Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Chciałem zapytać na forum czy są jakies mody, które jeszcze bardziej "utrudniają" obliczanie bo np. obliczanie odległosci poprzez 2 klikniecia to jakoś mi sie wydawało nadal automatyczne i nie dawało pełnej satysfakcji.
Trafiłem na ten wątek i od razu pojawił sie usmiech na twarzy aż sobie uszy od szminki pobrudziłem czegoś takiego szukałem i dziekuję za wrzucenie tutoriala bo bym teraz siedział i krecił wszystkim głowiąc sie co do czego służy.
Moje doswiadczenie w sh3 jest praktycznie zerowe tylko 5 patroli około 10 godzin grania i własnie mnie zatopili (mod UTW) ale jednak przesiąde sie na OLC aby na prawde poczuć kilmat tego wszystkiego.Wiem ze to bedzie hardkorowe z moim doświadczeniem ale udało mi sie trafić w tankowiec z 1800metrów z czego jestem ogromnie zadowolony w sumie torpeda była niewypałem ale samo trafienie dało +700 satysfakcji
pozdrawiam
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#2 Wysłany: 15 Czerwiec 2010, 16:32
woyteka napisał/a:
Chciałem zapytać na forum czy są jakies mody, które jeszcze bardziej "utrudniają" obliczanie bo np. obliczanie odległosci poprzez 2 klikniecia to jakoś mi sie wydawało nadal automatyczne i nie dawało pełnej satysfakcji.
Trafiłem na ten wątek i od razu pojawił sie usmiech na twarzy aż sobie uszy od szminki pobrudziłem czegoś takiego szukałem i dziekuję za wrzucenie tutoriala bo bym teraz siedział i krecił wszystkim głowiąc sie co do czego służy.
Moje doswiadczenie w sh3 jest praktycznie zerowe tylko 5 patroli około 10 godzin grania i własnie mnie zatopili (mod UTW) ale jednak przesiąde sie na OLC aby na prawde poczuć kilmat tego wszystkiego.Wiem ze to bedzie hardkorowe z moim doświadczeniem ale udało mi sie trafić w tankowiec z 1800metrów z czego jestem ogromnie zadowolony w sumie torpeda była niewypałem ale samo trafienie dało +700 satysfakcji
pozdrawiam
Ten mod już się trochę postarzał. Proponuję przesiadkę na MaGui, im nowsza wersja tym lepiej, obecnie 3.x. MaGui jest jeszcze bardziej bajerancki, ma lepszą funkcjonalność itp. Jeśli używasz spolszczenia do GWX, to nawet mogę Ci podrzucić moją Custom-wersję, dopasowaną do moich indywidualnych potrzeb, razem z autorem moda, Makmanem.
Cytat:
Flat SUn Fix - poprawia jakiś bug związany ze słońcem, mam wgrany ale nie widziałem różnicy
Wzmacnia poświatę słońca, tak że to nie wyglada jak biała kropka. Jeśli używasz FSAA lub widescreen fixa albo resolution fixa (czy jak się te badziewia nazywają) to i tak jest bez różnicy, bo te wyłączają poświatę.
Witam zainstalowałem tego moda magui 3.3 special edition i rozwaliło mnie znowu:) Sporo sie różni od OLC więc bede musiał od nowa usiąsc i "uczyć sie strzelać" ale to jest chyba najfajniejsze nauczyć sie i potem korzystać z tej nauki.Co do spolszczenia to poczekam az ogarne wiekszość i wtedy się odezwę
pozdrawiam
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#4 Wysłany: 16 Czerwiec 2010, 17:21
woyteka napisał/a:
Witam zainstalowałem tego moda magui 3.3 special edition i rozwaliło mnie znowu:) Sporo sie różni od OLC więc bede musiał od nowa usiąsc i "uczyć sie strzelać" ale to jest chyba najfajniejsze nauczyć sie i potem korzystać z tej nauki.Co do spolszczenia to poczekam az ogarne wiekszość i wtedy się odezwę
pozdrawiam
Z tym że moja wersja jest bazowana na MaGui 2 więc nie ma paru bajerów, jak filtry dzienne/nocne. Za to ma parę innych. Kiedyś na zamówienie Makmana odświeżyłem mu wygląd AOB findera (jest w obecnej wersji jako standard), zrobiłem nawet osobny mod z tego, na screenach widać co nieco z mojej wersji.
Witam
Mam dylemat podobają mi sie te 2 mody magui i olc ale każdy ma cos czego brakuje mi w konkurencie np z magui wywaliłbym tą notatkę na kótrej mogę szybko obliczyć odległość (jak w czystym SH3) i dał tarcze z zegarem z podziałem na predkosci oraz zielono-czerowną podziałke w peryskopie dzieki ktorej mozna obliczyć kąt ,odległosc i predkośc w olc bym wrzucił cały interface z magiu:)
Moge isc na kompromis i do magui zamienic tylko tarcze na zagarze na tą z olc wie ktos jak to zrobić?
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#6 Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 15:39
woyteka napisał/a:
Witam
Mam dylemat podobają mi sie te 2 mody magui i olc ale każdy ma cos czego brakuje mi w konkurencie np z magui wywaliłbym tą notatkę na kótrej mogę szybko obliczyć odległość (jak w czystym SH3) i dał tarcze z zegarem z podziałem na predkosci oraz zielono-czerowną podziałke w peryskopie dzieki ktorej mozna obliczyć kąt ,odległosc i predkośc w olc bym wrzucił cały interface z magiu:)
Moge isc na kompromis i do magui zamienic tylko tarcze na zagarze na tą z olc wie ktos jak to zrobić?
MaGui ma to wszystko, tylko jeszcze o tym nie wiesz.
Stoper z podziałką masz na pewno w "opcjonalnych" do MaGui. Nazywa się "optional-stopwatch with speed lines for MaGui 3.3" Wystarczy podmienić pliki. Ja sam go z resztą posiadam w mojej wersji, jak widać, jako domyślny i dodam, że ręcznie go sobie wklejałem z MaGui 1, pokazałem to makmanowi (w. v2.0 z tego zrezygnował) i podsunąłem pomysł, by zrobił z tego opcjonal.
Co do podziałki - A to czarne to co to jest, hm?? Myślisz że na ozdobę te kreski są? To na nie patrzysz i porównujesz z podziałką na AOB finderze. Dokładnie jak na vtutorialu do OLC Gold. No, chyba że lubisz kolorki to inna sprawa.
P.S. Jako ciekawostkę dodam, że mam na dysku chyba każdą wersję MaGui jaka wyszła kiedykolwiek.
No tak moj bład nie zwróciłem uwagi na te opcjonalne dodatki działa pieknie.Co do podziałki tez masz racej ale bardzie klimatyczna była w olc:)
pytanko co to jest to No stealthmeter i co sie zmienia z peryskopem jak wgram aleternative scopes bo chyba nic nie zauwazyłem.
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#8 Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 23:30
To "no stealthmeter" to taka maciupka zmiana interfejsu. Użyj, jeżeli grasz bez wskaźnika wykrywalności. Ten dodatek usuwa z interfejsu ramkę na niego przeznaczoną.
A te alternative scopes... nie jestem na bieżąco z ostatnimi wersjami MaGui, gram na swojej. Ale jak tak szybko porównałem pliki, to to będzie odpowiadać za szkła peryskopu (bardziej porysowane, zafajdane, czy cuś takiego).
Dzieki za odp co do moda i zmienionego tematu wątku to wybieram magui ma to wszystko co olc + jeszcze troche;)
Teraz czas zacząc kampanie
jeszcze raz dzieki za pomoc
Woyteka pisałeś o stoperze z podziałką na prędkość celu - w standardowym MaGui tego nie ma, ale też to nie jest potrzebne..... Potrzebny jest ci tylko czas w jakim cel przepłynie swoją własną długość ( a do tego wystarczy zwykły stoper ), a resztę podpowie ci notatnik z danymi technicznymi celu.
Na peryskopie masz podziałkę i z niej obliczasz prędkość, kąt AOB i odległość celu - do tych obliczeń potrzebna jest jedna wartość - czas w jakim cel przepłynie swoją własną długość
p.s. W modzie MaGui aby aktywować narzędzia U-JAGD tools musisz grać na co najmniej 98% realizmu
Woyteka pisałeś o stoperze z podziałką na prędkość celu - w standardowym MaGui tego nie ma, ale też to nie jest potrzebne..... Potrzebny jest ci tylko czas w jakim cel przepłynie swoją własną długość ( a do tego wystarczy zwykły stoper ), a resztę podpowie ci notatnik z danymi technicznymi celu.
Na peryskopie masz podziałkę i z niej obliczasz prędkość, kąt AOB i odległość celu - do tych obliczeń potrzebna jest jedna wartość - czas w jakim cel przepłynie swoją własną długość
p.s. W modzie MaGui aby aktywować narzędzia U-JAGD tools musisz grać na co najmniej 98% realizmu
Tak juz poznałem tą metodę z odczytwyania prędkoscie z podziałki na peryskopie dzieki tutorialowi.Gram z włączoną stabilnoscią peryskopu i teraz nie pamietam ile to procent realizmu ale pierwsze słysze od U-JAGD?Czy to przypadkiem tarcza po prawej stronie taka brązowa z Niemieckim orłem?
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#12 Wysłany: 1 Lipiec 2010, 06:43
woyteka napisał/a:
Tak juz poznałem tą metodę z odczytwyania prędkoscie z podziałki na peryskopie dzieki tutorialowi.Gram z włączoną stabilnoscią peryskopu i teraz nie pamietam ile to procent realizmu ale pierwsze słysze od U-JAGD?Czy to przypadkiem tarcza po prawej stronie taka brązowa z Niemieckim orłem?
U-jagd tools to cały zestaw narzędzi, który znalazł zastosowanie w kilku modach, m.in. w MaGui. Obejmuje m.in. AOB finder, stoper z podziałką, Slideruler, attack disc i takie tam.
witalisss napisał/a:
W modzie MaGui aby aktywować narzędzia U-JAGD tools musisz grać na co najmniej 98% realizmu
Witam. Czy ktoś mógłby pomóc z celowaniem MaGui 3.4 ?
Chodzi mi konkretnie o przełożenie powiększenia peryskopu na odczyt z podziałek w okularze. Może ktoś z Was posiada tutorial z prostym celowaniem w tym modzie ? Ciężko mi określić AOB. Jakie są wartości dla pionowych i poziomych podziałek i na ich podstawie kręcić AOB-finderem ?
Grałem sporo na OLC, jednak tu jest trochę inaczej. Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony przez barel 12 Luty 2013, 05:58, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum