Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 20 Wrzesień 2010, 21:31 FX effects
FX Effects
wersja 0.16.2
• Wersja 0.1:
- zmieniono efekt wybuchu torped,
- dodano latające szczątki do eksplozji,
- szczątki powodują fontanny podczas uderzenia w wodę, dodano także efekty dźwiękowe,
- szczątki unoszą się przez jakiś czas na wodzie, następnie toną,
- dodano dodatkowe eksplozje w czasie pożaru statku, dodatkowe efekty posiadają tło dźwiękowe i powodują wyrzucanie szczątków w powietrze,
- wszystkie dźwięki posiadają swoje odpowiedniki słyszane przez hydro,
- dodano flary, które wystrzeliwane są w zależności od stopnia uszkodzenia statku,
• Wersja 0.2:
- dodano pył wodny oraz ślad torowy dla peryskopów, radia, anteny DF, anteny FuMB1Metox, zależny od prędkości okrętu,
- antena DF obraca się z różną prędkością i w różnych kierunkach symulując pracę operatora,
- antena DF jest widoczna pod wodą, jest ukrywana dla głębokości poniżej 13m,
- antena radiowa jest podnoszona na głębokości 6.5 metrów i pozostaje nad powierzchnią wody przy głębokości 13m, antena radiowa zaczyna być zakrywana przez fale na 21m i chowana przy zanurzeniu 26m, co oznacza że na peryskopowej stale jest widoczna na powierzchni,
• Wersja 0.3:
- poprawka usuwająca efekt pyłu wodnego w wnętrza okrętu,
Flara:
Ślady torowe peryskopów i anteny:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 2 Kwiecień 2011, 11:51, w całości zmieniany 11 razy
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#2 Wysłany: 21 Wrzesień 2010, 15:02
No, widzę, że będzie niezły modzik. Tylko nie podobają mi się trochę te anteny, da się je wyłączyć, lub najlepiej schować?
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#3 Wysłany: 22 Wrzesień 2010, 13:59
Dobra, jakoś przeżyje te wystające anteny Mod bardzo dobry, na pewno lepszy od Old style explosions. Tonięcie statku bardzo mi się podoba, a statki nie wybuchają, jakby były wypełnione fajerwerkami
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#4 Wysłany: 16 Październik 2010, 21:56
• Wersja 0.4:
- poprawiono pilk \data\Objects\Sensors\UBoat_Sensors.sim
- dodano fizyczne uszkodzenia dla okrętów AI (sterowanych przez człowieka oraz przez AI), niestety nie jest możliwe dodanie uszkodzeń broni małokalibrowej (np. karabin maszynowy)
- poprawiono kolor odprysków wody na dziobie okrętu,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 19 Listopad 2010, 08:29, w całości zmieniany 3 razy
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#6 Wysłany: 19 Listopad 2010, 09:36
• Wersja 0.6:
- zminiono czas przeładowywania torped zewnętrznych na wartość sugerowaną przez Wampyri (1000)
• Wersja 0.7:
- dodano czerwone flary, które są wystrzeliwany wyżej,
- dodano dym do flar (efekt palenia się flar),
- flary obecnie opadają wolniej, i są uzależnione od siły i kierunku wiatru,
- czas widoczności flar zmieniono na 120 sek.,
- dodano refleksy na wodzie pochodzące od flar,
- dodano plamy oleju w przypadku całkowitego zniszczenia silników i maszynowni (dotyczy wszystkich statków/okrętów w grze),
- do efektu eksplozji statków dodano postacie załogi, kamizelki ratunkowe, hełmy,
- niektórzy załoganci w wodzie pływają,
- poprawiono błąd skaczących śmieci na powierzchni, obecnie wszystkie pozostałości unoszą się na falach,
- zmieniono zachowanie się śmieci / pozostałości, obecnie unoszą się bardzo długi czas na wodzie a po określonym czasie znikają,
- poprawiono efekt eksplozji torpedy (fontanny wody),
Szczątki w czasie w eksplozji oraz praktyczne szkolenie z pływania kraulem:
Plamy mazutu na wodzie:
Różnokolorowe flary i ich refleksy na wodzie w oryginale oraz wersji wzmocnionej:
Dym spalającej się magnezji:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 21 Listopad 2010, 09:48, w całości zmieniany 2 razy
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#7 Wysłany: 21 Listopad 2010, 09:49
• Wersja 0.8:
- poprawiono błędy związane z generowaniem mgły dla flar,
• Wersja 0.9:
- dodano brakujące dźwięki dla śmieci / szczątków okrętów,
- poprawiono efekt nienaturalnego ruchu plam ropy,
- zmieniono efekt plam oleju na uwzględniające refleksy flar
Autor moda (TheDarkWright) poinformował na stronie oficjalnej swojego modu, iż obecnie rozpoczyna testy zmian bezpośrednio w silniku gry. Niestety z uwagi na jego niespójną konstrukcję (w porównaniu do SH3), dodawania nowych efektów może być utrudnione, gdyż silnik SH5 nie jest spójny pod względem swojej konstrukcji i niektóre efekty mogą nie działać poprawnie lub być tworzone w zupełnie inny sposób. Może zatem powstawać więcej wersji tego modu dotyczących jednego efektu, a społeczność (użytkownicy) będą swoistymi beta-testerami kolejnych wersji modu i nowych wersji tego samego efektu.
Trzyma kciuki za sukces.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 26 Grudzień 2010, 23:25, w całości zmieniany 3 razy
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#12 Wysłany: 4 Marzec 2011, 21:36
• Wersja 0.12:
- poprawiono kolejne błędy z plamami ropy raportowanymi przez graczy,
- płonący statek doznaje obecnie uszkodzeń wskutek pożaru (jeden z bugów gry!),
- zmieniono czas powstawania wtórnych eksplozji i opóźnienia w kolejnych eksplozjach,
- wtórne eksplozje powodują kolejne uszkodzenia statku (kolejny bug gry!),
• Wersja 0.13:
- poprawiono dymy ze statków,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 9 Marzec 2011, 15:07, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#13 Wysłany: 9 Marzec 2011, 15:16
• Wersja 0.14:
- zmieniono długość dymów z kominów statków,
- zmieniono kolor dymów,
- zmieniono parametry tworzenia się dymu, w celu przyspieszenia wartości FPS,
- zmieniono charakterystykę tworzenia się wtórnych eksplozji,
- zmieniono wartość przeźroczystości flar,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 15 Marzec 2011, 10:50, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#14 Wysłany: 15 Marzec 2011, 11:25
• Wersja 0.15:
- zmieniono model uszkodzeń statków i okrętów wskutek pożarów,
- przebudowano model zniszczeń od wtórnych eksplozji,
- dodano model zatapiania przedziałów statków wskutek pożarów i wtórnych eksplozji,
- usunięto bug powodujący uszkodzenia okrętu gracza wskutek wtórnych eksplozji statków i okrętów,
- poprawiono bug braku efektu wzlatujących w powietrze szczątków podczas wystąpienia wtórnych eksplozji,
- dodano model uszkodzeń dymiących lub płonących samolotów,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 29 Marzec 2011, 08:27, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#15 Wysłany: 29 Marzec 2011, 08:31
• Wersja 0.16:
- dodano efekt szczątków dla eksplozji samolotów,
- wprowadzono nowy model zniszczeń / zatapiania dla małych frachtowców, frachtowców i okrętów eskorty,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 2 Kwiecień 2011, 11:52, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#16 Wysłany: 2 Kwiecień 2011, 12:02
• Wersja 0.16.2:
- więcej szczątków przy eksplozji samolotów,
- dodano "wyskakującego" pilota ze spadochronem,
- flagi na okrętach i statkach nie są już widoczne pod wodą,
- przebudowano spadochron i postać pilota,
- dopasowano prędkość opadania spadochronu,
- po wodowaniu postać pilota unosi się jakiś czas na powierzchni wody,
Moze wyolbrzymiłem,że wszystkie,wiec nie działa you tube i gamefort czy jakos tak:(nie ten ostatni co dałeś,bo jest dobry tylko poprzedni):P a na subsim jestem już od dawna:PPPP
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum