POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
moody
Autor Wiadomość
hijo 




Kraj:
poland

Imię: andrzej
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: torun

 #1  Wysłany: 16 Październik 2010, 13:30   moody

Witam,
Zainstalowałem (tak mi się wydaje) wg instrukcje podane mody. Jak sprawdzić czy poprawnie działają? Co zmieniają w grze?
Pozdrawiam

ps. zamiast OMv720_Patch2 zainstalowalem OMv720_Patch5 bo OMv720_Patch2 nie znalazlem


petershilton@wp.pl napisał(a):
> Witaj hijo,
>
> Wchodzisz na:
>
> http://www.forum.polishse...=category&id=14
>
> i z niej ściągasz
> JSGME
> TMO 162 Full
> TMO Patch 163
> OpsMonsun_V705
>
> tutaj masz stronkę http://www.filefront.com/user/lurkerhlb3
>
> i z niej ścigasz
>
> OMv705_to_V720.7z
> OMv720_Patch2.rar
> RSRDC_TMO_V502.7z
>
> a następnie instalujesz poprzez JSGME w następującej kolejności:
>
>
> TMO 162 Full
> TMO Patch 163
> RSRDC_TMO_V502
> OpsMonsun_V705
> OMv705_to_V720
> OMv720_Patch2
>
>
> Pamiętaj żeby po każdym zainstalowanym pliku ZAMNKNĄĆ JSGME!!!
 
     
PL_Pasterz 



Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 294
Skąd: Rzeszów

 #2  Wysłany: 16 Październik 2010, 14:03   Re: moody

hijo napisał/a:
Zainstalowałem podane mody. Jak sprawdzić czy poprawnie działają? Co zmieniają w grze?

Witaj ponownie na forum. Jeśli wszystko wykonałeś poprawnie to różnicę zobaczysz już w trakcie ładowania się gry. Zestaw modów, który podałeś jest tak obszerny, że zmienia praktycznie każdy aspekt rozgrywki w SH4 (efekty środowiskowe, interfejs gry, parametry torped i okrętów podwodnych, zachowania się eskorty itp.).

PS. Kto to jest Peter Shilton i w jaki sposób dotarłeś właściwie do tej instrukcji :?
_________________
Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
Ostatnio zmieniony przez PL_Pasterz 16 Październik 2010, 14:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #3  Wysłany: 17 Październik 2010, 18:14   

Heh, troszkę za dużo na raz wrzuciłeś modów.
Proponuję najpierw nacieszyć się kampanią w TMO - i tu proponuje od razu TMO 2.0 - a potem dopiero zabawa z Operation Monsun.
W tej chwili masz zupełnie "nową" grę, ale moim zdaniem warto poszaleć na TMO 2.0 :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Pasterz 



Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 294
Skąd: Rzeszów

 #4  Wysłany: 17 Październik 2010, 18:25   

PL_Daritto napisał/a:
W tej chwili masz zupełnie "nową" grę, ale moim zdaniem warto poszaleć na TMO 2.0 :)

Kolega otrzymał już wyczerpujące instrukcje na PW. :)
_________________
Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #5  Wysłany: 17 Październik 2010, 19:39   

Aaaaa-ha!
A to sorry - tak to jest jak się nie ma kompa na weekend :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
reksio 




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Ulubiona Gra: SH 4 , Hearts of Iron 3
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: Kielce

 #6  Wysłany: 1 Styczeń 2011, 12:15   

Wysłany: Dzisiaj 12:10


--------------------------------------------------------------------------------

Witam

To mój pierwszy post na tym forum i myśle że tu znajdę odpowiedz na nurtujace mnie pytanie .
Obecnie gram SH4 TMO2 + RSRDC ,100 % realizm i mam problem ze śledzeniem wybranego kontaktu (okrętu) w konwoju ,jest wogóle możliwość śledzenia wybranego okretu w konwoju ? Acha i jeszcze jedno trochę się pozmieniały przyciski po zainstalowaniu TMO2 w sonarze i niewiem bardzo ktore są najefektywniejsze i właściwe do wybrania danego lub wogóle śledzenia kontaktu czyli namiaru podawanego przez sonarzyste w odstępach czasu

Jeśli ktoś może coś podpowiedziec to z góry dzięki
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group