Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
widze że Szarnhorst dostał niezły łomot poszedł na dno , czy dopłynąłeś nim do bazy co ?? mi jak dotąd, szczęście sprzyja i zazwyczaj cało wracam do bazy.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#65 Wysłany: 26 Czerwiec 2010, 10:56
Sieczek napisał/a:
Panowie powiem tak. Nie wiem czy ten MOD tak zmienia grę, ale chyba coś z realem jest nie tak. (...) Następnie gdzieś na oceanie, wyczaiłem konwój, osłaniany przez następny pancernik, Duke of York. Hmm i on spoczął na dnie plus cały konwój. Zaliczyłem od niego 2 trafienia.
Da rade jakoś podciągnąć real ???? bo jednym, pancernikiem, zatopię 70 % alianckiej floty
Oczywiście że da radę.
Wejdź do katalogu \data\Cfg i otwórz plik "Sim" w notatniku.
Drugi blok skryptu wygląda tak:
[AI Cannons]
Max error angle=40 ;[deg]
Max fire range=30000 ;[m]
Max fire wait=0 ;[s]
Zmniejsz wartość "erreor angle" do około 3.
Wartość ta umożliwi zbliżenie możliwości AI do ludzkich - no i być może zrozumiesz, dlaczego Niemcy mieli zakaz ataku cięższych okrętów niż krążowniki i co to znaczy "ścigany raider", hehe...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 26 Czerwiec 2010, 10:56, w całości zmieniany 1 raz
Tak jeszcze zapytam, gdzie można zmienić pogodę ?? bo jak jest, sztorm to, pasuje żeby naprawdę pancernikiem, rzucało we wszystkie strony, a nie delikatnie kołysało jak ma być zabawa to na całego.
I jak panowie, istnieje taka możliwość ... zmienienia trochę pogody, (sztormu) żeby trochę bardziej rzucało a nie jak do tej pory, huśtało bo jak ma być sztorm, to ma być sztorm wysokość fal najmniej 10 m, albo i więcej.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#70 Wysłany: 28 Czerwiec 2010, 20:13
Sieczek napisał/a:
I jak panowie, istnieje taka możliwość ... zmienienia trochę pogody, (sztormu) żeby trochę bardziej rzucało a nie jak do tej pory, huśtało bo jak ma być sztorm, to ma być sztorm wysokość fal najmniej 10 m, albo i więcej.
nie wiem jak w kampanii, ale wysokość fal zależy od siły wiatru. W misjach multiplayer ustawia się tutaj:
Cytat:
[Mission]
...
WindSpeed=30.000000
...
wartość 30 to naprawdę ogromne fale. Możesz je zobaczyć w misji "Orkan" by PL_Marco
szukaj czegoś takiego w plikach kampanii
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Popłynąłem sobie na "erreor angle" 3. I WindSpeed=30 pojedynczą misje, atak na konwój PQ 17 pancernikiem Tirpitz i oto jak wygląda, po zniszczeniu konwoju Jatka na całego.
Jest tak
1. wiadomo czysty silent 3
2. potem instaluje GENERIC MOD ENABLER
3. następnie instaluje GWX3.0 z roku 2009 zajmuje 1.31 giga
4. na końcu WSM3.0GWX3.0
potem w GENERIC MOD ENABLER instaluje tu jest fotka i na tym sobie kampanie pływam
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#77 Wysłany: 1 Lipiec 2010, 06:50
Sieczek napisał/a:
I jak panowie, istnieje taka możliwość ... zmienienia trochę pogody, (sztormu) żeby trochę bardziej rzucało a nie jak do tej pory, huśtało bo jak ma być sztorm, to ma być sztorm wysokość fal najmniej 10 m, albo i więcej.
W kampanii możesz edytować model fal w pliku data/scene.dat Możesz dokładnie dostosować zachowanie morza, zależnie od prędkości wiatru itp. Wszystkie potrzebne wartości znajdziesz w zakładce EnvSim.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#78 Wysłany: 1 Lipiec 2010, 13:24
Admirał Hipper na polowaniu.
Fajny ten modzik, fajny, mimo że coś u mnie nie działa do końca (nie mam ikonek oficerów, jak jestem na mapie nawigacyjnej to nie widać tekstu).
W pierwszym patrolu wpadłem na grupę bojową (2 x Fiji + Dido), a pod koniec dnia męczyły mnie samoloty - na szczęście w nocy trafiłem na grupę ZOP z Bogue, który elegancko poszedł na dno razem z obstawą.
Co jedno mi się nie podoba, to to, że tydzień później mam wyjść na kolejny patrol. Naprawy takiego giganta to tylko 7 dni???
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 1 Lipiec 2010, 13:26, w całości zmieniany 2 razy
Popłynąłem sobie na "erreor angle" 3. I WindSpeed=30
Źle mnie zrozumiałeś takie mam ustawienia w grze i czekam, na potężny sztorm z tymi ustawieniami a tu przy ataku konwoju, morze było idealne do strzelania do celów nawodnych. A co do tego WindSpeed=30 to czekam, aż będzie sztorm naprawdę potężny w razie, czego zawsze można, więcej wiatru dodać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum