POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Multiple UI 5.0 - pytannie
Autor Wiadomość
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #21  Wysłany: 15 Grudzień 2010, 19:09   

Odpowiadam:

1. Klikam na niego 3, 5,7,9 i razy nie jest aktywny.
2. Problemy mam od wersji 4.9.3 czyli od pierwszej wersji moda, jaką instalowałem.
3. Po zaznaczeniu „nawigatora” wszystko działa i nie ma żadnych innych problemów.

Dziękuje Andrev za pomoc, nie myślałem, że aż tak mocno się za angażujesz. Nie chciałem robić takiego wielkiego problemu myślałem, że po prostu ktoś miał podobny problem i uda się to łatwo naprawić.

Z autorem tego modu raczej się nie skontaktuje osobiście, bo jak wiesz nie znam zbyt dobrze „murzyńskiego”.

Prawdopodobnie jak skończę bieżący patrol to ponownie zainstaluje SH5 i wtedy dopiero zobaczymy czy będzie ok.

Na razie sam prowadzą nawigacją a jak mię dalej ten gostek będzie wnerwiał to go powieszę na rei lub przeciągnę pod kilem.

Pozdrawiam.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #22  Wysłany: 15 Grudzień 2010, 19:38   

Tak się właśnie domyśliłem. A że mogę pomóc...
A tak na szybko, to powiedz mi:

1) Odpaliłeś system w trybie administratora?

2) W katalogu ...twoje dokumenty...\SH5\data\main.cfg
masz zaznaczone:
Kod:
[DEVELOPING]
Modding=Yes
MenuEditor=No
DebugScripts=Yes


3) Próbowałeś odinstalować wszystkie mody i uruchomić tylko:
NewUIs_TDC_5_6_0_ByTheDarkWraith ?
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 15 Grudzień 2010, 20:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #23  Wysłany: 16 Grudzień 2010, 10:08   

Hoth napisał/a:
Niestety rozpoczęcie nowej kariery nie pomogło. Problem z nawigatorem nie rozwiązany.


Autor podesłał mi link z -być może- działającą poprawką.
Spróbuj tej wersji i koniecznie napisz jaki efekt.

http://rapidshare.com/fil..._0_as_of_now.7z

Niestety na rapidzie nie ma bezpośredniego dostępu do pliku i trzeba chwilę odczekać.
Mam nadzieję że sobie poradzisz.
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #24  Wysłany: 16 Grudzień 2010, 17:21   

Witam.

Pobrałem, zainstalowałem, poległem. Nawigator bez zmian. :shy
Andrev na razie nie męcz „DarkWraith”.
Jutro wyjeżdżam i wrócę prawdopodobnie dopiero przed świętami, więc nie będę miał dostępu do SH5. Po powrocie zainstaluje ponownie czysty program i na nim dopiero postawie ten mod i zobaczymy.

Pozdrawiam

Ps. Jeszcze raz dziękuje. :piwko:
Ostatnio zmieniony przez Hoth 16 Grudzień 2010, 17:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #25  Wysłany: 16 Grudzień 2010, 22:50   

Hoth napisał/a:
Andrev na razie nie męcz „DarkWraith”.


Dobrze że nie posłuchałem tej rady...
:szpaner:

Zrobiłem mały hokus-pokus i udało mi się częściowo odtworzyć podobną sytuację jak u Ciebie. Korespondencja z autorem była wielce owocna - zlokalizowano bowiem problem braku rozkazów nawigatora. Poprawka testowana na moim sprzęcie zadziałała.

Bug zostanie poprawiony w wersji 5.7.0 modu Multiple UI.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 17 Grudzień 2010, 17:19, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Markus79pl 




Kraj:
poland

Imię: Marek
Wiek: 46
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 7
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #26  Wysłany: 17 Grudzień 2010, 19:08   

PL_Andrev musisz być wielkim fanem SH a wszelkiej maści okręty podwodne i bitwy na szerokich wodach Pacyfiku to chyba twoja pasja życiowa.

Podziwiam i pozdrawiam.

PS:

Twój awatar mnie przeraża... serio.
Ostatnio zmieniony przez Markus79pl 17 Grudzień 2010, 19:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #27  Wysłany: 17 Grudzień 2010, 19:33   

Andy zawsze był krejzolem :P
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #28  Wysłany: 17 Grudzień 2010, 19:41   

Markus79pl napisał/a:
PL_Andrev musisz być wielkim fanem SH a wszelkiej maści okręty podwodne i bitwy na szerokich wodach Pacyfiku to chyba twoja pasja życiowa.

Twój awatar mnie przeraża... serio.


Skąd takie wnioski?
:schock

Ot, po prostu doceniam możliwości tej gry, a w szczególności doceniam pracę modderów - ludzi, którzy robią to co robią wyłącznie dla własnej satysfakcji. A skoro jest wysokie zainteresowanie ich praca jest szansa że doczekamy się naprawdę dobrego efektu ich prac, co widać.

@Adik

Nie wiesz że nie ma ludzi normalnych?
Są tylko nieprzebadani...
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #29  Wysłany: 17 Grudzień 2010, 20:16   

Ludzie określają "normalność" swoimi miarami, Ja osobiście uważam że nigdy nie było ludzi "normalnych" ponieważ gdyby tak było wszyscy bylibyśmy klonami bądź trochę zabawmy się w utopie... bylibyśmy doskonałym społeczeństwem bez wojen, przestępstw i biedy... Wszyscy jesteśmy nienormalni w mniejszym bądź większym stopniu.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 17 Grudzień 2010, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #30  Wysłany: 18 Grudzień 2010, 12:11   

PL_Andrev swoją drogą to mnie też przeraża twoj avatar ... nawet nie wiem czemu.
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #31  Wysłany: 18 Grudzień 2010, 14:44   

Wolicie wersje z uśmiechem?

 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #32  Wysłany: 18 Grudzień 2010, 14:49   

A idz ty z tym precz hahaha nie no powaga to jest jakieś takie przerażające ;|
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #33  Wysłany: 18 Grudzień 2010, 15:19   

Heh, Andrev, to jest dr. Frankenstein?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Markus79pl 




Kraj:
poland

Imię: Marek
Wiek: 46
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 7
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #34  Wysłany: 18 Grudzień 2010, 20:33   

NO BY CIE.... kurna już twój awatar mnie straszy, ale to zdjęcie to przesada.... O_O
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #35  Wysłany: 18 Grudzień 2010, 21:18   

jego avatar jest straszny??? dziwne... Ten uśmiech rozbraja
Ostatnio zmieniony przez Adiq 18 Grudzień 2010, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #36  Wysłany: 23 Grudzień 2010, 18:56   

Witam

Po chwilowej nieobecności jestem ponownie i od razu sukces. Po wgraniu wersji 5.8.0. nawigator „ożył”.

Na obecną chwilę bardzo w modzie przeszkadza zapisy w dzienniku w czasie lokalnym.
Jeżeli dano możliwość przełączenia czasu GMT/Lokal to moim zdaniem zapisy w dzienniku powinny być zapisywane w wybranym przez gracza wariancie czasowym.
Jednak najbardziej dokuczliwym dla mnie mankamentem dziennika jest usuwanie wybranych zapisów. W dzienniku zapisywane jest np. „ładowanie działa” (podczas strzelania z działa pokładowego) i powstaje przykładowo 40 wpisów „ładowanie działa”. Usunięcie tych wpisów jest bardzo mozolne, bo trzeba każdy zaznaczyć i osobno usuwać. Bardzo pomocna była by opcja zaznaczania kilku wpisów i jednoczesnego ich usunięcia.

Pozdrawiam
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #37  Wysłany: 24 Grudzień 2010, 08:41   

Proponowane przez Ciebie zmiany pojawią się w wersji 5.9.0.
:ok:

Być może będzie także filtr wiadomości dziennika.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 24 Grudzień 2010, 08:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #38  Wysłany: 28 Grudzień 2010, 07:28   

Pytanie do osób grających na 100% realizmu, jak radzicie sobie ze zbieraniem danych do ataku. Mówię, przede wszystkim o odległości do celu. Wiem, można to robić poprzez oficera uzbrojenia (podaj namiary), ale mnie chodzi o ręczne zbieranie danych.

Zauważyłem, że dla nie wszystkich statków (np. frachowiec typu A) są podane wysokości masztów, co uniemożliwia ręczne określenie odległości.

Czy tylko ja tak mam ? (mod 5.9.0)
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #39  Wysłany: 28 Grudzień 2010, 10:26   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Zauważyłem, że dla nie wszystkich statków (np. frachowiec typu A) są podane wysokości masztów, co uniemożliwia ręczne określenie odległości.

Czy tylko ja tak mam ? (mod 5.9.0)


Znaczy w książce rozpoznawczej nie ma podanej wysokości masztu?
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #40  Wysłany: 28 Grudzień 2010, 18:15   

:cenzura: , włączyłem jeszcze raz tego moda i nie ma problemu z wysokością masztów :schock . Nie wiem dlaczego nie działało wtedy :? :? :? :? :?
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów multiple 6.3.7
elgyd Pytania i odpowiedzi 4 25 Czerwiec 2012, 10:33
kodi112
Brak nowych postów Multiple 6.0.0 - pytanie
U-42 Pytania i odpowiedzi 26 19 Styczeń 2011, 10:21
Hoth
Brak nowych postów MUltiple UIs - teleport
U-42 Pytania i odpowiedzi 2 10 Maj 2010, 20:06
U-42
Brak nowych postów Multiple UI 6.5.0 instalacja - pytania
furzyk Pytania i odpowiedzi 17 16 Lipiec 2011, 09:17
leeszaj
Brak nowych postów Multiple UIs for SH5 - rozdzielczość
marek238 Pytania i odpowiedzi 17 9 Maj 2010, 16:44
marek238
Brak nowych postów Multiple UI - kilka pytań
Łukasz SH Pytania i odpowiedzi 2 15 Listopad 2010, 16:41
Łukasz SH
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.1.2
Nowa wersja modu!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 18 15 Lipiec 2010, 12:38
PL_Andrev


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group