Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Rupert
Ulubiona Gra: Silent Hunter
Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: z forum Polish Seamen
#1 Wysłany: 6 Maj 2011, 23:04 Mała pomoc
Postawiłem sobie takie zadanie do zrobienia na historie. Opowiedzieć i pokazać wnętrze U-Boota VIIc. Mam SHV oczywiście zmodowanego pod własne potrzeby no i włąsnie a propo potrzeb. Bardzo mi zależy na modzie, który daje czerwone światło, podczas alarmu bojowego. Mnie się niestety nie udało czegoś takiego znaleźć, znalazłem tylko światło białe (na waszym forum). Kolejnym mod na jakiego poluje to taki, który usuwa kontury z z moich oficerów, żeby jak kręce film nie emanowali żółta obwódką, gdy będę się poruszał po pokładzie.
I jeśli znacie jeszcze jakieś mody, które dodają więcej realistyczności wnętrzu U-Boota to bardzo proszę podzielcie się
Imię: Elek Pomógł: 2 razy Wiek: 70 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 101 Skąd: Warszawa
#2 Wysłany: 7 Maj 2011, 00:17
Mody usuwające obwódkę to "No Damn Bubbles, No Damn Halo Mod" i "NDB,NDH OM#1 - No Dialog Indicator". Czerwone światło we wnętrzu będziesz miał w nocy lub w Hamburgu w pewnej dzielnicy .
Ostatnio zmieniony przez Hoth 7 Maj 2011, 00:19, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Elek Pomógł: 2 razy Wiek: 70 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 101 Skąd: Warszawa
#4 Wysłany: 7 Maj 2011, 13:16
Przepraszam i zwracam honor. Miałeś rację wprawdzie po zachodzie słońca wnętrze okrętu ma czerwoną poświatę jednak lampy palą się na biało. Tyle godzin spędzonych w rejsach a nieraz człowiek nie zwróci uwagi na pewne szczegóły.
Pozdrawiam
Ps. Jeżeli chodzi o Hamburg z pewną dzielnicą portową ładnie oświetloną to trochę się zagalopowałem. Nie wiem ile masz lat, więc nie kontynuujmy tego tematu, mimo że to tajemnica poliszynela.
Imię: Rupert
Ulubiona Gra: Silent Hunter
Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: z forum Polish Seamen
#5 Wysłany: 7 Maj 2011, 23:52
Okey, nocna czerwone swiatło zostało wyjasnione, a to Hamburgskie... no cóż, niech pozostanie tajemnicą. Mnie tylko interesuje czerwone oświetlenie U-boot'a.
Więc teraz taki mały apel z mojej strony do Was, Znalazce/Stworzyciela moda dodającego czerwone światło proszę o wyczerpanie do końca tego tematu
_________________ Lepiej raz zamilknąć i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiązać wszelkie wątpliwości
Imię: Rupert
Ulubiona Gra: Silent Hunter
Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: z forum Polish Seamen
#7 Wysłany: 8 Maj 2011, 12:00
To po części wyjaśnia dlaczego go nie znalazłem do tej pory.
Ale przecież w pierwszej misji kampanii U-Boot jest oświetlony czerwonym światłem. Nie jestem specem od tworzenia modów, ale czy wprowadzenie bojowego oświetlenia do wnętrza U-boota jest, aż takie trudne?
Pamiętam jak grałem kiedyś Enigme Risting Tide to na wszystkich okrętach podwodnych, po znalezieniu się wroga w odległości 4km zmieniało się automatycznie oświetlenie na czerwone. To w SHV, które zostało wydane 8 lat po wspomnianej wyżej grze nie starczyło, aby wprowadzić czerwone światło;)? Dla mnie to nie zrozumiałe. Na szczęście i chwała im za to, moderzy wpadli na pomysł, że można wydawać rozkazy załodze U-Boota krzycząc przez mikrofon;)
Jeszcze mam pytanie, ogólnie film będe kręcił w rozdz. 720p. Więc sobie ustawiłem tą rozdzielczość w grze wraz z ustawieniem trybu okienkowego. No i mam problem, gdyż jak chce zagrać w jakąś misje historyczną to po czasie 10-15s gra się zawiesza. Patch najnowszy 1.2, a mody... sami zresztą zobaczcie:
EDIT: Za 5x dopiero screeen się wstawił, pisanie postów w HTML nie działa na waszym forum;) (w ustawieniach włączone mam)
_________________ Lepiej raz zamilknąć i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiązać wszelkie wątpliwości
Pozdrawiam RPRT07
Ostatnio zmieniony przez RPRT07 8 Maj 2011, 12:05, w całości zmieniany 4 razy
Imię: Rupert
Ulubiona Gra: Silent Hunter
Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: z forum Polish Seamen
#8 Wysłany: 8 Maj 2011, 15:36
Ten tryb okienkowy czasami działa prawidłowo, a czasami nie, cieżko wykryć przyczynę, gdyż na czysto (bez modów) też mam ten problem. Ale mniejsza z tym...
Kolejna prośba Panowie. Znajdzie się mod, który usuwa wizualnie kursor myszy?
_________________ Lepiej raz zamilknąć i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiązać wszelkie wątpliwości
Imię: Elek Pomógł: 2 razy Wiek: 70 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 101 Skąd: Warszawa
#9 Wysłany: 9 Maj 2011, 19:57
Jeżeli chodzi o kursor to nie znam takiego mody może, dlatego że nie szukałem. Jeżeli robisz film to ciekawym modem, który poprawia grafikę wnętrza okrętu jest "SteelViking's Interior Mod V1.2", waży wprawdzie ponad 230MB, ale warto.
ściągnij najnowszą, jest tam zarówno polski interfejs, jak i mod "no lock text"
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Rupert
Ulubiona Gra: Silent Hunter
Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: z forum Polish Seamen
#13 Wysłany: 12 Maj 2011, 22:22
Pojawił się problemik Szanowni Wilcy morscy. Kiedy ruszam obojętnie aki klawisz związany ze zmianą głębokości U-Boot'a to niestety wywala mnie do pulpitu. Co może powodować taki niesmaczny błąd?
_________________ Lepiej raz zamilknąć i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiązać wszelkie wątpliwości
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#14 Wysłany: 12 Maj 2011, 22:28
RPRT07 napisał/a:
Pojawił się problemik Szanowni Wilcy morscy. Kiedy ruszam obojętnie aki klawisz związany ze zmianą głębokości U-Boot'a to niestety wywala mnie do pulpitu. Co może powodować taki niesmaczny błąd?
wywal następujące mody:
Digital UI Clock
Command Key
i sprawdź ponownie
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#16 Wysłany: 13 Maj 2011, 07:34
To wywal wszystkie i sprawdź. Potem włączaj pojedynczo mody. Przypuszczam, że to wina któregoś z nich.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum