie mnie gubil.
Jedna rzecz tylko mnie denerwuje. Praca moderow. Zamiast miec czas zeby skupic sie na umiodnieniu gry ciezko pracuja zeby poprawic blendy tworcow!!! Nie jest to wytlumaczenie ze gra jest otwarta na modyfikacje. Rownie dobrze mogliby sprzedac same pudelko a gre niech sobie gracze sami do niego zrobia. No chyba znowu sie czepiam. Jestem w trzecieju kampani, dostalem mozliwosc kupienia FAT I. Kupilem zabralem na patrol i zonk. Chyba ze ja do tego nie doszedlem. Celuje sie nia jak normalna torpeda ok. To chyba normalne. A jak zmienic zasieg, kierunek? Brak takiej mozliwosci? Porazka. Ta gra jeszcze bedzie dlugo patchowana. No chyba ze gracze sami sobie zrobia.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #52  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 15:15   

Mi sie wydaje jednak ze ta czesc rozni sie od poprzednich i to calkiem sporo. Przede wszystkim klimatem. Nareszcie na morzach cos sie dzieje. Tu cale klucze bombowcow, tam bitwa morska, naloty na konwoje czy ataki na porty. To tez bylo w 3 z GWX ale nie w takiej ilosci jak tu! Czy dobrze ze wyszla w wersji beta? Nie sadze. Powinna byc dopracowana do tego stopnia ze kazdy laik ktory nie ma zielonego pojecia o modowaniu i o tym forum mogl sobie po prostu pograc a nie na dzien dobry sie zniechecic. Moderzy nie sa od poprawiania bledow i zaniedban autorow. Ich praca powinna skupic sie na dodaniu miodu grze. Poklon w kierunku w/w GWX. Jesli natomiast maja naprawiac gre to niech UBI(co go juz chyba nikt nie lubi) rymlo mi sie :8) za to im placi. Czy tak ciezko bylo wyciagnac wnioski czego oczekuja gracze biorac pod uwage poprzednie czesci? Chociazby 3 czesc i wspomniany GWX? W 4 dali chociaz szalupy ratunkowe. Czemu zabraklo ich w 5? Moze znowu marudze ale takie sa moje przemyslenia. Co do zabezpieczenia ja nic do niego nie mam. Raz czy dwa razy zerwalo polaczenie ale to nie jest tragedia. Ja gram dla przyjemnosi plywania u-boot`em a nie dla zaliczania misji. Nie przeszkadza mi ze w tle chodzi net.
Pozdrawiam.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #53  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 20:09   

ziemny napisał/a:


Maly minusik dla Ubi za ciecie kosztów i wydanie troszke spieprzonej wersji
Szacun dla UBI za odwage i jaja podczas tworzenia nowej wersji , sh5 imho jest przeznaczony dla fanów serii i moderów ( bo oni podleczą i podsuną pomysły za darmo ) . Sh5 mial byc nowym produktem a nie sh3 w lepszej grafie ;) sh5 jest nowym produktem z zajebistym potencjałem , ale ze przyzwyczailismy sie do sh3 i snipe attacków oraz lubimy flejmowac na forach narzekamy razem z innymi bo w grupie razniej ;) zamiast zastanowić się nad sensownością wielu rozwiązań jakie zaproponowało ubi .


Ponioslo Cie niesamowicie... W czym nowa wersja? Nowe tekstury? No dobra dodali wnetrze U-boot`a. Samo wnetrze zajelo mi by ok 4-5 tygodni. Zajmuje sie grafika 3d od kilku lat i moge Ci cos powiedziec na ten temat. Flaga piracka ze szklana czaszka to tez moja praca ale to tylko tak dla wiadomosci. Wracajac do tematu. Silnik generalnie ten sam. Pozmieniali troche grafike. Owszem jest ladna ale na pewno nie zajela im pol roku. Wiec co zrobili? Nie bylo czasu na sparwdzenie gry? No to tu sie musze z Toba zgodzic - byli odwazni jak ja wydawali.
Nie twierdze ze jest zla, ma potencjal ale zrobiona jest "po godzinach" - na odwal byle wziac kase. Ponizszy render to tez jest moja praca. Zajela mi 2 miesiace lacznie z 5 minutowa animacja. Wiec jestem w stanie okreslic w przyblizeniu ile czasu zajelo im przemodelowanie poprzednich czesci.

koparka.jpg
Brak komentarza
Plik ściągnięto 35 raz(y) 507.37 KB

_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #54  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 20:29   

Niby racja, ale podczas produkcji Rumuni chwalili się dokładnością odtworzenia modeli okrętów, bazując na oryginałach z wizji lokalnej. Chwalili się też tym że byli w Vesikko (Finlandia) z tego mozna wnioskować o przygotowanych (!), możliwych dodatkach - bo nad patchami siedzi zapewne mała grupka osób.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #55  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 20:32   

Tak.. I będzie:
Kup dodatek, aby dalej patchować gre... To tak jakby patcha 1.4 do SH4 zrobili, jako bazę do dodatku:
Chcesz pograć na 100% realizmu? Kup dodatek!
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #56  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 20:59   

No i tak zrobili w SH4 - patch 1.5 był w dodatku nijako "przy okazji".
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #57  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 21:04   

No, ale wersja 1.4 już była nawet-nawet...
Bo 1.4 to był ten najbardziej wyczekiwany patch. Po nim SH4 można było uznać za pełnoprawny produkt.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #58  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 22:02   

tak samo jak Silent Huntera 3? bo odnoszę wrażenie że rumunii pociągną SH5 do patcha 1.4 i to oleją albo zrobią zabawę ala U-Boat Mission który wprowadził patcha 1.5...
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #59  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 22:20   

Adiq napisał/a:
zrobią zabawę ala U-Boat Mission który wprowadził patcha 1.5...

Sorry misiek, ale tym światem rządzi pieniądz.
Niestety za społecznością symulatorów okrętów nad i podwodnych nie stoi żaden arabski szejk, który odkręciłby strumyk petrodolarów przeznaczonych na całkowite darmowe zapatchowanie gry. A patch w dodatku to wręcz doskonały pomysł... z punktu widzenia wydawcy, rzecz jasna.
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #60  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 22:25   

wiem jak stoi wydawanie w dzisiejszym świecie gier... Misiek

Orżnij podstawkę żeby rzeczy które POWINNY być były osobno sprzedawane jako płatne DLC... dzięki bogu choć DICE jeszcze nie jest totalną komerchą...

Ale i tak nic nie przebije dodatkowych map do CoDMW2... 5 mapek w tym 2 z CoD4... Tylko Kotick mógł wpaść na taki 'genialny' pomysł...
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać w Silent Hunter IV
PL_Hagal Wykaz patroli 0 19 Wrzesień 2008, 09:58
PL_Hagal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: [ Ankieta ] FINAŁ konkursu filmowego Silent Hunter III + IV
PL_Hagal Dodatki, mody i modowanie 1 14 Wrzesień 2009, 17:16
PL_fox6
Brak nowych postów Ogłoszenie: Ranking Silent Hunter III - edycja 2015/2016
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 1 7 Grudzień 2015, 20:56
sNr
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ Silent Hunter III
Najczęściej zadawane pytania odnośnie SH III
PL_Marco Pytania i odpowiedzi 0 20 Luty 2007, 15:11
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Ranking Silent Hunter III
Wszystko co musisz wiedzieć o grach rankingowych Silent Hunter 3
PL_CMDR Blue R Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 14:38
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Zaproszenie do gry rankingowej w Silent Hunter IV
Lista aktywnych graczy
PL_Hagal Wykaz patroli 33 6 Maj 2009, 14:01
Aras
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group