POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
MaGUI albo OLC, oto jest pytanie
Autor Wiadomość
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #1  Wysłany: 15 Czerwiec 2010, 00:09   

Chciałem zapytać na forum czy są jakies mody, które jeszcze bardziej "utrudniają" obliczanie bo np. obliczanie odległosci poprzez 2 klikniecia to jakoś mi sie wydawało nadal automatyczne i nie dawało pełnej satysfakcji.
Trafiłem na ten wątek i od razu pojawił sie usmiech na twarzy aż sobie uszy od szminki pobrudziłem czegoś takiego szukałem i dziekuję za wrzucenie tutoriala bo bym teraz siedział i krecił wszystkim głowiąc sie co do czego służy.
Moje doswiadczenie w sh3 jest praktycznie zerowe tylko 5 patroli około 10 godzin grania i własnie mnie zatopili (mod UTW) ale jednak przesiąde sie na OLC aby na prawde poczuć kilmat tego wszystkiego.Wiem ze to bedzie hardkorowe z moim doświadczeniem ale udało mi sie trafić w tankowiec z 1800metrów z czego jestem ogromnie zadowolony w sumie torpeda była niewypałem ale samo trafienie dało +700 satysfakcji
pozdrawiam
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #2  Wysłany: 15 Czerwiec 2010, 16:32   

woyteka napisał/a:
Chciałem zapytać na forum czy są jakies mody, które jeszcze bardziej "utrudniają" obliczanie bo np. obliczanie odległosci poprzez 2 klikniecia to jakoś mi sie wydawało nadal automatyczne i nie dawało pełnej satysfakcji.
Trafiłem na ten wątek i od razu pojawił sie usmiech na twarzy aż sobie uszy od szminki pobrudziłem czegoś takiego szukałem i dziekuję za wrzucenie tutoriala bo bym teraz siedział i krecił wszystkim głowiąc sie co do czego służy.
Moje doswiadczenie w sh3 jest praktycznie zerowe tylko 5 patroli około 10 godzin grania i własnie mnie zatopili (mod UTW) ale jednak przesiąde sie na OLC aby na prawde poczuć kilmat tego wszystkiego.Wiem ze to bedzie hardkorowe z moim doświadczeniem ale udało mi sie trafić w tankowiec z 1800metrów z czego jestem ogromnie zadowolony w sumie torpeda była niewypałem ale samo trafienie dało +700 satysfakcji
pozdrawiam


Ten mod już się trochę postarzał. Proponuję przesiadkę na MaGui, im nowsza wersja tym lepiej, obecnie 3.x. MaGui jest jeszcze bardziej bajerancki, ma lepszą funkcjonalność itp. Jeśli używasz spolszczenia do GWX, to nawet mogę Ci podrzucić moją Custom-wersję, dopasowaną do moich indywidualnych potrzeb, razem z autorem moda, Makmanem. :)

Cytat:
Flat SUn Fix - poprawia jakiś bug związany ze słońcem, mam wgrany ale nie widziałem różnicy


Wzmacnia poświatę słońca, tak że to nie wyglada jak biała kropka. Jeśli używasz FSAA lub widescreen fixa albo resolution fixa (czy jak się te badziewia nazywają) to i tak jest bez różnicy, bo te wyłączają poświatę. :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Storm87 15 Czerwiec 2010, 16:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #3  Wysłany: 16 Czerwiec 2010, 15:44   

Witam zainstalowałem tego moda magui 3.3 special edition i rozwaliło mnie znowu:) Sporo sie różni od OLC więc bede musiał od nowa usiąsc i "uczyć sie strzelać" ale to jest chyba najfajniejsze nauczyć sie i potem korzystać z tej nauki.Co do spolszczenia to poczekam az ogarne wiekszość i wtedy się odezwę :)
pozdrawiam
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #4  Wysłany: 16 Czerwiec 2010, 17:21   

woyteka napisał/a:
Witam zainstalowałem tego moda magui 3.3 special edition i rozwaliło mnie znowu:) Sporo sie różni od OLC więc bede musiał od nowa usiąsc i "uczyć sie strzelać" ale to jest chyba najfajniejsze nauczyć sie i potem korzystać z tej nauki.Co do spolszczenia to poczekam az ogarne wiekszość i wtedy się odezwę :)
pozdrawiam


Z tym że moja wersja jest bazowana na MaGui 2 więc nie ma paru bajerów, jak filtry dzienne/nocne. Za to ma parę innych. :) Kiedyś na zamówienie Makmana odświeżyłem mu wygląd AOB findera (jest w obecnej wersji jako standard), zrobiłem nawet osobny mod z tego, na screenach widać co nieco z mojej wersji. ;]

http://www.btsmods.com/do...5.32.50_906.jpg
http://www.btsmods.com/do...16.1.24_546.jpg

Różnice jak widać, są. :) Wyglądem bliżej mu właśnie do wersji 2.0

http://www.subsim.com/rad...ht=magui&page=4

Oczywiście regularnie na modzie MaGui uprawiam kanibalizm, i co tylko mogę, to z nowszych wersji przenoszę na swoją. :8)
_________________

 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #5  Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 12:32   

Witam
Mam dylemat podobają mi sie te 2 mody magui i olc ale każdy ma cos czego brakuje mi w konkurencie np z magui wywaliłbym tą notatkę na kótrej mogę szybko obliczyć odległość (jak w czystym SH3) i dał tarcze z zegarem z podziałem na predkosci oraz zielono-czerowną podziałke w peryskopie dzieki ktorej mozna obliczyć kąt ,odległosc i predkośc w olc bym wrzucił cały interface z magiu:)
Moge isc na kompromis i do magui zamienic tylko tarcze na zagarze na tą z olc wie ktos jak to zrobić?
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #6  Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 15:39   

woyteka napisał/a:
Witam
Mam dylemat podobają mi sie te 2 mody magui i olc ale każdy ma cos czego brakuje mi w konkurencie np z magui wywaliłbym tą notatkę na kótrej mogę szybko obliczyć odległość (jak w czystym SH3) i dał tarcze z zegarem z podziałem na predkosci oraz zielono-czerowną podziałke w peryskopie dzieki ktorej mozna obliczyć kąt ,odległosc i predkośc w olc bym wrzucił cały interface z magiu:)
Moge isc na kompromis i do magui zamienic tylko tarcze na zagarze na tą z olc wie ktos jak to zrobić?


MaGui ma to wszystko, tylko jeszcze o tym nie wiesz. ;]

Stoper z podziałką masz na pewno w "opcjonalnych" do MaGui. Nazywa się "optional-stopwatch with speed lines for MaGui 3.3" Wystarczy podmienić pliki. Ja sam go z resztą posiadam w mojej wersji, jak widać, jako domyślny i dodam, że ręcznie go sobie wklejałem z MaGui 1, pokazałem to makmanowi (w. v2.0 z tego zrezygnował) i podsunąłem pomysł, by zrobił z tego opcjonal. :)

Co do podziałki - A to czarne to co to jest, hm?? Myślisz że na ozdobę te kreski są? To na nie patrzysz i porównujesz z podziałką na AOB finderze. Dokładnie jak na vtutorialu do OLC Gold. No, chyba że lubisz kolorki to inna sprawa. ;)

P.S. Jako ciekawostkę dodam, że mam na dysku chyba każdą wersję MaGui jaka wyszła kiedykolwiek. :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 18 Czerwiec 2010, 16:18, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #7  Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 17:27   

No tak moj bład nie zwróciłem uwagi na te opcjonalne dodatki działa pieknie.Co do podziałki tez masz racej ale bardzie klimatyczna była w olc:)
pytanko co to jest to No stealthmeter i co sie zmienia z peryskopem jak wgram aleternative scopes bo chyba nic nie zauwazyłem.
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #8  Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 23:30   

To "no stealthmeter" to taka maciupka zmiana interfejsu. Użyj, jeżeli grasz bez wskaźnika wykrywalności. Ten dodatek usuwa z interfejsu ramkę na niego przeznaczoną.

A te alternative scopes... nie jestem na bieżąco z ostatnimi wersjami MaGui, gram na swojej. Ale jak tak szybko porównałem pliki, to to będzie odpowiadać za szkła peryskopu (bardziej porysowane, zafajdane, czy cuś takiego).
_________________

 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #9  Wysłany: 19 Czerwiec 2010, 13:11   

Dzieki za odp co do moda i zmienionego tematu wątku to wybieram magui ma to wszystko co olc + jeszcze troche;)
Teraz czas zacząc kampanie
jeszcze raz dzieki za pomoc
 
     
witalisss 




Kraj:
poland

Imię: Witold
Ulubiona Gra: Silent Hunter 3
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Bielsk Podlaski

 #10  Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 16:44   

Woyteka pisałeś o stoperze z podziałką na prędkość celu - w standardowym MaGui tego nie ma, ale też to nie jest potrzebne..... Potrzebny jest ci tylko czas w jakim cel przepłynie swoją własną długość ( a do tego wystarczy zwykły stoper ), a resztę podpowie ci notatnik z danymi technicznymi celu.
Na peryskopie masz podziałkę i z niej obliczasz prędkość, kąt AOB i odległość celu - do tych obliczeń potrzebna jest jedna wartość - czas w jakim cel przepłynie swoją własną długość
p.s. W modzie MaGui aby aktywować narzędzia U-JAGD tools musisz grać na co najmniej 98% realizmu
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #11  Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 22:27   

witalisss napisał/a:
Woyteka pisałeś o stoperze z podziałką na prędkość celu - w standardowym MaGui tego nie ma, ale też to nie jest potrzebne..... Potrzebny jest ci tylko czas w jakim cel przepłynie swoją własną długość ( a do tego wystarczy zwykły stoper ), a resztę podpowie ci notatnik z danymi technicznymi celu.
Na peryskopie masz podziałkę i z niej obliczasz prędkość, kąt AOB i odległość celu - do tych obliczeń potrzebna jest jedna wartość - czas w jakim cel przepłynie swoją własną długość
p.s. W modzie MaGui aby aktywować narzędzia U-JAGD tools musisz grać na co najmniej 98% realizmu


Tak juz poznałem tą metodę z odczytwyania prędkoscie z podziałki na peryskopie dzieki tutorialowi.Gram z włączoną stabilnoscią peryskopu i teraz nie pamietam ile to procent realizmu ale pierwsze słysze od U-JAGD?Czy to przypadkiem tarcza po prawej stronie taka brązowa z Niemieckim orłem?
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #12  Wysłany: 1 Lipiec 2010, 06:43   

woyteka napisał/a:
Tak juz poznałem tą metodę z odczytwyania prędkoscie z podziałki na peryskopie dzieki tutorialowi.Gram z włączoną stabilnoscią peryskopu i teraz nie pamietam ile to procent realizmu ale pierwsze słysze od U-JAGD?Czy to przypadkiem tarcza po prawej stronie taka brązowa z Niemieckim orłem?


U-jagd tools to cały zestaw narzędzi, który znalazł zastosowanie w kilku modach, m.in. w MaGui. Obejmuje m.in. AOB finder, stoper z podziałką, Slideruler, attack disc i takie tam.

witalisss napisał/a:
W modzie MaGui aby aktywować narzędzia U-JAGD tools musisz grać na co najmniej 98% realizmu


A to już głupota totalna, co napisałeś
_________________

 
     
witalisss 




Kraj:
poland

Imię: Witold
Ulubiona Gra: Silent Hunter 3
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Bielsk Podlaski

 #13  Wysłany: 23 Lipiec 2010, 09:46   

dobra już dobra - nie pamiętam ile % to było - przyznaję się bez bicia :shy
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #14  Wysłany: 24 Lipiec 2010, 11:39   

witalisss napisał/a:
dobra już dobra - nie pamiętam ile % to było - przyznaję się bez bicia :shy


To już nawet nie o % chodzi, tylko o włączenie opcji "ręcznie wprowadzanie danych", bez tego nie działa AOB finder.
_________________

 
     
barel 




Kraj:
poland

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 4
Skąd: Kraków

 #15  Wysłany: 12 Luty 2013, 05:50   

Witam. Czy ktoś mógłby pomóc z celowaniem MaGui 3.4 ?
Chodzi mi konkretnie o przełożenie powiększenia peryskopu na odczyt z podziałek w okularze. Może ktoś z Was posiada tutorial z prostym celowaniem w tym modzie ? Ciężko mi określić AOB. Jakie są wartości dla pionowych i poziomych podziałek i na ich podstawie kręcić AOB-finderem ?
Grałem sporo na OLC, jednak tu jest trochę inaczej. Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony przez barel 12 Luty 2013, 05:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #16  Wysłany: 31 Marzec 2013, 19:24   

Witam panów
gdzie można zassać moda MaGui 3.4, jak się na nim gra???
pozdrawiam Maniek
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Peryskop MEP MaGui 3.4
ORP Sęp Pytania i odpowiedzi 38 27 Grudzień 2016, 21:24
melis
Brak nowych postów Mod interfejsu MaGui 3.06 by DrJones
melis Dodatki, mody i modowanie 3 1 Wrzesień 2019, 19:01
melis
Brak nowych postów Olc Gui
Maly Dodatki, mody i modowanie 20 30 Marzec 2008, 19:53
PL_maniek
Brak nowych postów Mod - OLC GOLD
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 48 13 Wrzesień 2015, 14:07
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów OLC GUI for GWX 1.03
PL_BOBIK Dodatki, mody i modowanie 1 12 Grudzień 2007, 19:41
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Storm87's OLC-MEP Reworked Scene for GWX v1.0
Coś nowego ode mnie
PL_Storm87 Dodatki, mody i modowanie 43 19 Sierpień 2011, 17:59
PL_Storm87
Brak nowych postów To nie jest zagadka - CO TO JEST??
PL_U-96 Książki, zdjęcia, filmy wojenne oraz ciekawostki historyczne 10 19 Styczeń 2010, 12:36
PL_tnnn


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group