Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#4 Wysłany: 2 Kwiecień 2011, 21:50
No to super, ostatnia bariera została przelamana
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Fajnie, ale o co cho...?
Najbardziej podoba mi się jakże naturalnie "dziobująca"schnell-bot...
Czym tak naprawdę się Panowie zachwycacie? O jakiej barierze piszecie? I jaki to będzie miało wpływ dla potenacjalnych graczy?
Wybczcie ten posmak goryczy ale chyba nie rozumiem waszego zapału do produkcji która jest po prostu MEGA badziewiem...
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#6 Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 07:48
No cóż...
To "mega-badziewie" okazuje się być całkiem grywalne po instalacji kilkunastu / kilkudziesięciu modów. Najważniejsze z poprawek to:
- Multiple_UI przywracające np. funkcjonujące ikony oficerów,
- Real_Nav umożliwiający zabawę w nawigatora,
- IRAI poprawiający zachowanie się eskorty
- FX dodający nowe efekty specjalne w grze,
Do tego dochodzi to, czego brakowało w SH3/SH4: naprawdę niezła grafika (ale wszak nie samą grafiką żyje człowiek, dlatego wspominam o tym na końcu).
Osobną kwestią były nowe jednostki w grze, które mamy np. w UTW, przykładowo Novik czy Arrow Tanker. "Tradycyjnie" programiści nie wsparli możliwości dodawania nowych jednostek w SH5, czyniąc je jeszcze bardziej skomplikowanymi (grafiki są pochowane w plikach GR2) - dzieki temu zabiegowi w SH5 nie są dostępne edycje jednostek, czy wnętrza uboota. Obecnie udało się obejść ten problem - a skoro nowe jednostki można już importować to być może doczekamy się także nowych typów ubootów w grze.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 3 Kwiecień 2011, 07:52, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#7 Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 09:51
Zgadzam się z Andrevem, z zestawem modów SH5 robi się naprawdę interesujące i dodające zupełnie nowy wymiar do rozgrywki, np Real Navigation mod.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#8 Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 11:14
Hmm, przelom powiadasz. Ja po ostatniej misji z Jackem wciaz nie moge zmusic sie do wlaczenia tej gry. Odpycha przede wszystkim "ulomny" interface, uboga liczba okretow w edytorze (co widze juz powoli poprawiaja) oraz te "efekty graficzne" (czytaj gigantyczne fajerwerki po trafieniach torpedami). I wciaz trzeba "tony modow", aby mozna bylo chociaz zaczac grac. Brakuje czegos takiego jak porzadny megamod ala GWX lub UTW, znakomicie ulatwiajacy "ulepszenie" gry zwyczajnemu uzytkownikowi. Nie wszyscy maja czas przezucac tony postow na subsim, aby znalesc cos sensownego.
PS. Niestety czlowiek teraz nie ma czasu, aby zachwycic sie takimi smaczkami, jak "real navigation".
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 357 Skąd: Sosnowiec
#9 Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 16:48
A ja nadal będe uważał że, zanim nie wyjdzie jeden wielki mega mod w stylu GWX czy też UTW w formie jednego przyjemnego instalatora to nawet takie przełomy jak ten nie wiele zdziałają, szukanie, ściąganie, instalowanie różnego rodzaju modów, nakładek i tego typu rzeczy może być czasochłonne a już napewno "nerwopędne".
Wielki mega modzie ukaż się wreszcie !
_________________ "Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#10 Wysłany: 18 Kwiecień 2011, 10:04
Kolejna nowość w temacie - trwają prace nad implementacją okrętów AI typu IXD2.
Oby tylko autorowi dopisała cierpliwość.
A dla zainteresowanych: na forum SUBSIM pojawiła się instrukcja "jak importować statki z SH3". Mimo kilku jeszcze niedoróbek statki są całkowicie grywalne (tj. podlegają prawom ogólnej destrukcji przez gracza):
Imię: Elek Pomógł: 2 razy Wiek: 70 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 101 Skąd: Warszawa
#11 Wysłany: 19 Kwiecień 2011, 19:47
PL_Reaven napisał/a:
A ja nadal będe uważał że, zanim nie wyjdzie jeden wielki mega mod w stylu GWX czy też UTW w formie jednego przyjemnego instalatora to nawet takie przełomy jak ten nie wiele zdziałają, szukanie, ściąganie, instalowanie różnego rodzaju modów, nakładek i tego typu rzeczy może być czasochłonne a już napewno "nerwopędne".
Wielki mega modzie ukaż się wreszcie !
Z tego, co piszą na subsim mega mod jest już w wersji beta do pobrania i według mnie powinien się nazywać SHVI, bo to, co zrobiono to naprawdę inna gra niż to, co kupiliśmy w sklepie.
Ściąganie różnego rodzaju modów i nakładek jak dla mnie nie jest „nerwopędne” powiem, że wręcz przeciwnie, co tydzień mam nową grę z nowymi możliwościami.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#13 Wysłany: 24 Kwiecień 2011, 20:35
Kolejne nowości:
Udało się zaimplementować jednostki z SH4, które - co tu kryć - są o wiele bardziej atrakcyjnie graficznie niż ich odpowiedniki z SH3:
Pojawiają się także oznaki "życia" w morzach i oceanach - pod linkiem świetna animacja nowego obiektu w grze (naprawdę warto obejrzeć): animacja (25MB)
Według zapowiedzi autora ów obiekt jest czuły na broń AA...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 24 Kwiecień 2011, 20:36, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum