POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Meg 3.0
Autor Wiadomość
woonteerxd 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Patryk
Ulubiona Gra: Seria SH, Fifa 11, F1 2010, CM03-04
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 396
Skąd: Rogów

 #21  Wysłany: 26 Czerwiec 2010, 19:53   

QRCZE Mogę przysiąc na swoją głowę że widziałem screena z dymem z GWX a teraz nie mogę znaleść :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez woonteerxd 26 Czerwiec 2010, 20:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #22  Wysłany: 27 Czerwiec 2010, 11:40   

Pograłem chwile i pierwsze co sie rzuca w uszy to to ze gramy Włochami wiedziałem ze mod jest od Włochów ale nie wiedziałem ze bede nimi grał:)
Spodobały mi sie jeszcze eksplozje statków szczególnie kula ognia i dno morza/oceanu.





 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #23  Wysłany: 27 Czerwiec 2010, 12:12   

Dno rzeczywiście ładnie odwzorowane... może ta przezroczystość wody "nie tego" no i ten OP nie wygląda na włoski... ale za to ładna teksturka.
:lol
 
     
ubootwafel 




Kraj:
poland

Imię: Pavel
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz

 #24  Wysłany: 27 Czerwiec 2010, 16:29   

a może ktoś napisać listę zmian, które dodaje ten mod?
 
 
     
witalisss 




Kraj:
poland

Imię: Witold
Ulubiona Gra: Silent Hunter 3
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Bielsk Podlaski

 #25  Wysłany: 29 Czerwiec 2010, 13:14   

niestety z UTW działać nie chce, a szkoda
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #26  Wysłany: 29 Czerwiec 2010, 14:19   

ubootwafel napisał/a:
a może ktoś napisać listę zmian, które dodaje ten mod?

W plikach sciągnietych z modem nie ma żadnego info o zmianach, ogolnie grafika tak jak na screenach no i dźwięki słychać Włochow
 
     
witalisss 




Kraj:
poland

Imię: Witold
Ulubiona Gra: Silent Hunter 3
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Bielsk Podlaski

 #27  Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 17:10   

mam zainstalowane czyste UTW a po zainstalowaniu MEG3.0 wywala do windowsa - w opisie czytam, iż nie ma konfliktu z UTW - może dało by się znaleźć rozwiązanie?
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #28  Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 17:14   

Jaki jest sens (poza kilkoma szczegółami peryskop+TDC) instalowanie MEG na UTW skoro są to zasadniczo dwa odmienne mody, o odmiennej charakterystyce graficznej ?
 
     
witalisss 




Kraj:
poland

Imię: Witold
Ulubiona Gra: Silent Hunter 3
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Bielsk Podlaski

 #29  Wysłany: 1 Lipiec 2010, 14:24   

chciałem przetestować, ale chyba zrobię reinstalkę i wsadze GWX
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #30  Wysłany: 1 Lipiec 2010, 20:45   

Powiem tak:
I TAK UBOATS: TOTAL WAR RZĄDZI !!!
A teraz poważniej: (może trochę nie na temat)
Żaden ze znanych mi modów nie ma i nie będzie miał nigdy tego klimatu co UTW. Niby mod jest przygotowany pod multi jednak jak dla mnie, nawet pływanie czystej kampanii na UTW sprawia mi o wiele większą przyjemność niż np. na GWX. sOnar powinien pracować już dawno dla Ubi i trzepać za to niezłą kasę.
Ostatnio zmieniony przez PL_petryko6 1 Lipiec 2010, 20:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #31  Wysłany: 1 Lipiec 2010, 22:09   

Welu jest takich moderów - pasjonatów. Wspomnieć tylko całą grupę skupiona wokół GWX czy U-47 (autora modów nawodnych), Lurkera który zaprojektował i stworzył świetnego OM, czy DarkWraight który przeedytował cały interface dla SH5.

Tylko dzięki ich pasji możemy podziwiać ich pracę, gdyby zać pracowali dla UBI "i rzepali by za to kasę" to pewnie by mieli ograniczony limit działania, wytyczne, i konieczność zmieszczenia się w czasie. A wierz mi, po ośmiu godzinach grzebania w kodzie i w stresie, po powrocie do domu człowiekowi już się nie chce...
Dlatego też i mod sOnara wygląda jak wygląda, ale zapytaj autora ile godzin na to przeznaczył...

Gdyby kod SH3 był bardziej otwarty to zapewne jeszcze więcej fajnych rzeczy by się znalazło, dlatego też ciesze się z SH5 - gdyż ten akurat jest dużo bardziej otwarty niż wszystkie poprzednie wersje.
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #32  Wysłany: 1 Lipiec 2010, 22:40   

Nie muszę pytać sOnara ile pracy mu to zajęło bo już o tym wiem. Wiem, że jest to baaardzo ciężka praca.
Rozumiem też, że istnieją pewne wytyczne jeśli chodzi o terminy, wymagania dostosowujące grę "pod klienta" itd itp. takich firm jak UBI. Jednak z takim talentem i taką pasją to właśnie oni (autorzy modów) powinni stawiać warunki a nie odwrotnie. To jest talent i zdolność, które powinno się kupować (pozyskiwać) za ogromne pieniądze co byłoby korzystne dla wszystkich (konsument, developer, programista developera) w realiach wolnego rynku.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #33  Wysłany: 2 Lipiec 2010, 08:36   

Ja już się przekonałem, że w warunkach wolnego rynku nie liczy się pasja, zaangażowanie, czy talent, tylko KASA, KASA i jeszcze raz KASA.

Wyniki finansowe ponad wszystko.
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #34  Wysłany: 2 Lipiec 2010, 16:49   

No dokładnie. Też jestem tego zdania. Jednak takie podejście powoduje, że na rynek trafia chłam o niskiej jakości napędzany jednym z głównych (pozacenowych) determinantów elastyczności popytu, jakim jest REKLAMA. I nie dotyczy to tylko rynku elektronicznej rozrywki niestety.
 
     
witalisss 




Kraj:
poland

Imię: Witold
Ulubiona Gra: Silent Hunter 3
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Bielsk Podlaski

 #35  Wysłany: 13 Lipiec 2010, 13:42   

Sonar zrobił bardzo dobry mod i najprawdopodobniej nie dogadał się z autorami modów graficznych - mówiąc krótko - chcę mieć grafikę z moda MaGui i mod Sonara - to byłoby idealne rozwiązanie
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #36  Wysłany: 13 Lipiec 2010, 14:37   

witalisss napisał/a:
Sonar zrobił bardzo dobry mod i najprawdopodobniej nie dogadał się z autorami modów graficznych - mówiąc krótko - chcę mieć grafikę z moda MaGui i mod Sonara - to byłoby idealne rozwiązanie


Sugerujesz, ze nie dogadal sie z samym soba? :schock Dr.Jackle i Mr. Hyde :D To wlasnie otoczka graficzna jest glownym dzielem sonara.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
witalisss 




Kraj:
poland

Imię: Witold
Ulubiona Gra: Silent Hunter 3
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Bielsk Podlaski

 #37  Wysłany: 21 Lipiec 2010, 13:49   

tes napisał "Sugerujesz, ze nie dogadal sie z samym soba?"
MaGui jest w większości sOnara? ( bo autor tego moda podpisuje się inaczej ), ale znając możliwości sOnara jest baaaardzo prawdopodobne, iż sOnar przyczynił się w dużym stopniu do powstania MaGui
p.s. na serio UTW + MaGui = idealne rozwiązanie



Wcześniej pisałem o problemie MEG 3.0 z UTW - już znam problem - problem z komputerem - wczoraj twardy dysk się spalił



Scaliłem posty - Admin
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 21 Lipiec 2010, 14:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #38  Wysłany: 21 Lipiec 2010, 16:09   

Niestety nie pracowałem przy MaGui. Jedyne co robiłem to UTW Witold

:papapa:
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #39  Wysłany: 21 Lipiec 2010, 21:01   

O przepraszam, jedyną osobą z tego forum, która miała coś wspólnego z powstaniem MaGui jestem ja. ;] Miałem przyjemność współpracować z Makmanem jakiś czas temu, podrzucając mu swoje grafiki i inne pomysły. Część tych rzeczy znalazła się w nowszych wersjach MaGui. :)
_________________

 
     
witalisss 




Kraj:
poland

Imię: Witold
Ulubiona Gra: Silent Hunter 3
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Bielsk Podlaski

 #40  Wysłany: 23 Lipiec 2010, 08:37   

Witam panowie i pragnę podziękować wam za bardzo dobrą pracę. Szacunek też za to, że nie chcecie kasy za ciężką robotę - w zamian za to chciałbym się odwdzięczyć....
....mam program graficzny którego nie umiem obsługiwać " Autodesc 3ds Max 2010 " + licencja - jeśli któregoś z panów interesuje prześlę go pocztą.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group