POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Mody Do SH4 Uboat Mission
Autor Wiadomość
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #61  Wysłany: 20 Październik 2010, 19:06   

OMEGU...?
Co to jest? Jakiś mod?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #62  Wysłany: 20 Październik 2010, 19:53   

Operation Monsun Environmentally & Graphics Upgrade
Jest to dodatkowy mod do Operatiom monsun dodaj np. tarcze w peryskopie dzięki którym mierzysz odległość i kąt statku coś jak w modzie Magui 3.4
http://www.subsim.com/rad...=152590&page=26 likn do opisu tych "tarcz"
http://www.subsim.com/rad...=158764&page=13 info do Operatiom monsun
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #63  Wysłany: 21 Październik 2010, 07:38   

Oka, teraz już wiem.
Czy sprawdzałeś w changelog tego moda jego kompatybilność z innymi modami?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #64  Wysłany: 21 Październik 2010, 18:08   

Tak sprawdzałem jest kompatybilny z OM.
Pierwszy raz jak zainstalowałem to wszystko smigało pięknie tylko cos nie mogłem sie dorobić po 8 patrolach lepszej łajby.Po reinstalacji sh4 i wszystkich modów nie mogłem robić loada.
Albo mi sie cos z grą zrobiło albo mody są skopane ale raczej to pierwsze bo ktos tu juz pisał ze grał w OM i było wszystko oke wiec cos z grą w sumie nie mam pojecia.Odinstalowałem sh4 i wróciłem do SH3 +GWX3+MaGui3,4+SHCommander i zimny ciemny Atlantyk:)
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #65  Wysłany: 21 Październik 2010, 20:35   

Load uprzednio zapisanego save gry możesz zrobić tylko wtedy, gdy posiadasz identyczny zestaw modów, na jakim był dany save robiony, bądź też w sytuacji, gdy zapis postępu kariery został wykonany podczas pobytu w porcie/bazie.
Kiedyś na SubSim`ie czytałem wątek dotyczący całej serii Operation Monsun. Tak jak już wcześniej wspominałem zatrzymałem się na wersji 7.12 - moim zdaniem ostatnia grywalna wersja tego modu. Być może Twoja wersja OM ma coś nie tak w sobie. Z tego co pamiętam kolejne wersje OM to już wariacje na temat wyglądu gry - nie wnoszą nic konkretnego do samego moda.
Dodatkowo sugeruję jednak korzystanie z wersji JSGME 2.2.0.120 - nowsze wersje JSGME powodują usuwanie oryginalnych bibliotek z katalogu gry - to też może powodować problem.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Eberhardt Mock 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 129
Skąd: Uraz, blisko Wrocławia

 #66  Wysłany: 17 Grudzień 2010, 11:02   

Ja mam pytania dotyczące zestawu modów Trriger Maru 1.63+ OM 705/712 z działu download:
- ja przedstawia się AI wroga w modzie Operation Monsum (chodzi mi o agresywność eskorty, realizm jej zachowania)? Czy TMO zmienia coś w tej rzeczy w OM?
- co zmienia Trriger Maru w modzie OM?
- widziałem na paru screenach modu OM, że w dniu 1 września 1939 Norwegia, Wielka Brytania i USA są zaznaczone na czerwono ( chodzi o ich porty). Znaczy to że są już moim wrogami w tym dniu?!
_________________
Łuki
Ostatnio zmieniony przez Eberhardt Mock 17 Grudzień 2010, 11:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #67  Wysłany: 18 Grudzień 2010, 09:17   

Tak jak wspominałem wcześniej - żeby zrozumieć co dany mod wprowadza bądź jakie zmiany po nim następują należy przeczytać change log.
Trigger Maru Overhauled to duży "game play" mod przygotowany do zmian kampanii amerykańskiej. Pełną listę zmian podaję poniżej:

TMO 1.63 change log:

- added tater's 41a TF fix
- aircraft attack frequency adjustments:
- added ParaB's Airstrike tweaks to airbase modifiers / airstrike.cfg
- reduced number of long range patrol planes available at JP airbases by 50%
- reduced range of long range patrol planes to 1000 km
- reduced aircraft maximum range defined in airstrike.cfg from 1700 to 1000 / airstrike.cfg
- increased attenuation factor from 10 to 15
- increased logic steps from 10 to 20 / airstrike.cfg
- added missing Nav map icon for Japanese submarines.
- adjusted PH availability dates for Gato/Balao to account for possible early completion of sea trials.
- updated "repeat Patrol fix" availability dates for Gato/Balao to be compatible with "new construction"
- created alternate "repeat Patrol Fix" that does not force special missions assignments.
- contacts.cfg ->reduced important contacts range from 3500KM to 1000KM.
- changed conning tower upgrades for Gar/Tambor to utilize Gato midwar, and Gato elite towers.
- tower upgrades. Half cut tower in 6/42, late war in 6/43
- restored cost of Mark 23 Torpedo to 100 renown. (Since this was only change, ammunition.upc file removed from mod.)
- adjusted fuel on fleet boats to account for fuel stored in ballast tanks.
- enlarged most patrol areas by 100KM. Patrol radius now 200 to 240KM
- added speed chart map/pull down mod by Captain Cox
- added latest Living Breathing Ocean mod by LeoVampire,
- refined Repeat patrol fix, default installation.
- refined optional mods that pertain to patrol assignments.
- moved 6/42 Jap airbase near Dutch harbor to Attu.
- reduced maximum radius of depth charge explosions from 15 to 14.5/ depth charge depth accuracy changed from 18 to 17.
- changed text from menu.txt item 4140=
- added measurement conversion chart in F1 Help menu, under "attack orders" section.
- added Type 13 Radar fix by Tater
- added Natural Sinking Mechanics version 3.1 by WernerSobe.
- added Environmental mod ver 1.0 by Seeadler
- added DD Yagumo by tater
- Added P38J lighting by lurker_hlb3
- Updated new constructions 2nd sea trial to represent current gameplay mechanics.
- Added a Hotkey to access the damage control/ subsystems menu. This key is the "Y" key. Updated ingame help menu to reflect this keys availability.
- Changed days in port between patrol to back to 14 days from the previous 21 days. Reasons are:
a.) Sub crews normally only recieved two weeks betwen patrols.
b.) increasing the days in port puts new construction (which is heavily scripted based on date), out of sync.
- Added Y gun fix by Tater. Thanks to Tater, the Y gun now shoots one charge in either direction instead of 2 charges in one direction.
- Updated convoy escorts and some task force destroyers to come with Y guns. Most tin cans wil come with at least one Y gun now. Some will have another added as the war progresses. The result is destroyers will drop a better depth charge attack then they did previously. Updated hydrophone and sonar assigments while i was at it. The type 93-5 active and passive sonar, is now more common after 6/44. Previously i avoided using this sonar.
- Gave the "Killer Akikaze" an overhaul. If you didn't give him a wide berth before, you definatly don't want to get caught by him now.
- updated moon shader file.
- Control room is now a free cam, thanks to Captain America.
- Updated A.I's sensors. See below.

Natomiats Operation Monsun to mod którego instalacja umożliwia grę U-Boot`ami we wszystkich historycznych lokacjach ich działania podczas II WŚ. I tak:

Campaign Operations:
The following flotillas are currently active in OM:

1st ( subs assigned Type IIB / IIC / IID and Type VIIB / VIIC )
[Homeports: Kiel 1939-01-01 to 1941-06-15, Brest 1941-06-16 to 1944-09-10 transfer to the 11th in Bergen]

2nd (subs assigned Type IX / IXB / IXC)
[Homeports: Wilhelmshaven 1939-01-01 to 1940-06-30, Lorient 1940-07-01 to 1944-09-01 transfer to the 33rd in Flensburg]

3rd (subs assigned Type IID and Type VIIC)
[Homeports: Kiel 1941-03-01 to 1941-10-01, La Pallice 1941-10-01 to 1944-08-30 transfer to the 11th in Bergen]

6th (subs assigned Type VIIC)
[Homeports: St. Nazaire 1942-02-01 to 1944-08-10 transfer to the 33rd in Flensburg]

7th (subs assigned Type VIIB / VIIC)
[Homeports: Kiel 1939-01-01 to 1940-09-15, St. Nazaire 1940-09-16 to1944-08-15 transfer to the 11th in Bergen]

9th (subs assigned Type VIIC / VIID)
[Homeports: Brest 1942-04-01 to 1944-09-04 transfer to the 33rd in Flensburg (Type VIIC) or 11th in Bergen (Type VIID)]

10th (subs assigned Type IXC / IXC40)
[Homeports: Lorient 1942-01-15 to 1944-08-27 transfer to the 33rd in Flensburg]

11th (subs assigned Type VIIC / VIIC41 / VIID and Type XXI / XXIII)
[Homeports for Type VIIC assigned to 11th Forward: Kirkenes 1942-06-25 to 1942-08-15, Narvik 1942-08-16 to 1943-01-31, Hammerfest 1943-02-01 to 1944-10-31 and Narvik 1944-11-01 to 1944-12-14]
[Homeports for Type VIIC / C41 / D & Type XXI: Bergen1944-07-01, 1945-05-15 ]
[Homeports for Type XXIII: Stavanger 1945-01-01 to 1945-05-15]


12th (subs assigned Type IXD2)
[Homeports: Bordeaux 1942-10-01 to 1944-08-01 transfer to the 33rd in Flensburg]

13th (subs assigned Type VIIC)
[Homeports: Hammerfest 1943-06-01 to 1944-10-31, Harstad 1944-11-01 to 1945-05-15]

14th (subs assigned Type VIIC)
[Homeports: Narvik 1944-12-15 to 1945-05-15]

23rd (subs assigned Type VIIB / VIIC)
[Homeports: Brest 1941-09-15 to 1941-09-27, Salamis 1941-09-28 to 1942-05-15 transfer to the 29th in La Spezia]

27th (subs assigned Type IXB / IXC / IXC40 and Type VIIB / VIIC / VIIC41 and Type XXI/ XXIII)
[Homeports: Gotenhafen 1939-09-01 to 1945-04-01]

29th (subs assigned Type VIIB / VIIC)
[Homeports: Brest 1941-11-01 to 1941-11-30, La Spezia 1941-12-01 to 1943-08-15, Toulon 1943-08-15 to 1944-09-15]

30th (subs assigned Type IIB)
[Homeports: Constanta 1942-10-01 to 1944-08-15]

33rd (subs assigned Type VIIC and Type IXC / IXC40 / IXD2)
[Homeports: Flensburg 1944-06-15 to 1945-05-15]

FdU Norway (subs assigned Type VIIC)
[Homeports: Kirkenes 1941-08-15 to1942-06-30]

Operation Monsun / Indian Ocean (subs assigned Type IXC40 and IXD2)
[Homeports: Lorient 1943-07-01 to 1943-08-26, Penang 1943-08-27 to 1944-08-30, Djakarta 1944-09-01 to 1945-05-15]

Playable Subs: Type II B/C/D, Type VII B/C/C41/D, Type IX, Type IX B/C/C40/D2, Type XXI, Type XXIII

all the mission objectives / patrol area assignments are based on an exhaustive review of the patrol records at Uboat.net & ubootwaffe.net and should provide the player with a “semi-historical” game experience.

Start Dates

September 1st 1939 - Action in the North Atlantic
November 1st 1939 - Action in the North Atlantic
April 1st 1940 - Action in the North Atlantic / Operation Weserübung
September 1st 1940 - Action in the North Atlantic
December 1st 1940 - Action in the North Atlantic
February 1st 1941 - Action in the North Atlantic
July 1st 1941 - Action in the North Atlantic
September 15 1941 - Mare Nostrum ( Deploy to the Med ) / Arctic
November 3rd 1941 - Mare Nostrum ( Deploy to the Med )
December 16th 1941 - Action in the North Atlantic / Operation Paukenschlag / Arctic
December 25th 1941- Action in the North Atlantic / Operation Paukenschlag/Mare Nostrum
February 1st 1942 - Action in the North Atlantic / Operation Paukenschlag/ Mare Nostrum
March 1st 1942 - Action in the North Atlantic / Operation Paukenschlag / Arctic
April 15th 1942 - Action in the North Atlantic / Operation Paukenschlag
June 1st 1942 - Action in the North Atlantic / Operation Paukenschlag/ Mare Nostrum
July 1st 1942 - Action in the North Atlantic / Operation Paukenschlag / Arctic
October 1st 1942 - 30th Flotillas / Arctic
January 1st 1943 - Action in the North Atlantic / 30th Flotilla/ Mare Nostrum
April 1st 1943 - 30th Flotillas
July 1st 1943 - Action in the North Atlantic / Operation Monsun / 30th Flotilla/ Mare Nostrum / Arctic
August 15th 1943 - Operation Monsun / 30th Flotilla
October 1st 1943 - Operation Monsun / 30th Flotilla
December 15th 1943 - Operation Monsun / 30th Flotilla / Arctic
February 1st 1944 - Action in the North Atlantic / Operation Monsun / 30th Flotilla/ Mare Nostrum
May 1st 1944 - Operation Monsun / 30th Flotilla operations / Arctic
September 1st 1944 - Action in the North Atlantic / Operation Monsun
December 1st 1944 - Action in the North Atlantic / Operation Monsun / Arctic
January 1st 1945 - 11th Flotilla’s Type XXI / XXIII operations
27th Training Flotilla (4-/40) – Type VIIB / IXB Training
27th Training Flotilla (4-/41) - Type VIIC / IXC Training
27th Training Flotilla (4-/43) – Type IXC / 40 Training
27th Training Flotilla (4-/44) – Type VIIC / 41 Training
27th Training Flotilla (10/44) – Type XXI / XXIII Training

Mam nadzieję, że powyższe informacje będą pomocne. Jeśli masz dodatkowe pytania to śmiało :D
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 18 Grudzień 2010, 09:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
reksio 




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Ulubiona Gra: SH 4 , Hearts of Iron 3
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: Kielce

 #68  Wysłany: 1 Styczeń 2011, 12:10   

Witam

To mój pierwszy post na tym forum i myśle że tu znajdę odpowiedz na nurtujace mnie pytanie .
Obecnie gram SH4 TMO2 + RSRDC ,100 % realizm i mam problem ze śledzeniem wybranego kontaktu (okrętu) w konwoju ,jest wogóle możliwość śledzenia wybranego okretu w konwoju ? Acha i jeszcze jedno trochę się pozmieniały przyciski po zainstalowaniu TMO2 w sonarze i niewiem bardzo ktore są najefektywniejsze i właściwe do wybrania danego lub wogóle śledzenia kontaktu czyli namiaru podawanego przez sonarzyste w odstępach czasu

Jeśli ktoś może coś podpowiedziec to z góry dzięki
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Gold Mission Pack - złoty pakiet misji rankingowych
Esencja gry rankingowych
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 0 23 Listopad 2015, 23:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody interfejsu oraz graficzne
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 21:05
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Klasyfikacja rankingowa SH4.
Status na 27.05.2009 r.
PL_Pasterz Wykaz patroli 0 26 Kwiecień 2009, 13:50
PL_Pasterz
Brak nowych postów Ogłoszenie: Nowy ranking SH4
Sezon 2009/2010 (mam nadzieję)
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 19:21
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: TUNNGLE - konfiguracja SH4 do gry przez LAN
Program TUNNGLE: monopol UBI złamany!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 27 Sierpień 2009, 20:08
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Dodatki które MUSISZ mieć aby zagrać z nami na multi w SH4
Instalacja niezbędnych modów oraz dodatku z nowymi misjami do SH4
PL_Andrev Nasze aktualne patrole 0 27 Wrzesień 2009, 11:55
PL_Andrev


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group