Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Pograłem chwile i pierwsze co sie rzuca w uszy to to ze gramy Włochami wiedziałem ze mod jest od Włochów ale nie wiedziałem ze bede nimi grał:)
Spodobały mi sie jeszcze eksplozje statków szczególnie kula ognia i dno morza/oceanu.
mam zainstalowane czyste UTW a po zainstalowaniu MEG3.0 wywala do windowsa - w opisie czytam, iż nie ma konfliktu z UTW - może dało by się znaleźć rozwiązanie?
Jaki jest sens (poza kilkoma szczegółami peryskop+TDC) instalowanie MEG na UTW skoro są to zasadniczo dwa odmienne mody, o odmiennej charakterystyce graficznej ?
Imię: Michał Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 246 Skąd: Olsztyn
#30 Wysłany: 1 Lipiec 2010, 20:45
Powiem tak:
I TAK UBOATS: TOTAL WAR RZĄDZI !!!
A teraz poważniej: (może trochę nie na temat)
Żaden ze znanych mi modów nie ma i nie będzie miał nigdy tego klimatu co UTW. Niby mod jest przygotowany pod multi jednak jak dla mnie, nawet pływanie czystej kampanii na UTW sprawia mi o wiele większą przyjemność niż np. na GWX. sOnar powinien pracować już dawno dla Ubi i trzepać za to niezłą kasę.
Ostatnio zmieniony przez PL_petryko6 1 Lipiec 2010, 20:46, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#31 Wysłany: 1 Lipiec 2010, 22:09
Welu jest takich moderów - pasjonatów. Wspomnieć tylko całą grupę skupiona wokół GWX czy U-47 (autora modów nawodnych), Lurkera który zaprojektował i stworzył świetnego OM, czy DarkWraight który przeedytował cały interface dla SH5.
Tylko dzięki ich pasji możemy podziwiać ich pracę, gdyby zać pracowali dla UBI "i rzepali by za to kasę" to pewnie by mieli ograniczony limit działania, wytyczne, i konieczność zmieszczenia się w czasie. A wierz mi, po ośmiu godzinach grzebania w kodzie i w stresie, po powrocie do domu człowiekowi już się nie chce...
Dlatego też i mod sOnara wygląda jak wygląda, ale zapytaj autora ile godzin na to przeznaczył...
Gdyby kod SH3 był bardziej otwarty to zapewne jeszcze więcej fajnych rzeczy by się znalazło, dlatego też ciesze się z SH5 - gdyż ten akurat jest dużo bardziej otwarty niż wszystkie poprzednie wersje.
Imię: Michał Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 246 Skąd: Olsztyn
#32 Wysłany: 1 Lipiec 2010, 22:40
Nie muszę pytać sOnara ile pracy mu to zajęło bo już o tym wiem. Wiem, że jest to baaardzo ciężka praca.
Rozumiem też, że istnieją pewne wytyczne jeśli chodzi o terminy, wymagania dostosowujące grę "pod klienta" itd itp. takich firm jak UBI. Jednak z takim talentem i taką pasją to właśnie oni (autorzy modów) powinni stawiać warunki a nie odwrotnie. To jest talent i zdolność, które powinno się kupować (pozyskiwać) za ogromne pieniądze co byłoby korzystne dla wszystkich (konsument, developer, programista developera) w realiach wolnego rynku.
Imię: Michał Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 246 Skąd: Olsztyn
#34 Wysłany: 2 Lipiec 2010, 16:49
No dokładnie. Też jestem tego zdania. Jednak takie podejście powoduje, że na rynek trafia chłam o niskiej jakości napędzany jednym z głównych (pozacenowych) determinantów elastyczności popytu, jakim jest REKLAMA. I nie dotyczy to tylko rynku elektronicznej rozrywki niestety.
Sonar zrobił bardzo dobry mod i najprawdopodobniej nie dogadał się z autorami modów graficznych - mówiąc krótko - chcę mieć grafikę z moda MaGui i mod Sonara - to byłoby idealne rozwiązanie
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#36 Wysłany: 13 Lipiec 2010, 14:37
witalisss napisał/a:
Sonar zrobił bardzo dobry mod i najprawdopodobniej nie dogadał się z autorami modów graficznych - mówiąc krótko - chcę mieć grafikę z moda MaGui i mod Sonara - to byłoby idealne rozwiązanie
Sugerujesz, ze nie dogadal sie z samym soba? Dr.Jackle i Mr. Hyde To wlasnie otoczka graficzna jest glownym dzielem sonara.
tes napisał "Sugerujesz, ze nie dogadal sie z samym soba?"
MaGui jest w większości sOnara? ( bo autor tego moda podpisuje się inaczej ), ale znając możliwości sOnara jest baaaardzo prawdopodobne, iż sOnar przyczynił się w dużym stopniu do powstania MaGui
p.s. na serio UTW + MaGui = idealne rozwiązanie
Wcześniej pisałem o problemie MEG 3.0 z UTW - już znam problem - problem z komputerem - wczoraj twardy dysk się spalił
Scaliłem posty - Admin
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 21 Lipiec 2010, 14:31, w całości zmieniany 1 raz
sOnar [Usunięty] Kommodore
#38 Wysłany: 21 Lipiec 2010, 16:09
Niestety nie pracowałem przy MaGui. Jedyne co robiłem to UTW Witold
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#39 Wysłany: 21 Lipiec 2010, 21:01
O przepraszam, jedyną osobą z tego forum, która miała coś wspólnego z powstaniem MaGui jestem ja. Miałem przyjemność współpracować z Makmanem jakiś czas temu, podrzucając mu swoje grafiki i inne pomysły. Część tych rzeczy znalazła się w nowszych wersjach MaGui.
Witam panowie i pragnę podziękować wam za bardzo dobrą pracę. Szacunek też za to, że nie chcecie kasy za ciężką robotę - w zamian za to chciałbym się odwdzięczyć....
....mam program graficzny którego nie umiem obsługiwać " Autodesc 3ds Max 2010 " + licencja - jeśli któregoś z panów interesuje prześlę go pocztą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum