POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z tworzeniem misji
Autor Wiadomość
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #1  Wysłany: 5 Lipiec 2010, 11:37   Problem z tworzeniem misji

Otóż podczas tworzenia misji, czasem gdy chce dołączyć jakiś statek do konwoju, wyskakuje błąd "Unit's date of commissioning is after leader's entry date" próbowałem zmieniać daty wejścia statku do służby, ale nic nie dało pls pomóżcie, bo mam pomysły na kilka misji, a nie mogę sobie z tym poradzić.
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #2  Wysłany: 5 Lipiec 2010, 12:19   

Słuchaj, jeśli tak pisze znaczy to, że jednostka ta weszła do służby dużo później i nie dołączysz jej za chiny chyba, że zmienisz datę misji i datę wejścia dowódcy konwoju...

Trzymaj się tego planu:

1. data misji AA.BB.CC + godzina DD.EE

2. data wejscia dowódcy konwoju AA.BB.CC + godzina DD.EE (czyli identycznie jak w punkcie 1)

3. doklejasz do dowódcy konwoju jednostki a ich data wejścia zmieni się automatycznie na datę wejścia
dowódcy konwoju

4. Nie zapominaj o tym że niszczyciel nie może dowodzić konwojem bo wszystko będzie za nim pływać i zrobi się niezły bajzel.

5. Dowódca konwoju musi być trudno zatapialny by nie robił się bajzel w grze...

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez sOnar 5 Lipiec 2010, 12:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #3  Wysłany: 5 Lipiec 2010, 12:50   

Dzięki sonar, pomogło. Oraz dzięki za rady. C2 powinien być dobry na prowadzącego :)
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #4  Wysłany: 5 Lipiec 2010, 13:01   

C2 będzie rewelacyjny na prowadzenie konwoju byle bez ładunku wybuchowego :D

Fajnie że pomogłem. O to właśnie chodzi by dzielić się wiedzą :D
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #5  Wysłany: 6 Lipiec 2010, 18:49   

sOnar napisał/a:
C2 będzie rewelacyjny na prowadzenie konwoju byle bez ładunku wybuchowego :D

Fajnie że pomogłem. O to właśnie chodzi by dzielić się wiedzą :D


A ja doradzę wypchać go paliwem (fuel) i na pokład wstawić olej (oil, 1 pozycja wyżej, niż fracht). Wtedy 4 torpedy to minimum, aby zatopić tą jednostkę.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #6  Wysłany: 6 Lipiec 2010, 20:14   

sOnar napisał/a:


5. Dowódca konwoju musi być trudno zatapialny by nie robił się bajzel w grze...

Pozdrawiam


Dlaczego? Czy tak nie bylo w rzeczywistosci? Chaos w konwojach spowodowany atakami lodzi podwodnych. Zatapianie statkow w pierwszej linii, a wszegolnosci w srodkowych kolumnach, to swiadome ryzyko gracza.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #7  Wysłany: 6 Lipiec 2010, 20:34   

tes napisał/a:
sOnar napisał/a:


5. Dowódca konwoju musi być trudno zatapialny by nie robił się bajzel w grze...

Pozdrawiam


Dlaczego? Czy tak nie bylo w rzeczywistosci? Chaos w konwojach spowodowany atakami lodzi podwodnych. Zatapianie statkow w pierwszej linii, a wszegolnosci w srodkowych kolumnach, to swiadome ryzyko gracza.


Nie. Łodzie podwodne nigdy chaosu nie spowodowały.

Co innego okręty podwodne.


A niezależnie.

Odpowiedź:
Nie. Tak nie było w rzeczywistości. Bo konwój nie kręcił się w kółko, czy zatrzymywał tylko się rozpraszał! Dlatego "chaos" jaki daje gra, jest błędny.

EDIT.
Alem literówek walnął :D Pora się wreszcie wyspać.
Już chyba wszystkie poprawione.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 6 Lipiec 2010, 20:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 15 Lipiec 2010, 09:23   

A ja mam propozycję aby wprowadzić "statek-duch" czyli niewidoczną dla gracza jednostkę, który będzie się unosiła jakieś 5m nad wodą, a jego nazwa to "CONVOY COMMANDER".
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #9  Wysłany: 15 Lipiec 2010, 13:29   

jednostki po usunięciu textur i tak są widoczne jako przeźroczyste duchy tak więc pomysł odpada
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Gold Mission Pack - złoty pakiet misji rankingowych
Esencja gry rankingowych
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 0 23 Listopad 2015, 23:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Instrukcja tworzenia misji dla SH5
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 28 Czerwiec 2010, 07:52
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: KOLEJNOŚĆ INSTALOWANIA MISJI i DODATKÓW DO SH II/DC
PL_HUBAL Pytania i odpowiedzi 0 7 Marzec 2009, 14:51
PL_HUBAL
Brak nowych postów Problem z zakończeniem misji
Kevin Guderian Pytania i odpowiedzi 4 2 Listopad 2008, 14:34
Kevin Guderian
Brak nowych postów problem ze zmianą misji
sonda0 Pytania i odpowiedzi 9 31 Grudzień 2011, 10:05
sonda0
Brak nowych postów Edytor misji dla SH5 Problem
Thomas8S Pytania i odpowiedzi 1 17 Marzec 2011, 19:32
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group