POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
TMO
Autor Wiadomość
ProGrin 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 130
Skąd: Zabrze

 #1  Wysłany: 9 Maj 2011, 07:02   TMO

Da się spolszczyć TMO , bo jak zainstaluje to mi sie z polskiej wersi robi ang. wie ktos jak to spolszczyc ???
_________________
ProGrin
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #2  Wysłany: 9 Maj 2011, 09:05   

Niestety obecnie nie ma wydanego patcha spolszczającego do TMO. Wiem, że trwały nad tym prace, ale póki co nic więcej w tym temacie się nie zadziało.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #3  Wysłany: 9 Maj 2011, 09:21   

To jest chyba największa i jedyna bolączka tego modu.
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
Eberhardt Mock 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 129
Skąd: Uraz, blisko Wrocławia

 #4  Wysłany: 9 Maj 2011, 18:32   

Raczej tego spolszczenia nie będzie, ale (według mnie oczywiście) j. angielski nie utrudnia tej gry :)
_________________
Łuki
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #5  Wysłany: 23 Styczeń 2012, 11:53   

Spolszczenie do TMO pojawi się jak skończę wersję finalną spolszczenia do GWX 3.0 dla SH3. Prawdopodobnie za pół roku od teraz.
 
     
Eberhardt Mock 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 129
Skąd: Uraz, blisko Wrocławia

 #6  Wysłany: 23 Styczeń 2012, 19:27   

Cytat:
Spolszczenie do TMO pojawi się jak skończę wersję finalną spolszczenia do GWX 3.0 dla SH3. Prawdopodobnie za pół roku od teraz.


:juppi: :juppi: :juppi:

BTW: Olamagato, ciekawe czy błąd z sonarami aktywnymi występuje też w SH 4? Dałbyś radę sprawdzić?
_________________
Łuki
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #7  Wysłany: 23 Styczeń 2012, 20:37   

Nie wiem tego na pewno, ale niewykluczone. Z tego co obserwuję od czasów SH1, to progres idzie wyłącznie w dziedzinie grafiki.
Natomiast coraz bardziej jestem skłonny uwierzyć, że silnik symulacji powstał wyłącznie dla SH1, zrobiony *wtedy* przez jakiegoś podwykonawcę, a następnie w kolejnych edycjach gry był systematycznie psuty przez ignorantów z UBI specjalizujących się w grafice. Warto zauważyć, że w SH1 symulator miał największe możliwości i najsłabszą grafikę, a jedyne innowacje w *czystej* symulacji w SH2, 3, 4 i 5 polegają właściwie tylko na wyłączaniu lub bezsensownym uszkadzaniu jej kolejnych elementów: Warstwy wody i sterowanie padły w SH2, zarządzanie silnikami, energią, prawidłowa obsługa hydrofonów i sonaru padły w SH3; system ulepszeń, symulacja ruchu morskiego padły w SH4, a w SH5 padło niemal wszystko bo moderzy muszą naprawiać takie banalne problemy, które powodują u każdego gracza SH2/3 (po przejściu na SH5) perfekcyjne nauczenie się na pamięć ekspresyjnych wersji rozwinięć skrótów WTF i OMG. :D
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 23 Styczeń 2012, 21:37   

Nie do końca można się zgodzić - SH4 oprócz możliwości gry "dwiema" stronami oferuje np. znacznie lepsze odwzorowanie zachować atakowanych statków (zygzakowanie, omijanie pozycji suba, manewrowanie przed torpedami, ucieczka trafionego statku) - z kolei SH5, oprócz "dynamicznego wpływu" zachowania uboota na kampanię oferuje znacznie większą otwartość kodu (ot, chociażby nie-graficzne mody FX czy IRAI).
To nie wszystkie atuty ,a jedynie to co mi przychodzi po pierwsze na myśl.

Fakt faktem, lepiej byłoby gdyby gra zastała napisana od zera, a nie zbudowana na bazie SH3/SH4. Jak zwykle, zabrakło czasu i pieniędzy. Wiecie np. że w SH5 jest zaimplementowany sekstans? Niestety nie jest on wykorzystany - a widać że jakieś prace w tym kierunku były prowadzone. Niestety,a ale nacisk na "quality" skończył się w momencie wejścia WinXP na rynek. Smutne, ale prawdziwe.
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #9  Wysłany: 25 Styczeń 2012, 13:40   

Coraz bardziej skłaniam się ku temu, żeby komercyjne projekty powstawały jako open source, jednak z prawną możliwością rozwijania wyłącznie niekomercyjnego (czyli przez moderów i ludzi ulepszających coś dla idei). Oryginalni autorzy zarobiliby swoje za stworzenie bazy, ale reszta, w tym doszlifowanie pomysłu powinno zostawić się społeczności. O ile oczywiście realia finansowe nie pozwolą takiej gry skończyć. Ale to tak jako offtop.

Co do SH4 i 5, to znam to na razie dość słabo bo wersja oryginalna pierwszej nie dożyła mojego zainteresowania od patcha 1.3, a drugiej nie ruszyłem w ogóle bo nie trawię DRM, zamkniętego kodu i antihumanware jako zasady.
Ostatnio zmieniony przez PL_Olamagato 25 Styczeń 2012, 13:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #10  Wysłany: 25 Styczeń 2012, 18:09   

olamagato napisał/a:
SH5 (...) nie ruszyłem w ogóle bo nie trawię DRM, zamkniętego kodu i antihumanware jako zasady.

1. DRM zdjęto.
2. Nie rozumiem tego "zamkniętego kodu" - gra jest bardziej otwarta niż SH3 czy SH4,
3. Po prostu jesteś uprzedzony!
:lol
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #11  Wysłany: 26 Styczeń 2012, 01:40   

1. DRM zdjęto żeby uratować sprzedaż. Zdjęcie nie pomogło. Projekt upadł.
2. Otwarty kod, to nic innego jak udostępniony kod źródłowy umożliwiający weryfikację zależności działania (co w symulatorze jest informacją kluczową) lub nawet poprawki przez zupełnie niezwiązane z producentem osoby. Żadna gra komercyjna nie ma otwartego kodu (jak na razie), a te, których kod został udostępniony mają status abandonware i są obecnie przestarzałe. Udostępnienie kodu jest więc wyłącznie edukacyjne, a nie rozwojowe.
3. Jestem uprzedzony. Ale kolejne wydania SH, które są coraz gorsze i liczba błędów, która uniemożliwia granie na oryginalnej wersji kierując się instrukcją gry w pełni na takie uprzedzenie zasłużyły. Jest wielką zagadką czy SH6 kiedykolwiek powstanie bo skoro dla UBI problemem stało się nagle dodanie symulacji typów II, IX i XXI lub okrętów amerykańskich bądź brytyjskich mając do dyspozycji chyba najlepszy wzorzec oczekiwania klientów co do gry, mając praktycznie gotowe darmowe skrypty kampanii (te z GWX mogłyby służyć jako źródło merytoryczne), mając możliwość użycia DLC, mając możliwość zrobienia z symulatora gry MMO, to nie wiem jak można było tak skopać wydanie SH5.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów TMO 2.2
kris66 Dodatki, mody i modowanie 15 18 Lipiec 2019, 13:03
rybak
Brak nowych postów Update TMO 2.0 to 2.1
Eberhardt Mock Dodatki, mody i modowanie 17 30 Czerwiec 2011, 16:32
Leepton
Brak nowych postów Nowy TMO i kombinacje
PL_Matrose Dodatki, mody i modowanie 1 7 Październik 2010, 15:25
PL_Daritto
Brak nowych postów TMO 162 Full
hijo Pytania i odpowiedzi 5 15 Czerwiec 2011, 11:28
PL_Daritto


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group