POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Czy SH 5 ma same minusy bez klimatu i AI?
Autor Wiadomość
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #41  Wysłany: 5 Maj 2010, 16:17   

PL_Andrev napisał/a:
PL_Matrose napisał/a:
Andrew przy manewrach można użyć jednego silnika i steru. Wtedy to będzie miało wpływ.
Do sterowania możesz użyć nie tylko steru a całego zbioru instrumentów mogących mieć wpływ na jednostkę pływającą (Prądy podwodne, użycie jednej śruby, wiatr... itd)

Mylisz się całkowicie... a wiesz dlaczego?
Bo to tylko gra.

Tak poza tym drobnym faktem to masz całkowitą rację...
:aniolek:


Kurde aż odpalę Destroyer Command-a i sprawdzę czy tam miało to wpływ na manewry jednostki (promień skrętu).
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #42  Wysłany: 5 Maj 2010, 16:40   

zależy czy gra jest taka "mądra " i pozwoli na takie manewry no i oczywiscie czy będą one skuteczne
_________________

 
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #43  Wysłany: 5 Maj 2010, 18:32   

PL_Andrev napisał/a:
Jednemu z modderów udało się włączyć sterowanie obrotami silników... niezależnie od siebie...
Obecnie trwa analiza zachowania okrętu w zależności od nowych możliwości...
:schock


Czy juz wyszedl ten mod chociazby w wersji beta? Bardzo chetnie przetestowalbym go :8) Ucieczka przed bombami glebinowymi nabralaby w koncu jakiegos smaczku. Jak bedzie sie zachowywal okret w grze tego nie wie nikt dopoki nie bedzie mozliwosci testu. Powinien reagowac na zmiane w roznicy mocy nadanej silnikom. Ponadto jesli juz taka mozliwosc bedzie zaimpletowana do gry to fajnie by bylo dodac mozliwosc ladowania akumulatorow tylko jednym dislem przez co oszczedzalo by sie paliwo (bylo to mozliwe kosztem maksymalnej predkosci na powierzchni). Ale to tylko znowu moje marzenia co do zwiekszenia realizmu w SH :8) Skoro jednak robia taki mod to chyba bedzie mozliwosc przynajmniej manewrowania jednostka przy uzyciu obrotow silnika bo inaczej chyba byloby to bez sensu.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
Ostatnio zmieniony przez seba999 5 Maj 2010, 18:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #44  Wysłany: 5 Maj 2010, 20:58   

U-42 napisał/a:
zależy czy gra jest taka "mądra " i pozwoli na takie manewry no i oczywiscie czy będą one skuteczne

Źle mnie rozumiesz, w Destroyer Command można dowolnie ustawiać czy dany kocioł "pracuje" na lewą śrubę czy prawą. Więc jest też możliwość nadania pełnej "pary" tylko np. na śrubę na sterburcie, co niejako powinno mieć wpływ na promień skrętu. Musze się pobawić i jestem ciekawe czy w DC to uwzględniono w fizyce gry. Bo jeśli tak to może i w
SH V będzie ok.
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #45  Wysłany: 5 Maj 2010, 21:00   

Czy ktos wie skad mozna pobrac ten mod? szukalem i nie znalazlem :schock
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
Ostatnio zmieniony przez seba999 5 Maj 2010, 21:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #46  Wysłany: 5 Maj 2010, 21:07   

PL Marco sorki że niedopisałem że miałem na myśli silent hunter 5 a nie DC . mój błąd.
Jak mówisz że da się sterować w DC kotłami to sobie muszę w to zagrać.
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #47  Wysłany: 5 Maj 2010, 21:43   

Modderzy raczej nie wydają czegoś takiego jak "beta".
Będzie mozliwe do zaimplementowania to pojawi się taki mod, a jak nie to się nie pojawi.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #48  Wysłany: 6 Maj 2010, 20:03   

Wyjaśniła się zagadka, dlaczego kalkulator torpedowy nie działa prawidłowo w SH5 (część graczy sugerowała nieprawidłowe wartości wysokości masztów).

Problem wyszedł "przypadkowo" w trakcie testów nowego "starego" KT - błąd polega na tym, iż oryginalny KT nie koryguje wysokości masztu statków w w oparciu o dane pochodzące z identyfikacji celu. Wysokość masztów wynosi zawsze 20 metrów - im bardziej oryginalna wysokość masztu odbiega od 20m, tym błąd jest większy.

Nie wiadomo obecnie gdzie leży błąd (no, wiadomo że po stronie ubisoftu) - być może jest to jakaś błędna wartość w kodzie gry którą uda się modderom w miarę prosto poprawić - prace trwają...
:hmm
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #49  Wysłany: 6 Maj 2010, 20:29   

Nareszcie sie cos wyjasnia. To nie bylo juz do niczego podobne zeby z 500m nie trafic pancernika!!! Oby uwzglednili to w jakims patchu. Ja juz myslalem ze moze ma to zwiazek z optyka. Zamiast na bojowym x1 i x4 powinno byc x1,5 i x6. No ale ok. Teraz juz przynajm,niej wiem czemu w jeden typ handlowcow obliczal mi prawidlowa predkosc.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
Ostatnio zmieniony przez seba999 6 Maj 2010, 20:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #50  Wysłany: 6 Maj 2010, 21:55   

PL_Andrev napisał/a:
Wyjaśniła się zagadka, dlaczego kalkulator torpedowy nie działa prawidłowo w SH5 (część graczy sugerowała nieprawidłowe wartości wysokości masztów).

Problem wyszedł "przypadkowo" w trakcie testów nowego "starego" KT - błąd polega na tym, iż oryginalny KT nie koryguje wysokości masztu statków w w oparciu o dane pochodzące z identyfikacji celu. Wysokość masztów wynosi zawsze 20 metrów - im bardziej oryginalna wysokość masztu odbiega od 20m, tym błąd jest większy.

Nie wiadomo obecnie gdzie leży błąd (no, wiadomo że po stronie ubisoftu) - być może jest to jakaś błędna wartość w kodzie gry którą uda się modderom w miarę prosto poprawić - prace trwają...
:hmm


Aaaa więc tu jest byk. W takim razie, trzeba sobie samemu sprawdzić, gdzie te 20 m jest na każdym statku i tam ustawiać stadimeter (z proporcji). Dobrze, ze mod Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith dodaje te informacje o celu do książki rozpoznawczej.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #51  Wysłany: 7 Maj 2010, 07:32   

Już nie trzeba - modderom udało się obejść problem (poprzez dodanie dodatkowego zagara wysokości masztu).
Poprawka pojawi się w modzie: Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWrait 2.2.0, którego nowa wersja (2.2.0) ukaże się w najbliższych dniach.
Cierpliwości...
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #52  Wysłany: 10 Maj 2010, 04:40   

Kolejny przełom - modderom udało się utworzyć nową książkę rozpoznawczą, którą dodatkowo można przeciągać po ekranie. Obecnie należy odczekać, aż zostanie ona w pełni doszlifowana.
No proszę, niby nic a cieszy.



 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #53  Wysłany: 10 Maj 2010, 18:09   

Ksiazeczka ekstra ale zaslania polowe peryskopu :schock . A ja niestety mam maly problem. Mianowicie cos padlo mi w kompie. Nie obsluguje mi karty muzycznej i czesc USB. Widok na monitorze mam w rozdzialce 640x300 w 1bit kolorze. Czyli czasy Timexa niestety sie klaniaja. Nie widzi kart graficznych i moge zapomniec o SH5 :bum: . Czy mogla mi pojsc plyta glowna? Sorki za tego off`a ale jestem zalamany. Nawet nie mam mozliwosci sprawdzenia kompnentow w kompie. Jesli ktos mial podobny problem prosze o pomoc bo nie chcialbym wydawac niepotrzebnie kase na wymiane poszczegolnych elementow. Ja obstawiam plyte glowna ale moge sie mylic...
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
PL_kolosm 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 26
Skąd: Rybnik

 #54  Wysłany: 10 Maj 2010, 18:14   

Moim zdaniem po prostu "lekko" posypał ci się po prostu system (po instalacjach dziwnych rzeczy, aczkolwiek sam z siebie też mógł...)
Najlepiej jakbyś zrobił przywracanie systemu (start/wszystkie programy/akcesoria/narzędzia systemowe/przywracanie systemu) to powinno pomóc, jeśli nie to na nowo instalacja systemu (po formacie najlepiej).
Wymiana komponentów w kompie to ostateczność...
_________________
Newbe:) Witam
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #55  Wysłany: 10 Maj 2010, 18:24   

Seba może wciągnołęs jakiegoś odjechanego wirusa który ci system rozpiepszył .
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #56  Wysłany: 10 Maj 2010, 18:45   

seba999 napisał/a:
Ksiazeczka ekstra ale zaslania polowe peryskopu :schock .

Chodzi o to, że książka rozpoznawcza jest "draggable" czyli można ją przemieszczać dowolnie po ekranie tak, aby nie zasłaniała Ci widoku peryskopu.

seba999 napisał/a:
A ja niestety mam maly problem. Mianowicie cos padlo mi w kompie. Nie obsluguje mi karty muzycznej i czesc USB. Widok na monitorze mam w rozdzialce 640x300 w 1bit kolorze. Czyli czasy Timexa niestety sie klaniaja. Nie widzi kart graficznych i moge zapomniec o SH5. Czy mogla mi pojsc plyta glowna?


Swoją drogą dziwny obiaw - odłącz kartę grafiki, wszystkie płyty główne mają wbudowaną integrę które obsługują pełną paletę kolorów i wyższą rozdzielczość.

Awaria sprzętowa jest dość prawdopodobna, ale z reguły komputer się już nie uruchamia.
Ale tak jak kolega już pisał - wymiana to ostateczność. Możesz jeszcze spróbować przeczyścić styki (mi nagle ni stąd ni zowąd przestał działać cały RAM, a wystarczyło przedmuchać styki), zainstalować system na już istniejący, no i w ostateczności reinstalować po formacie system plus wszystkie sterowniki od zera.
Można też oddać kompa do jakiegoś serwisu w celu analizy problemu (jeśli nie masz pod ręką kolegi który w tym siedzi głębiej) - często się zdarza że po kilku minutach poprawnie zdiagnozują problem. Ale to tylko w przypadku gdy masz cenne dane na dysku, których strata może boleć w przypadku formatu dysku.
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #57  Wysłany: 10 Maj 2010, 20:12   

Problem generalnie wlacza mi zie na dzien dobry. Juz sama strona Gigabyte ktora wlacza sie przy starcie kompa ma artefakty. Ona nie powinna tego miec! Licze ze to sama strona startowa powinna byc bezbledna jesli chodzilo by o system. Dopiero odpalanie samego winda powinno przyniesc uboczne efekty.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #58  Wysłany: 10 Maj 2010, 20:28   

Moze cos z karta graficzną jak masz inną to może przetestuj .
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #59  Wysłany: 11 Maj 2010, 08:08   

Odłącz kartę i sprawdź jak wygląda praca na integrze.
A wentylator Ci się na karcie graficznej kręci?
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #60  Wysłany: 11 Maj 2010, 08:12   

Jak ma integre
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów bez komentarza
Amper-630- Cafe Rene 5 4 Kwiecień 2009, 00:58
PL_Storm87
Brak nowych postów Gra bez netu
Marakus Pytania i odpowiedzi 3 8 Październik 2011, 02:31
PL_Reaven
Brak nowych postów Internet bez przewodowy
kołcz Dział ogólny do rozmów na temat SH V 3 9 Marzec 2010, 15:38
woonteerxd
Brak nowych postów Screeny bez interfejsu użytkownika.
Yogurt Pytania i odpowiedzi 2 21 Marzec 2016, 20:23
Yogurt
Brak nowych postów AI wroga
elgyd Pytania i odpowiedzi 1 17 Maj 2010, 08:09
U-42
Brak nowych postów AI wroga
Eberhardt Mock Dodatki, mody i modowanie 4 5 Sierpień 2010, 21:59
PL_Andrev


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group