POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Opinie na temat patcha 1.2, bugi, problemy itd...
Autor Wiadomość
PL_Rapciu 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Pomógł: 6 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 454
Skąd: Lubin

 #21  Wysłany: 16 Maj 2010, 12:14   

Cytat:
A załoga, która jest czymś innym, niż tylko cyferkami?

Fakt, teraz jest konkretnymi pixelami :hmm

Cytat:
A fakt, że po raz pierwszy jesteś dowódcą, a nie tylko jednoosobową załoga?


Racja. Ciekawe jak dlugo bedziesz lazil po okrecie i podniecal sie ta mozliwoscia. Czy to jest esensja tego SH czy tylko dodatek?

Cytat:
Przyznam, że te rzeczy mi się bardzo podobają

O gustach nie powinno sie dyskutowac :) Tobie sie podoba natomiast mi podobalo sie przez pierwsze 10 min...
_________________
...BOZE WESPRZYJ NAS, A PRZYNAJMNIEJ NIE POMAGAJ MOJEMU WROGOWI I POZOSTAW RESZTĘ MNIE....
Ostatnio zmieniony przez PL_Rapciu 16 Maj 2010, 12:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #22  Wysłany: 16 Maj 2010, 12:43   

PL_Rapciu napisał/a:
Cytat:
A załoga, która jest czymś innym, niż tylko cyferkami?

Fakt, teraz jest konkretnymi pixelami :hmm

Cytat:
A fakt, że po raz pierwszy jesteś dowódcą, a nie tylko jednoosobową załoga?


Racja. Ciekawe jak dlugo bedziesz lazil po okrecie i podniecal sie ta mozliwoscia. Czy to jest esensja tego SH czy tylko dodatek?


1. Nie mówiłem nic o grafice. A o tym, że stworzono załogę, która nie jest tylko cyfrą. Mają swoje osobowości, historie. O to mi szło
2. Dlaczego, gdy ja piszę o dowódcy, to ty piszesz o łażeniu po okręcie? Owszem. Chodzi o "brak skakania", który wpływa tej grze na potężny plus.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Rapciu 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Pomógł: 6 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 454
Skąd: Lubin

 #23  Wysłany: 16 Maj 2010, 13:20   

Tak, to ja napisalem o grafice "Grafika to nie wszystko niestety...." Co nie oznacza ze jest zla, wrecz przeciwnie, miodzio.
Cytat:
Mają swoje osobowości, historie

Tak, doklepana jest jakas historyja dla kazdego z osobna - mile ale nie niezbedne. OK. Teraz znacznie lepiej topie lajby wroga :lol no i osobowoscia to mnie polozyli ci moi oficerowie :lol SH III tez ma swoj potezny klimat a nie bylo zadnych historyjek
Cytat:
Chodzi o "brak skakania", który wpływa tej grze na potężny plus.

Ciekawe czy za pol roku tez bedziesz lazil po okrecie z takim zapalem jak teraz (wychodzi na to ze nie mieli interkomu na okrecie)
Jeszcze raz napisze - Tobie sie to podoba ale ja potraktowalbym to jako ciekawostke i dodatek z ktorego mozna korzystac lub nie. Chyba kwestia przyzwyczajenia - SH I,II,III,IV
No i najwazniejsze... Ile czasu uplynie aby SHV byl grywalny w podstawowej wersji? Przeciez spaprane manualne obliczane danych do strzalu jest chyba dosc wazne w symulatorze okretu podwodnego :! :! :!
Widze ze UBI wypuscilo niedopracowanego gniota ale widzac co sie stalo z III i IV czyli opracowanie mega ilosci modow - zdali sie na moderow zeby za nich doprowadzili gre do normalnego poziomu i to mnie najbardziej wkurza bo nie lubie jak mnie ktos nabija w butelke. Za kase przeznaczona na SH moglem kupic np. Battlefront a za pol roku dopiero zakupic SH ver.1.9 :lol
_________________
...BOZE WESPRZYJ NAS, A PRZYNAJMNIEJ NIE POMAGAJ MOJEMU WROGOWI I POZOSTAW RESZTĘ MNIE....
Ostatnio zmieniony przez PL_Rapciu 16 Maj 2010, 13:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #24  Wysłany: 16 Maj 2010, 13:51   

PL_Rapciu napisał/a:
Widze ze UBI wypuscilo niedopracowanego gniota ale widzac co sie stalo z III i IV czyli opracowanie mega ilosci modow - zdali sie na moderow zeby za nich doprowadzili gre do normalnego poziomu i to mnie najbardziej wkurza (...)


Zdaje się że przeoczyłeś jedną ważną rzecz - owszem, gar jest niedopracowana, a właściwie wygląda tak jakby beta-testów wcale nie było... ale gniot?
Osobiście wolę takiego gniota którego modderzy mogą kształtować dowolnie jak chcą - dzięki swej otwartej strukturze. Czy w SH3 czy SH4 była możliwa ingerencja w skypty AI?
Tutaj jest - tyle że producenci nie dołączyli instrukcji "jak modować grę" i dlatego szybko dobrych rezultatów nie uświadczymy.
 
     
PL_Rapciu 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Pomógł: 6 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 454
Skąd: Lubin

 #25  Wysłany: 16 Maj 2010, 13:57   

W sumie masz racje "gniot" to bylo za ostre. Przepraszam :shy
Cytat:
Osobiście wolę takiego gniota którego modderzy mogą kształtować dowolnie jak chcą - dzięki swej otwartej strukturze. Czy w SH3 czy SH4 była możliwa ingerencja w skypty AI?
Doczytaj ostatnie pare linijek poprzedniego postu... Umozliwic daleko posunieta mozliwosc ingerowania w kod gry i mozemy przestac martwic sie o kolejne patche. Sprytnie i tanio :|
_________________
...BOZE WESPRZYJ NAS, A PRZYNAJMNIEJ NIE POMAGAJ MOJEMU WROGOWI I POZOSTAW RESZTĘ MNIE....
Ostatnio zmieniony przez PL_Rapciu 16 Maj 2010, 13:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #26  Wysłany: 16 Maj 2010, 19:39   

Cytat:
No i najwazniejsze... Ile czasu uplynie aby SHV byl grywalny w podstawowej wersji? Przeciez spaprane manualne obliczane danych do strzalu jest chyba dosc wazne w symulatorze okretu podwodnego :! :! :!


A ile upłynęło patchowania SH4? Też trochę było.
Ale zgodzę się z jednym. Ubik wykorzystał fakt otwarcia kodu (co już mówiłem przed wydaniem) dla wypuszczenia niedopieszczonej gry.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Rapciu 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Pomógł: 6 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 454
Skąd: Lubin

 #27  Wysłany: 16 Maj 2010, 20:55   

Fakt, SHIV tez czekalo na poprawke do "ustalania odleglosci" i o ile dobrze pamietam to w III tez bylo podobnie... Nic sie Ubi nie nauczylo. Wydawanie beta wersji juz nalezy do standartow bo przeciez "jakos sobie gracze poradza" :cenzura:
_________________
...BOZE WESPRZYJ NAS, A PRZYNAJMNIEJ NIE POMAGAJ MOJEMU WROGOWI I POZOSTAW RESZTĘ MNIE....
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #28  Wysłany: 16 Maj 2010, 23:18   

PL_Rapciu napisał/a:
Fakt, SHIV tez czekalo na poprawke do "ustalania odleglosci" i o ile dobrze pamietam to w III tez bylo podobnie... Nic sie Ubi nie nauczylo. Wydawanie beta wersji juz nalezy do standartow bo przeciez "jakos sobie gracze poradza" :cenzura:


To i tak lepiej, niż niektóre Ruskie produkcje, gdzie beta-testy to ich rodzimy rynek.. Tak było z Age of Pirates, tak było z PT Boats... Jedyny plus, że mają o wiele wcześniej, niż inni...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 16 Maj 2010, 23:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Olaf 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olaf
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 54
Skąd: Katowice

 #29  Wysłany: 8 Lipiec 2010, 20:00   

W górnym prawym rogu określona jest w grze wersja 1.05. Wgrałem patch 1.1 i 1.2. Numer wersji nie uległ zmianie.

Pytanie: Czy mam grę w wersji 1.2?
 
     
zaru85 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 16
Skąd: Kraków

 #30  Wysłany: 29 Lipiec 2010, 13:39   

Działa Wam robienie save'a??

Mi crash'uje gre natychmiast do pulpitu - mialem sekundke nadziei ze obecne save'y uszkadzaja ale nie - wgralem kampanie od nowa i nawet nie wlaczyla sie..odrazu byl crash (na otwarciu kampanii jest odrazu autosave domyslnie) :cenzura:

Wszystko po zainstalowaniu autoupdate'm patcha 1.2 ....... niby poprawili to co bylo zenujace ale teraz sie grac nie da... :cenzura:

Rzygnalem 100 zł za tego SH !! poprostu chyba mnie przetrzepie, zabulilem za cos co poprostu nie dziala! :cenzura:
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #31  Wysłany: 29 Lipiec 2010, 15:00   

zaru85 napisał/a:
Mi crash'uje gre natychmiast do pulpitu - mialem sekundke nadziei ze obecne save'y uszkadzaja ale nie - wgralem kampanie od nowa i nawet nie wlaczyla sie..odrazu byl crash (na otwarciu kampanii jest odrazu autosave domyslnie) :cenzura:

To dziwne, bo nikt nie zgłasza takich problemów...
Przeinstaluj grę to po pierwsze. Może jakieś mody się ze sobą gryzą?
 
     
zaru85 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 16
Skąd: Kraków

 #32  Wysłany: 29 Lipiec 2010, 15:14   

No chyba bede musial .... mam nadzieje ze nie strace dzieki temu save'ów.
Modów nie uzywam.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #33  Wysłany: 29 Lipiec 2010, 15:47   

zaru85 napisał/a:
Modów nie uzywam.

Błąd! SH5 bez modów to nie SH5 tylko wersja pre-release...
:8)
 
     
zaru85 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 16
Skąd: Kraków

 #34  Wysłany: 30 Lipiec 2010, 00:14   

Zgadzam sie z Toba :)
ALE ;)
Ja nie jestem wyjadaczem ani znawcą tematu ani nawet porzadnym praktykiem :)
Dopiero zglebiam temat okretow podwodnych z II WŚ (wczesniej zglebialem Sub Command :) ) takze poza oczywistymi bugami w grze to na dzien dzisiejszy nie wylapie tylu detali wymagajacych korekty co wiekszosc z Was :) To tez wystarcza mi to co mam lecz wku&*%ia mnie fakt ze zaplacilem za to i jest niegrywalne :cenzura: mam nadzieje ze zalataja ta gre wkoncu porzadnie i bede mogl sobie zatapiac brytoli ile wlezie :szpaner:

Edit:

Przed sekunda oficjalne forum SH5 przegladalem - patch 1.2 z luboscia wykonuje "crash to desktop" i nikt tam nie wie czemu jednym to sie zdaza a innym nie.
Ostatnio zmieniony przez zaru85 30 Lipiec 2010, 00:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Cygnus 




Kraj:
poland

Imię: Cyg
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 27
Skąd: Łódź

 #35  Wysłany: 30 Lipiec 2010, 19:44   

Mi akurat nie kraszuje, ale dziwy się dzieją z wydajnością: zaczynam kampanię - i jest ślimak, grafika sie czka, włączenie kompresji czasu powoduje prawie utrate kontroli nad przebiegiem gry. Save - quit - rerun - load... tak samo. Na drugi dzień zaczynam grać nową kampanie - o dziwo, płynnie działa. To zapisałem, wgrałem tamten save (co to sie czkał - ops, wszystko płynnie!
Akurat nie miałem czasu na grę, wyłaczyłem kompa - restart po paru godzinach - oba sejwy sie czkają... i tak mniej więcej w kółko. :(
Do tego kompresja czasu sie nie zatrzymuje podczas spotykania npla na powierzchni: zatopili mnie juz tak z 5 razy, bo zanim odzyskałem kontrole nad okrętem to już sito z kadłuba było.
(Win 7, 4GB ram, GTS250 512MB, procek quad 2,66MHz; próbowałem grać na czystym i z zestawem modów - w tym NewUIs_TDC_3.3.1 + IRAI - efekty podobne, główne problemy to własnie "losowa" wydajność.)
Więc na razie popływałem SH4, nauczyłem nieco podstaw, a teraz SH3 obłaskawiam. SH5 czeka...
_________________
Pozdro,
Cyg
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #36  Wysłany: 30 Lipiec 2010, 20:52   

Cygnus napisał/a:
Do tego kompresja czasu sie nie zatrzymuje podczas spotykania npla na powierzchni: zatopili mnie juz tak z 5 razy, bo zanim odzyskałem kontrole nad okrętem to już sito z kadłuba było.


Hmmm.... o ile wiem to ta opcja została poprawiona w wersji 1.9.0 (wtedy jeszcze "New UI") - moja sugestia to dać znać autorowi na SUBSIM o tym spostrzeżeniu. Może trzeba jakąś opcję wyłączyć w pliku ustawień, a może po prostu to jakiś bug (a wiem że była juz poprawiana).
Masz konto na SUBSIM? Czy mam donieść o tym spostrzeżeniu, ale musiałbym mieć więcej szczegółów, jak rok, misja, kto Cię zaatakował (eskorta, samolot).

#edit
...szczególnie że prawdopodobnie w następnym tygodniu ukaże się mały update modu, więc wszelkie uwagi, dostrzeżone błędy czy inne babole warto zgłaszać - być może zostaną wtedy "ekspresowo" zaimplementowane w mod.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 30 Lipiec 2010, 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Cygnus 




Kraj:
poland

Imię: Cyg
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 27
Skąd: Łódź

 #37  Wysłany: 31 Lipiec 2010, 15:06   

Wiesz, Andrev, tak dokładniej to ciężko będzie: w zasadzie ani razu zbyt daleko nie pociągnąłem gry, to zawsze była pierwsza misja ("zatop 100 tys u południowo-zachodnich brzegów Anglii") albo w drodze do niej. Sejwy kolejno kasuję, bo pewnie póki gra nie przestanie tak 'cudować' to dłużej nie pogram (tylko testuję, i to zmieniając mody, więc o regułę trochę ciężko...).
Zatapianiem zawsze "zajmowały sie" zespoły nawodne, raz udało mi sie uruchomic awaryjne zanurzenie w trakcie działania kompresji, ale było za płytko i przywaliłem w dno: i zaraz po tym seria głębinówek i koniec. Innym razem dopłynąłem do celu misji (zostało 45% paliwa :( - tu też coś nie tak jest, ale opływałem Anglię od północy i zachodu, moze dlatego) i wykryłem jakiś konwój, ustawiłem ścieżkę żeby go wyprzedzić, włączyłem kompresje i... w trakcie sprintu coś mnie zbombiło - nawet nie wiem co... bo sie wkurzyłem i wyszedłem z gry.
Dwa razy to było po drodze do rejonu patrolowego: raz u wybrzeży Szwecji, raz "w lejku" przed wejściem do Kanału - jakies zespoły nawodne, głównie niszczyciele. I tyle co pamiętam. :(
Teraz i tak już jest nowsza wersja moda UI, więc zobaczymy, gdy sie zmusze do kolejnego testu. ;) Myślę, że problemem nie są algoprytmy w modzie, tylko te jaja z wydajnością: jakby była pełna płynna kontrola nawet w czasie kompresji - to może by sie dało przejąć sterowanie po wykryciu wroga. Ale jak podczas kompresji sam jej nie mogę wyłączyć, w czasie zwykłego rejsu... to o czym tu gadać. :(
[Reinstalowałem SH5 juz 2 czy 3 razy, na różnych dyskach, raz nawet patcha odpalałem z pliku, bo myślałem ze jak się sieciowo ciągnie to nie wszystko łyka - bez zmian. A na takim sprzęcie raczej powinno w miare płynnie działać. SZCZEGÓLNIE, ŻE CZASEM TAK WŁAŚNIE DZIAŁA !!! Ale rzadko, najczęściej slimaczy.]
_________________
Pozdro,
Cyg
Ostatnio zmieniony przez Cygnus 31 Lipiec 2010, 15:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #38  Wysłany: 31 Lipiec 2010, 20:39   

Cygnus napisał/a:
Teraz i tak już jest nowsza wersja moda UI, więc zobaczymy, gdy sie zmusze do kolejnego testu. ;) Myślę, że problemem nie są algoprytmy w modzie, tylko te jaja z wydajnością: jakby była pełna płynna kontrola nawet w czasie kompresji - to może by sie dało przejąć sterowanie po wykryciu wroga. Ale jak podczas kompresji sam jej nie mogę wyłączyć, w czasie zwykłego rejsu... to o czym tu gadać. :(


O to chodzi, aby sam SH5 wyłączył Ci kompresję jak masz kontakt z celem, a nie że "nie zdążysz".
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #39  Wysłany: 2 Sierpień 2010, 21:37   

Z tego co zdążyłem się zorientować właśnie wersja 3.9.0 na pewno posiada wyłącznik TC przy dostrzeżeniu jakiegokolwiek wroga.
 
     
Eberhardt Mock 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 129
Skąd: Uraz, blisko Wrocławia

 #40  Wysłany: 28 Sierpień 2010, 13:18   

Kiedy w ogóle pojawi sie nastepny patch do SH 5? W 2012r.?
_________________
Łuki
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Zbiorniki balastowe, paliwa itd
PL_CMDR Blue R Ogólne sprawy 37 23 Wrzesień 2009, 20:07
witmanne
Brak nowych postów Bugi
Sokół Dział ogólny do rozmów na temat SH V 36 1 Kwiecień 2010, 10:16
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Bugi w 0.0.3
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 3 10 Sierpień 2016, 19:39
PL_kanaron
Brak nowych postów Bugi w 0.0.7
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 7 20 Sierpień 2016, 21:19
PL_kanaron
Brak nowych postów BUGI w MULTI
PL_U-96 Dział ogólny do rozmów na temat SH V 3 10 Marzec 2010, 18:20
PL_Pasterz
Brak nowych postów [FIXED]Bugi w 0.0.2
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 5 9 Sierpień 2016, 21:47
PL_kanaron
Brak nowych postów Nowe bugi
błędy w grze po instalacji modów
Wiechu Pytania i odpowiedzi 2 5 Styczeń 2014, 13:15
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group