POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Czy SH 5 ma same minusy bez klimatu i AI?
Autor Wiadomość
Nebuluz 




Kraj:
poland

Imię: Nebuluz
Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 29
Skąd: Łódź

 #21  Wysłany: 24 Kwiecień 2010, 10:30   

Adiq spojrz na sople, na okrecie. Ja widze, ze to z SH5. Obnizona Saturation do 0 i mamy retro picture:)
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #22  Wysłany: 24 Kwiecień 2010, 11:35   

Tylko ze moja fotka tez pochodzi z SH5 przy odpalonym modzie North Atlantic Green. :8) Zielen widoczna jest tylko pod woda a nad nic sie nie zmienilo.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
Ostatnio zmieniony przez seba999 24 Kwiecień 2010, 11:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #23  Wysłany: 24 Kwiecień 2010, 21:07   

Postarzala sie fotka troche :)

Untitled.jpg
Plik ściągnięto 25 raz(y) 209.62 KB

_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #24  Wysłany: 25 Kwiecień 2010, 12:45   

Gra jest pod wzgledem graficznym cudna, mam wszystko na max i rozdzielczosc1600x1200 lacznie z aa i czasem troche zwalnia ale gra sie normalnie .Czekam na patcha 1.2 zeby wkoncu na single core wybuchy i woda splywajaca po kadlubie zachowywala sie normalnie.Bedzie to dopełnienie grafiki.
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #25  Wysłany: 25 Kwiecień 2010, 18:33   

Łukasz SH napisał/a:
Gra jest pod wzgledem graficznym cudna....


Grafika owszem jest wazna. Ale najwazniejszy jest klimat no i jak dla mnie realizm. W koncu dorwalem dwa mody ktore podciagnely realke i jestem juz naprawde zadowolony.

Zniszczenia
Feared Hunters 2.0

Czekam na patcha poprawiajace wiele niedorobek. Statki w portach przede wszystkim!!!
Chcialoby sie opsac w/w mody ale znowu powielilbym to co juz jest w innym poscie napisanym przez Andrev`a
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
Ostatnio zmieniony przez seba999 25 Kwiecień 2010, 18:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #26  Wysłany: 2 Maj 2010, 11:44   

Prace rozwojowe nad modami do SH5 wciąż trwają...
Udało się zaimplementować "stary" KT i ikonki rannych oficerów

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 2 Maj 2010, 11:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #27  Wysłany: 2 Maj 2010, 15:16   

KT rozumiem, ale że ikonki to jak ?
Jak załogant będzie ranny to się zmieni ikonka ?
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #28  Wysłany: 2 Maj 2010, 20:18   

PL_Marco napisał/a:
KT rozumiem, ale że ikonki to jak ?
Jak załogant będzie ranny to się zmieni ikonka ?


Tak, a konkretnie to właściwy oficer.
Nie dowiedziałem się jeszcze co będzie jak będzie martwy...
:lol
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #29  Wysłany: 4 Maj 2010, 16:05   

PL_Andrev napisał/a:

Tak, a konkretnie to właściwy oficer.
Nie dowiedziałem się jeszcze co będzie jak będzie martwy...
:lol


A to moga byc martwi? Szczerze mowiac myslalem ze jednyna mozliwoscia usmiercenia zalogi jest zatopienie okretu. III czy IV to co innego ale w 5? jeszcze mi sie to nie zdazylo :) Bede musial sprobowac :) Jak na razie zrucano na mnie bomby, ostrzeliwywano z morza i z powietrza. Owszem poranili mi zaloge ale jeszcze nigdy nikt nie zginal...
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
Ostatnio zmieniony przez seba999 4 Maj 2010, 16:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #30  Wysłany: 4 Maj 2010, 16:40   

Wątpie żeby któryś z członków załogi odwalił w kalendarz bo jak by zdehł to raczej nikt inny by nieprzyszedł na jego miejsce bo ubisoft się nie postarał (jak zwykle) hehe :lol
_________________

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #31  Wysłany: 4 Maj 2010, 17:03   

Pogoda się zacina... Tzn. Chmury. Płynę i od 12h mi zgłaszają brak chmur... A tu chmurki nade mną... Musiałem na chwilę dać x32 prędkość i w 1 minutę znikły.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #32  Wysłany: 4 Maj 2010, 19:05   

Jednemu z modderów udało się włączyć sterowanie obrotami silników... niezależnie od siebie...
Obecnie trwa analiza zachowania okrętu w zależności od nowych możliwości...
:schock

Zaczynam wybaczać niedopracowania SH5...
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #33  Wysłany: 4 Maj 2010, 19:11   

super!! ta gra zaczyna nabierać potencjału
_________________

 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #34  Wysłany: 4 Maj 2010, 19:29   

O ja cię kręcę - szacunek dla tych ludzi.
Jeśli to sterowanie będzie miało wpływ na zachowanie okrętu - to bombowo.
Może da się takie coś dla sterów głębokości, wtedy będzie jazda !
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #35  Wysłany: 4 Maj 2010, 20:07   

i będzie jak w DASS BOCIE super
_________________

 
 
     
pawelus6 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Knurów

 #36  Wysłany: 4 Maj 2010, 22:15   

PL_Andrev napisał/a:
Jednemu z modderów udało się włączyć sterowanie obrotami silników... niezależnie od siebie...
Obecnie trwa analiza zachowania okrętu w zależności od nowych możliwości...
:schock

Zaczynam wybaczać niedopracowania SH5...
Obrazek



Może by to było - gdyby sie nie pospieszyli z wydaniem gry.

Czy mi sie wydaje czy to byłaby 1 częśćz serii SH w której możemy sterować 2 silnikami niezależnie od siebie?

W SHIV moglismy poprzes naciskanie na zegary sterować predkoscia u-boota (w dodatku UBM) i w mostku były 2 zegary na prawy i lewy silnik ale jak sie nacisneło na którykoolwiek to obydwa sie przełaczały silniki. Były choćby zależne od ciebie.

Już to czuje, coś a'la Szalone Iwany jak to było w Czerwonym Październiku :D :D
_________________
Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...

P@welll
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #37  Wysłany: 5 Maj 2010, 07:36   

Jakie szalone iwany?
Po pierwsze do sterowania statku czy tam okrętu służy tylko i wyłącznie STER, a nie indywidualna praca silników. A po drugie to chwilowo nie ma możliwości niezależnego trybu silników (czyli jeden w przód a drugi wstecz) co wyklucza jakikolwiek wpływ na promień skrętów.
 
     
pawelus6 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Knurów

 #38  Wysłany: 5 Maj 2010, 08:55   

PL_Andrev napisał/a:
Jakie szalone iwany?
Po pierwsze do sterowania statku czy tam okrętu służy tylko i wyłącznie STER, a nie indywidualna praca silników. A po drugie to chwilowo nie ma możliwości niezależnego trybu silników (czyli jeden w przód a drugi wstecz) co wyklucza jakikolwiek wpływ na promień skrętów.


Pomarzyć nawet nie można ? :)
_________________
Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...

P@welll
 
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #39  Wysłany: 5 Maj 2010, 10:44   

Andrew przy manewrach można użyć jednego silnika i steru. Wtedy to będzie miało wpływ.
Do sterowania możesz użyć nie tylko steru a całego zbioru instrumentów mogących mieć wpływ na jednostkę pływającą (Prądy podwodne, użycie jednej śruby, wiatr... itd)
_________________
Korweta Flower
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #40  Wysłany: 5 Maj 2010, 13:14   

PL_Matrose napisał/a:
Andrew przy manewrach można użyć jednego silnika i steru. Wtedy to będzie miało wpływ.
Do sterowania możesz użyć nie tylko steru a całego zbioru instrumentów mogących mieć wpływ na jednostkę pływającą (Prądy podwodne, użycie jednej śruby, wiatr... itd)

Mylisz się całkowicie... a wiesz dlaczego?
Bo to tylko gra.

Tak poza tym drobnym faktem to masz całkowitą rację...
:aniolek:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów bez komentarza
Amper-630- Cafe Rene 5 4 Kwiecień 2009, 00:58
PL_Storm87
Brak nowych postów Gra bez netu
Marakus Pytania i odpowiedzi 3 8 Październik 2011, 02:31
PL_Reaven
Brak nowych postów Internet bez przewodowy
kołcz Dział ogólny do rozmów na temat SH V 3 9 Marzec 2010, 15:38
woonteerxd
Brak nowych postów Screeny bez interfejsu użytkownika.
Yogurt Pytania i odpowiedzi 2 21 Marzec 2016, 20:23
Yogurt
Brak nowych postów AI wroga
elgyd Pytania i odpowiedzi 1 17 Maj 2010, 08:09
U-42
Brak nowych postów AI wroga
Eberhardt Mock Dodatki, mody i modowanie 4 5 Sierpień 2010, 21:59
PL_Andrev


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group