POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_U-96
6 Październik 2015, 09:53
RA vs LwAmi
Autor Wiadomość
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #1  Wysłany: 27 Październik 2010, 10:43   RA vs LwAmi

Który mod jest bardziej "na ty" z realizmem?

Wiadomo, że RA-Mod daje więcej jednostek ale czy mod nie odbiega za bardzo realizmem od rzeczywistości? Może Lw_Ami, mod uboższy w jednostki jest "bliższy prawdy"?
Czekam na wasze komentarze. :szpaner:
_________________
Korweta Flower
 
     
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #2  Wysłany: 28 Październik 2010, 08:01   

Trudno powiedzieć.. bo trzeba by oba testować na wszystkich grywalnych jednostkach -wiele godzin, na które ciężko znaleźć czas..

Podczas ostatniej wielkiej rozgrywki z Francuzami i Włochami, była okazja zobaczyć jak działa LWAMI (w zasadzie jego pochodna) w wydaniu francuskiego MillSab i muszę powiedzieć, że pomijając dodatkowe jednostki ja nadal jednak wolę RA.

Z perspektywy O.H.Perry w LWAMI spodobały mi się poprawione skrypty do CIWSa i dodatkowe obiekty lądowe (i satelity), które w ciekawy sposób mogą wspomagać w grze okręty. Ale z drugiej strony: radar CAS cały czas transmituje i gracz nie ma na to wpływu, snonoboje słyszą wszystko co powoduje że w trybie pasywnym są niemal bezużyteczne, ok 2-krotnie przyspieszyli obrót anten radarów 55 i 49 -nie rozumiem poco i w jaki sposób w grze wpływa to na zwiększenie wykrywalności. Ponadto po rozgrywce miałem duże wątpliwości co do wytrzymałości niektórych okrętów.
_________________
www.dangerouswaters.pl
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #3  Wysłany: 28 Październik 2010, 23:04   

W RA_Mod poprawiono radar CAS?
 
     
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #4  Wysłany: 29 Październik 2010, 12:07   

W RA_mod ten problem nie istnieje, podobnie jak w "gołej" DW
_________________
www.dangerouswaters.pl
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #5  Wysłany: 22 Styczeń 2011, 11:28   

Zagralem wczoraj w MultiPlayer na RA_Mod 1.3.
Musze stwierdzic, ze dopiero od wersji 1.3 gra mi sie przyjemnie na tym modzie.
_________________
Korweta Flower
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wesja z lwami
PL_Andrev Dział ogólny do rozmów na temat DW 1 31 Maj 2010, 20:39
grindler


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group