Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#1 Wysłany: 5 Lipiec 2010, 11:37 Problem z tworzeniem misji
Otóż podczas tworzenia misji, czasem gdy chce dołączyć jakiś statek do konwoju, wyskakuje błąd "Unit's date of commissioning is after leader's entry date" próbowałem zmieniać daty wejścia statku do służby, ale nic nie dało pls pomóżcie, bo mam pomysły na kilka misji, a nie mogę sobie z tym poradzić.
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
sOnar [Usunięty] Kommodore
#2 Wysłany: 5 Lipiec 2010, 12:19
Słuchaj, jeśli tak pisze znaczy to, że jednostka ta weszła do służby dużo później i nie dołączysz jej za chiny chyba, że zmienisz datę misji i datę wejścia dowódcy konwoju...
Trzymaj się tego planu:
1. data misji AA.BB.CC + godzina DD.EE
2. data wejscia dowódcy konwoju AA.BB.CC + godzina DD.EE (czyli identycznie jak w punkcie 1)
3. doklejasz do dowódcy konwoju jednostki a ich data wejścia zmieni się automatycznie na datę wejścia
dowódcy konwoju
4. Nie zapominaj o tym że niszczyciel nie może dowodzić konwojem bo wszystko będzie za nim pływać i zrobi się niezły bajzel.
5. Dowódca konwoju musi być trudno zatapialny by nie robił się bajzel w grze...
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez sOnar 5 Lipiec 2010, 12:21, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#3 Wysłany: 5 Lipiec 2010, 12:50
Dzięki sonar, pomogło. Oraz dzięki za rady. C2 powinien być dobry na prowadzącego
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
sOnar [Usunięty] Kommodore
#4 Wysłany: 5 Lipiec 2010, 13:01
C2 będzie rewelacyjny na prowadzenie konwoju byle bez ładunku wybuchowego
Fajnie że pomogłem. O to właśnie chodzi by dzielić się wiedzą
C2 będzie rewelacyjny na prowadzenie konwoju byle bez ładunku wybuchowego
Fajnie że pomogłem. O to właśnie chodzi by dzielić się wiedzą
A ja doradzę wypchać go paliwem (fuel) i na pokład wstawić olej (oil, 1 pozycja wyżej, niż fracht). Wtedy 4 torpedy to minimum, aby zatopić tą jednostkę.
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#6 Wysłany: 6 Lipiec 2010, 20:14
sOnar napisał/a:
5. Dowódca konwoju musi być trudno zatapialny by nie robił się bajzel w grze...
Pozdrawiam
Dlaczego? Czy tak nie bylo w rzeczywistosci? Chaos w konwojach spowodowany atakami lodzi podwodnych. Zatapianie statkow w pierwszej linii, a wszegolnosci w srodkowych kolumnach, to swiadome ryzyko gracza.
5. Dowódca konwoju musi być trudno zatapialny by nie robił się bajzel w grze...
Pozdrawiam
Dlaczego? Czy tak nie bylo w rzeczywistosci? Chaos w konwojach spowodowany atakami lodzi podwodnych. Zatapianie statkow w pierwszej linii, a wszegolnosci w srodkowych kolumnach, to swiadome ryzyko gracza.
Nie. Łodzie podwodne nigdy chaosu nie spowodowały.
Co innego okręty podwodne.
A niezależnie.
Odpowiedź:
Nie. Tak nie było w rzeczywistości. Bo konwój nie kręcił się w kółko, czy zatrzymywał tylko się rozpraszał! Dlatego "chaos" jaki daje gra, jest błędny.
EDIT.
Alem literówek walnął Pora się wreszcie wyspać.
Już chyba wszystkie poprawione.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#8 Wysłany: 15 Lipiec 2010, 09:23
A ja mam propozycję aby wprowadzić "statek-duch" czyli niewidoczną dla gracza jednostkę, który będzie się unosiła jakieś 5m nad wodą, a jego nazwa to "CONVOY COMMANDER".
sOnar [Usunięty] Kommodore
#9 Wysłany: 15 Lipiec 2010, 13:29
jednostki po usunięciu textur i tak są widoczne jako przeźroczyste duchy tak więc pomysł odpada
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum