Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Ostatnio zmieniony przez PL_Hunter_Silent13 30 Październik 2010, 17:20, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#4 Wysłany: 30 Październik 2010, 19:32
Słyszałem o tym w CDA, nie chciałem uwierzyć, a to prawda
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 357 Skąd: Sosnowiec
#7 Wysłany: 31 Październik 2010, 13:16
Panowie spokojnie po pierwsze wiki nie jest dość wiarygodną stroną gdyz kazdy moze dopisać tam coś od siebie, a po 2 to informacja jest sprzeczna sama w sobie różne źródła podają różne wersje przyczyny wynurzenia U-BOOTa. Jak na moje oko to mam dziwne wrażenie ze ta historia jest za bardzo przereklamowana.
_________________ "Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
Bo to było tak że woda która wdarła się na okręt przedostała się do
baterii akumulatorów i zaczął wydzielać się chlor i musieli wyjść na
powierzchnie wietrzyć okręt i wtedy ich jakiś samolot zaatakował.
Pisze z pamięci, muszę poszukać źródła, żeby się podeprzeć.
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 357 Skąd: Sosnowiec
#9 Wysłany: 31 Październik 2010, 13:58
no właśnie też coś czytałem o bateriach i o tym ze musieli sie wynurzyć w celu przewietrzenia okrętu. Jednak legenda głosi że kapitan nie umiał korzystac z kibla i dlatego ich okręt poszedł na dno hyhyhyhy
_________________ "Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#10 Wysłany: 31 Październik 2010, 14:40
ale ta wersja jest ciekawsza
wyobraź sobie że spotykają się dowódcy u-bootów i opowiadają sobie:
Dowódca 1.Mnie dorwał zespół uderzeniowy lotniskowców
Dowódca 2.Ja wszedłem na minę na płytkich wodach
Dowódca 3.Mnie dorwały 3 niszczyciele i wsparcie samolotów do tego nie miałem szans
U-1206 Dowódca- a mój zatonął przez to że z kibla korzystać nie umiem
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Ostatnio zmieniony przez PL_Hunter_Silent13 31 Październik 2010, 14:43, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum