POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Making histroy II
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 19 Kwiecień 2010, 06:47   Making histroy II

http://www.youtube.com/watch?v=UARnbr0YiR8

Przypomina to Hearts of Iron i Civilizację w jednym...
Ktoś zna ten tytuł? Bo sama gra wygląda w miarę interesująco.

Część druga wychodzi 25 maja tego roku.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 19 Kwiecień 2010, 06:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 19:39   

TURY
Gra jest strategią turową, jednak tury odbywają się "symultanicznie" co znaczy że odbywają się wszystkie jednocześnie. Gra multiplayer założona na serwerze producenta będzie generowała turę co wcześniej zaplanowany czas (np. co 24h), więc w każdej chwili będzie można wejść na serwer i wykonać turę nie czekając na innych.

PAŃSTWA
Obecnie wiadomo że grę będzie można poprowadzić jako jeden z przywódców 180 państw (tak, sto osiemdziesiąt państw), a samą grę zacząć w roku 1933, 1936 lub 1939. Gra zaś się kończy, gdy dane państwo lub sojusz osiągnie zwycięstwo (na YT widziałem filmik z poprzedniej wersji tej gry, w której gracz osiągnął swój cel: powstał Światowy Związek Zjednoczonych Republik Sowieckich...
Wracając do samej gry:

GOSPODARKA
W grze położono nacisk nie tylko na samą rąbaninę ale na aspekt gospodarczy.
Mamy fabryki, które można rozwijać do jakiegoś tam poziomu, musimy dbać o logistykę... fabryki dają nam materiały do produkcji armii, pieniądze, mogą tworzyć lub wydobywać paliwo. Musimy także dbać o jedzenie dla siły roboczej - ktoś musi składać te czołgi w końcu...
Miasta są kluczem do sukcesu, ale one z kolei mogą paść ofiarą zmasowanych nalotów bombowych wroga.

TECHNOLOGIA
Nie można zapomnieć także o wyścigu technologicznym. Przeciwnicy stale wprowadzają nowe, lepsze jednostki zapewniające większą siłę ognia. Ale to nie wszystko: wszak trzeba wynaleźć rakiety V2, bomby atomowe, czy nowoczesne czołgi (tu ciekawostka: w grze występują niemieckie czołgi typu E, które znajdowały się w fazie prototypów np. Panzerkampfwagen E-100 - oczywiście wejdą do uzbrojenia po wynalezieniu odpowiedniej technologii.
Przykładowo okręty podwodne będą poważnym zagrożeniem dla szlaków handlowych przeciwnika, a skuteczność ich wykrywania i zwalczania zależeć będzie od postępu technologicznego.

ZAOPATRZENIE
Paliwo - bez tego nasza armia daleko nie zajedzie. Można oczywiście produkować ropę z węgla (technologia, kosztowny proces), ale kto dostarczy je jednostkom na pole bitwy? A kto dostarczy je jednostkom? I tutaj mamy logistykę, a okręty?
No cóż, nasza wspaniała flota co jakiś czas musi wracać do portów po paliwo i uzbrojenie. A dzięki unowocześnianiu i zwycięskim bitwom nasze jednostki nabywają doświadczenie, bardziej skutecznymi w boju.

PODBICI
Tereny to nie tylko bezosobowe planety czy połacie ziemi należące i wykorzystywane bezwzględnie przez rasę najeźdźców. Zamieszkujące je narody mogą się różnić religijnie, kulturalnie i etnicznie - mogą się buntować i próbować obalić najeźdźców (partyzantka), a uspokojenie regionu będzie wymagało dużych nakładów sił wojskowych. Można też dla uspokojenia dać im niepodległość, ustalić marionetkowy rząd...

POLITYKA
Oczywiście bycie w sojuszu wojskowym czy w stanie wojny to żadna nowość. W grze jednak znacznie szersze spektrum oddziaływania na sąsiadów. Można zakładać szlaki handlowe (odpowiednik alianckich konwojów w rzeczywistości) które będą przynosiły zyski obu stronom. Można wykonywać akcje szpiegowskie (wpływając na produkcję i logistykę), zarówno będąc w stanie otwartej wojny, jak i udając dobrego sąsiada - w tym drugim przypadku oczywiście istnieje szansa że takie działania się wydadzą. W grze będzie można destabilizować całe rządy, finansować opozycję... nie wspominając o tak "trywialnych" działaniach jak np. embargo, czy umów o wzajemnej pomocy wojskowej.

MODOWANIE
Oprócz tych "kwiatków" gra bedzie oparta o kod XML, co oznacza wysoką modowalność.










 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #3  Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 19:54   

zapowiada się ciekawie
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Making History
PL_fox6 Pozostałe gry 13 15 Styczeń 2012, 00:10
PL_fox6
Brak nowych postów Making History II (v.1.28)
PL_Andrev Pozostałe gry 10 1 Listopad 2015, 15:32
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group