Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Elek Pomógł: 2 razy Wiek: 70 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 101 Skąd: Warszawa
#21 Wysłany: 15 Grudzień 2010, 19:09
Odpowiadam:
1. Klikam na niego 3, 5,7,9 i razy nie jest aktywny.
2. Problemy mam od wersji 4.9.3 czyli od pierwszej wersji moda, jaką instalowałem.
3. Po zaznaczeniu „nawigatora” wszystko działa i nie ma żadnych innych problemów.
Dziękuje Andrev za pomoc, nie myślałem, że aż tak mocno się za angażujesz. Nie chciałem robić takiego wielkiego problemu myślałem, że po prostu ktoś miał podobny problem i uda się to łatwo naprawić.
Z autorem tego modu raczej się nie skontaktuje osobiście, bo jak wiesz nie znam zbyt dobrze „murzyńskiego”.
Prawdopodobnie jak skończę bieżący patrol to ponownie zainstaluje SH5 i wtedy dopiero zobaczymy czy będzie ok.
Na razie sam prowadzą nawigacją a jak mię dalej ten gostek będzie wnerwiał to go powieszę na rei lub przeciągnę pod kilem.
Imię: Elek Pomógł: 2 razy Wiek: 70 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 101 Skąd: Warszawa
#24 Wysłany: 16 Grudzień 2010, 17:21
Witam.
Pobrałem, zainstalowałem, poległem. Nawigator bez zmian.
Andrev na razie nie męcz „DarkWraith”.
Jutro wyjeżdżam i wrócę prawdopodobnie dopiero przed świętami, więc nie będę miał dostępu do SH5. Po powrocie zainstaluje ponownie czysty program i na nim dopiero postawie ten mod i zobaczymy.
Pozdrawiam
Ps. Jeszcze raz dziękuje.
Ostatnio zmieniony przez Hoth 16 Grudzień 2010, 17:23, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#25 Wysłany: 16 Grudzień 2010, 22:50
Hoth napisał/a:
Andrev na razie nie męcz „DarkWraith”.
Dobrze że nie posłuchałem tej rady...
Zrobiłem mały hokus-pokus i udało mi się częściowo odtworzyć podobną sytuację jak u Ciebie. Korespondencja z autorem była wielce owocna - zlokalizowano bowiem problem braku rozkazów nawigatora. Poprawka testowana na moim sprzęcie zadziałała.
Bug zostanie poprawiony w wersji 5.7.0 modu Multiple UI.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 17 Grudzień 2010, 17:19, w całości zmieniany 3 razy
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#28 Wysłany: 17 Grudzień 2010, 19:41
Markus79pl napisał/a:
PL_Andrev musisz być wielkim fanem SH a wszelkiej maści okręty podwodne i bitwy na szerokich wodach Pacyfiku to chyba twoja pasja życiowa.
Twój awatar mnie przeraża... serio.
Skąd takie wnioski?
Ot, po prostu doceniam możliwości tej gry, a w szczególności doceniam pracę modderów - ludzi, którzy robią to co robią wyłącznie dla własnej satysfakcji. A skoro jest wysokie zainteresowanie ich praca jest szansa że doczekamy się naprawdę dobrego efektu ich prac, co widać.
@Adik
Nie wiesz że nie ma ludzi normalnych?
Są tylko nieprzebadani...
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim. Pomógł: 9 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 781 Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C
#29 Wysłany: 17 Grudzień 2010, 20:16
Ludzie określają "normalność" swoimi miarami, Ja osobiście uważam że nigdy nie było ludzi "normalnych" ponieważ gdyby tak było wszyscy bylibyśmy klonami bądź trochę zabawmy się w utopie... bylibyśmy doskonałym społeczeństwem bez wojen, przestępstw i biedy... Wszyscy jesteśmy nienormalni w mniejszym bądź większym stopniu.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 17 Grudzień 2010, 20:23, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Elek Pomógł: 2 razy Wiek: 70 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 101 Skąd: Warszawa
#36 Wysłany: 23 Grudzień 2010, 18:56
Witam
Po chwilowej nieobecności jestem ponownie i od razu sukces. Po wgraniu wersji 5.8.0. nawigator „ożył”.
Na obecną chwilę bardzo w modzie przeszkadza zapisy w dzienniku w czasie lokalnym.
Jeżeli dano możliwość przełączenia czasu GMT/Lokal to moim zdaniem zapisy w dzienniku powinny być zapisywane w wybranym przez gracza wariancie czasowym.
Jednak najbardziej dokuczliwym dla mnie mankamentem dziennika jest usuwanie wybranych zapisów. W dzienniku zapisywane jest np. „ładowanie działa” (podczas strzelania z działa pokładowego) i powstaje przykładowo 40 wpisów „ładowanie działa”. Usunięcie tych wpisów jest bardzo mozolne, bo trzeba każdy zaznaczyć i osobno usuwać. Bardzo pomocna była by opcja zaznaczania kilku wpisów i jednoczesnego ich usunięcia.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#38 Wysłany: 28 Grudzień 2010, 07:28
Pytanie do osób grających na 100% realizmu, jak radzicie sobie ze zbieraniem danych do ataku. Mówię, przede wszystkim o odległości do celu. Wiem, można to robić poprzez oficera uzbrojenia (podaj namiary), ale mnie chodzi o ręczne zbieranie danych.
Zauważyłem, że dla nie wszystkich statków (np. frachowiec typu A) są podane wysokości masztów, co uniemożliwia ręczne określenie odległości.
Czy tylko ja tak mam ? (mod 5.9.0)
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#40 Wysłany: 28 Grudzień 2010, 18:15
, włączyłem jeszcze raz tego moda i nie ma problemu z wysokością masztów . Nie wiem dlaczego nie działało wtedy
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum