Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
witam czy moze mi ktos wytlumaczyc czemu jak gram w kompanie to niemam zegarow i innych funkcji poprostu brak interfejsu do sterowania w historia mision wszystko jest ok.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 8 Lipiec 2012, 21:19, w całości zmieniany 2 razy
Imię: Paweł Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Gru 2007 Posty: 142 Skąd: Knurów
#2 Wysłany: 27 Kwiecień 2010, 11:21
Nie KOMPANIA tylko KAMPANIA.
Co do problemu - tak jest z poczatku gry tylko, jak rozpoczynasz gre nie masz zegarów ani nic, dopiero musisz wyjsc na mostek, tam pogadac z kapitanem okretu i dopiero wtedy dostaniesz mozliwość sterowania łajbą. Potem wracasz do portu i dostajesz własny okręt. I TYLE : )
_________________ Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...
Imię: Michał
Ulubiona Gra: SH II,SH III
Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 15 Skąd: Oświęcim
#4 Wysłany: 8 Lipiec 2012, 09:18
pytanie...
Czy możliwa jest porażka aliantów w kampanii.Przy założeniu że zatopie maksymalną ilosć statków torpedami którymi posiadam.Dopiero jestem w 1941r i powoli się zastanawiam czy jest to wogóle realne
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#5 Wysłany: 8 Lipiec 2012, 13:15
Jest to możliwe, pod warunkiem realizacji celów misji w kampanii "Black May".
BTW. Jeden U-boat wojny nie zmieni, dlatego też oryginalna kampania kończy się w '43.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum