POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: PL_Andrev
8 Marzec 2010, 17:04
Mody polecane przez CMD_Jacka
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #61  Wysłany: 8 Maj 2010, 10:42   

Różnica między tym modem do SH4 a SH5 jest taka, że dla SH4 miał to być "miły dla serca i dla oczu dodatek", a w SH5 gracze zostali na siłę zobligowani do chodzenia po okręcie aby porozumieć się z sonarzystą czy wydać osobisty rozkaz innym członkom załogi.

Tak to wygląda, że twórcy spełnili życzenia graczy, ale jednak wypaczyli trochę wizję i oczekiwania. Na początku jak grałem ileż to razy byłem sfrustrowany bo mój okręt nie chciał się zanurzyć... a nie zanurzył się bo "zapomniałem" zejść pod pokład. Szczęściem twórcy uczynili Huntera wyjątkowo podatnym na zmiany.

Oczywiście moja opinia jest silnie wypaczona - moja karta grafiki nie wydala i jestem siłą rzeczy ograniczony do stanowiska bojowego w kiosku, stąd też nie mogłem pochodzić po pokładzie - ani skorzystać z sonaru, ani z WC...
Ale jak mówię - według mnie optymalnym wyważeniem gry jest opracowanie "specjalnych" umiejętności dla załogantów, dzięki którym gracz będzie zmuszony do odwiedzenia danego oficera czy podoficera - a to już zostało zaimplementowane w takich modach jak No magic skills 1.5 czy MCCD 1.03. Kto będzie chciał podnieść możliwości ataku to pójdzie do konkretnego oficera, a komu będzie to niepotrzebne to poprzestanie na teleportach międzystanowiskowych. Powiem więcej - w obu tych modach chif pełni rolę "zarządzania uszkodzeniami" co wydaje się naprawdę bardzo dobrym pomysłem - gracz nie wchodzi na "ekran" zarządzania tylko "rozmawia" z chifem wskazując optymalny plan naprawy uszkodzeń...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 8 Maj 2010, 10:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #62  Wysłany: 8 Maj 2010, 10:57   

Zaniedługo w Silent Hunter 5 będzie prawie tak jak w filmie DAS Boot :)
_________________

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #63  Wysłany: 10 Maj 2010, 20:05   

Najnowsza tabelka z modami, na których gram

_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #64  Wysłany: 11 Maj 2010, 12:59   

W sumie ja tylko nie mam dymu ulepszonego (w sumie na oryginalny jeszcze się nie napatrzyłem) i MCCD, gdyż wywala mi grę. Muszę go chyba wgrać w porcie.

Ps. Bo Finek jest leniwy i googla nie chce użyć. Podesłałbyś linka do tego dymu? Pewnie na subsimie siedzi, tak?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #65  Wysłany: 11 Maj 2010, 13:24   

A właśnie macie mod na jakieś lepsze eksplozje statków bo ogień 2d mi się troche znudził.
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #66  Wysłany: 11 Maj 2010, 13:29   

Proszę bardzo, wszystkie mody zmieniające szeroko rozumianą grafikę (zarówno interfejs, dodatkowe efekty jak dym czy efekty środowiskowe są:



Rozumiem że niepotrzebnie przygotowałem ten zestaw...
:|
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 11 Maj 2010, 13:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #67  Wysłany: 11 Maj 2010, 13:32   

Ślepy jestem. Bo przeglądałem to kiedyś i uciekło mi to z dymami... Ale teraz widzę, że jest...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #68  Wysłany: 11 Maj 2010, 18:02   

Super Andrev dzięki :juppi:
_________________

 
 
     
tadeoxxl 




Kraj:
poland

Imię: tadeoxxl
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: Gliwice

 #69  Wysłany: 20 Lipiec 2010, 20:13   mod który zwiększa zasięg radaru-sonara

szukam moda który zwiększa zasięg radaru-sonara był taki na sub ale gdzieś przepadł :beksa:
_________________

Ostatnio zmieniony przez tadeoxxl 20 Lipiec 2010, 20:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
marek238 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: marek238
Wiek: 49
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 73
Skąd: Siedlce

 #70  Wysłany: 25 Lipiec 2010, 12:28   

Mam takie pytanie Czy mody Feared Hunters 2.0 i Wamphyris Plane mod + IRAI (Intelligent Random AI) nie będą ze sobą kolidować?
_________________

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #71  Wysłany: 25 Lipiec 2010, 20:38   

Będą.
Feared Hunters wprowadza zmiany w plikach, które IRAI całkowicie zmienia bądź podmienia. Sugeruję samego IRAI.
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #72  Wysłany: 29 Sierpień 2010, 13:30   

Odgrzewam temat, gdyż ochota na grę wróciła. Głównie za sprawą moda

HiDef Realistic Interface .

Oto moja aktualna lista z modami.



Gra staje się teraz naprawdę interesująca.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #73  Wysłany: 29 Grudzień 2010, 00:14   

No to po ostatnich testach, prezentuję moją aktualną listę modów. Podstawowa zmiana to odejście od interfejsu HiDef, ze względu na ilość bugów i przerzucenie się z powrotem na NewUIs_TDW..., który w obecnej formie i dostępnymi opcjami jest bardzo interesujący.

_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #74  Wysłany: 17 Styczeń 2011, 00:40   

skąd masz enviroment 5.0??
i co robi ten mod uboat balast tanks sfx??
pozdro
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #75  Wysłany: 17 Styczeń 2011, 18:11   

Envoromental mod 5.0

http://www.filefront.com/...205.0%20MOD.rar

temat: Subsim.com

"Uboat balast tank sfx" autorstwa Venatore zmnienia odgłosy przy zalewaniu zbiorników balastowych lub ich szasowaniu

http://www.filefront.com/...-Tanks-SFX.rar/

Subsim.com
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #76  Wysłany: 17 Styczeń 2011, 18:20   

nawet foxa to już do zakupu gry przekonuje... no tak - ale niestety zmieniłem komputer i o ile stary dawał radę, to tu już nie mogę na to liczyć. Szkoda właściwie, teraz widzę że jest to gra nie do poznania.
_________________

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #77  Wysłany: 25 Luty 2012, 18:33   

No p paru miesiącach przerwy skompletowałem nowy zestaw modów. Polecam.

_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 6 Marzec 2012, 06:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #78  Wysłany: 25 Luty 2012, 19:49   

Myślę że spokojnie można poczekać na zakończenie prac nad importerem / eksporterem plików GR2. Po tym dojdzie kilka fajnych modów, grzebiących nieco głębiej w strukturze gry (ot, chociażby widok załóg na okrętach AI), może nawet dojdzie typ II, IX, XXI...

Pieśń przyszłości, ale wcale nie tak odległej.
Na chwilę obecną trwa proces poprawek bugów, importu obiektów z 3D Studio Max, oraz poznawania możliwości (i zastosowań) importera.

Dla zainteresowanych, temat tutaj (subsim) .
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #79  Wysłany: 25 Luty 2012, 20:58   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
No p paru miesiącach przerwy skompletowałem nowy zestaw modów. Polecam.


:schock Masakra :schock
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #80  Wysłany: 26 Luty 2012, 08:48   

Dokładnie Tesu - Masakra...
Ja mam obecnie problem z instalacją spolszczenia olamagato - jakbym miał jeszcze przedzierać się przez taką ilość modów to bym się chyba wykończył...
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: TUNNGLE - konfiguracja SH4 do gry przez LAN
Program TUNNGLE: monopol UBI złamany!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 27 Sierpień 2009, 20:08
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody interfejsu oraz graficzne
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 21:05
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Prolog "Rejs przez Arktykę"
XII41
PL_CMDR Blue R Admirałowie Arktyki PBF 13 18 Październik 2015, 13:13
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Polecane mody - temat zbiorczy
melis Dodatki, mody i modowanie 9 27 Grudzień 2018, 18:41
lboch
Brak nowych postów Rejs przez Arktykę...
PL_CMDR Blue R Ogólnie o Silent Hunter III 1 4 Lipiec 2007, 11:20
PL_JACA
Brak nowych postów Rejs przez Arktykę
Specjalnie dla Przema
PL_CMDR Blue R Pozostałe gry 1 22 Styczeń 2008, 21:32
Denny


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group