POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Feared Hunters 2.0
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 21 Kwiecień 2010, 10:08   Feared Hunters 2.0

Opis:
Mod został tak skonstruowany, aby błędy spowodowane przez gracza były bardziej dotkliwe w skutkach. Nadal najlepszą taktyką jest głębokie zanurzenie i cisza na okręcie. Celność rażenia DDków jest nieco lepsza, lecz przez większość czasu bomby zrzucane są niecenie. Zwiększono zasięg rażenia bomb głębinowych - eksplozje w odległości poniżej 25m dają uszkodzenia. Celem modu jest zniechęcenie do ataku na eskortę.

Sensory eskorty zostały tak zbalansowane aby była słabsze, jednak rekompensatą jest ich większa skuteczność w ataku. W bliskich odległościach od eskorty wymagane jest stosowanie cichej prędkości, gdyż w przeciwnym razie sub zostanie wykryty. Jednak DD nie powinny zagrozić atakiem sobie samym lub innym statkom.

Mod był testowane wobec eskorty na poziomie "elite".

Wprowadzone zmiany:
- widoczność okrętu podwodnego na powierzchni zmniejszono z 20 do 7km,
- zwiększono czas potrzebny do wykrycia kontaktu w nocy,
- zmieniono maksymalny i minimalne efekt działania bomb głębinowych (trzy celne bomby kończą żywot uboota)
- zmieniono minimalny i maksymalny zasięg rażenia bomb głębinowych (im celniejsza bomba tym więcej uszkodzeń)
- niszczyciele zbliżają się do wykrytego kontaktu na pełnej prędkości
- zwiększono czas wykrycia wzrokowego okrętu podwodnego (sylwetki, kiosku, peryskopu)
- kąt błędu ataku artyleryjskiego AI zwiększono do 9
- zasięg ognia AA dla AI zwiększono do 2500m
- wykrywalność kontaktów we mgle przez AI obniżono o 25%
- czas poszukiwania zgubionego kontaktu wydłużono do 20 min
- zasięg hydrofonu i sonaru zmniejszono o 50% w stosunku do oryginału
- zmniejszono wartość współczynnika powierzchni wykrywanej przez sonar do 52m2 w celu zwiększenia precyzji namiaru

Instalacja poperz JSGME

Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=167682

Download (SUBSIM): http://www.subsim.com/rad...do=file&id=1737
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #2  Wysłany: 21 Kwiecień 2010, 12:02   

Widać że gracze są aktywniejsi od wydawcy. :shy :shy
Jest szansa że oczekiwany patch i kilka modów postawi tą grę na poziomie który umożliwi próby patroli on-line.
_________________
w_wilk
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #3  Wysłany: 25 Kwiecień 2010, 10:25   

Nareszcie sie ruszylo :) na takie mody czekalem. Zniszczenia woojtekn`a i ten mod daja naprawde fajne polaczenie.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 29 Kwiecień 2010, 08:40   

Aktualna wersja modu: 2.1

Cytat:
v.2.1
- rozwiązano bug w którym w wyniku ataku bombami głębinowymi korwety uszkadzały siebie lub statki w pobliżu
- wydłużono czas poszukiwania zagubionego kontaktu do 60 minut



Instalacja poprzez JSGME

Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=167682

Download (SUBSIM): http://www.subsim.com/rad...do=file&id=1737
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #5  Wysłany: 8 Maj 2010, 09:37   

PL_Andrev napisał/a:
Aktualna wersja modu: 2.1

Cytat:
v.2.1
- rozwiązano bug w którym w wyniku ataku bombami głębinowymi korwety uszkadzały siebie lub statki w pobliżu
- wydłużono czas poszukiwania zagubionego kontaktu do 60 minut



Nadal potrafia sobie uszkadzac rufy...
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 16 Maj 2010, 19:41, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
elgyd 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: k
Ulubiona Gra: silen hunter
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 56
Skąd: gd

 #6  Wysłany: 16 Maj 2010, 19:01   

nie mogę ściągnąć tego modu ze strony subsim.
Jestem tam zalogowany, ale wyskakuje mi komunikat, że nie mam uprawnień.
Czy wiecie może dlaczego?
Czy jest jakaś inna strona z której ściągnę ten dodatek?

ELGYD
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 16 Maj 2010, 19:16   

elgyd napisał/a:
nie mogę ściągnąć tego modu ze strony subsim.
Jestem tam zalogowany, ale wyskakuje mi komunikat, że nie mam uprawnień.
Czy wiecie może dlaczego?
Czy jest jakaś inna strona z której ściągnę ten dodatek?

ELGYD


można ściągać bez problemów. A jak by były, to załączam ten mod poniżej.

Feared Hunters 2.1.rar
Pobierz Plik ściągnięto 191 raz(y) 9.21 KB

_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
elgyd 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: k
Ulubiona Gra: silen hunter
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 56
Skąd: gd

 #8  Wysłany: 16 Maj 2010, 19:59   

OK. Udało mi się!:)
Aczy razem z FEARED HUNTERS powinienem stosować Uboat killer AI mod?
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #9  Wysłany: 16 Maj 2010, 20:08   

Nie, te dwa mody modyfikują te same pliki, ale zastosuj sobie mod "ZNISZCZENIA"

http://forum.polishseamen...er=asc&start=13
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
elgyd 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: k
Ulubiona Gra: silen hunter
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 56
Skąd: gd

 #10  Wysłany: 16 Maj 2010, 20:11   

OK. Dzięki :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group