Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 1 Lipiec 2011, 12:18 Nie da sie zadokować w bazie po patrolu?
Wypłynołem z Perl i chce skończyć w Fremantle. Nie da rady bo opcja END PATROL jest na szaro. W rozkazach mam już, że albo dowolne miejsce do patrolu jakie chce albo powrót do bazy. A jako że zupka mi sie już kończyła to trzeba było wracać. Do Fremantle na oparach wpłynołem ledwo ledwo cała trase na 1/3. I tu taki suprajs Co to może być? Czy mam do Perl teraz wracać?
Imię: Paweł Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 294 Skąd: Rzeszów
#2 Wysłany: 1 Lipiec 2011, 15:42
Dokować możesz wyłącznie w portach oznaczonych granatową (o ile pamiętam) kotwicą. Jeżeli kotwicy nie ma (a wcześniej była) to port najprawdopodobniej został zajęty przez siły japońskie (przykład: Manila na Filipinach albo Surabaya na Jawie). Z Freemantle to trochę dziwna sprawa. Pownien być dostępny cały czas... Który to rok kampanii?
Jeżeli nie masz już ani krzty paliwa w zbiornikach, możesz ręcznie edytować parametry gry odpowiadające za ilość paliwa (ustawić parametr paliwa na 'unlimited' tylko po to by doczołgać się do jakiegoś portu, a przed kolejnym patrolem wrócić do pierwotnych ustawień).
_________________ Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
Ostatnio zmieniony przez PL_Pasterz 1 Lipiec 2011, 15:45, w całości zmieniany 1 raz
Heh Leepton - a jeszcze wczoraj Ci zwracałem uwagę na oszczędne pływanie
Amerykańskie suby to paliwożerne monstra - trzeba dokładnie monitorować ilość paliwa podczas patrolu. Możesz w tym celu wykorzystywać raporty podające zliczeniowe zużeycie paliwa przy zadanej prędkości okrętu.
Zwracam też uwagę na pływanie z włączonym ładowaniem akumulatorów - jeśli to nie jest konieczne ładuj je tylko gdy ich stopień naładowania będzie bliski zeru. Zupełnie nie opłaca się ciągłe utrzymywanie ich na 100% naładowania.
To jest oczywiście wolna sugestia - taktyka zależy od Ciebie samego i twoich preferencji
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
No ale w każdym bądź razie...zagadka rozwiązana Dokować można wyłącznie w porcie macierzystym. Jest inna kotwica - taka pochylona. A to że na oparach do Fremantle to było czysto strategicznie idealnie obliczone zagranie Paliwo tam uzupełniłem i wróciłem do Perl. To był mój pierwszy patrol na TMO i sub trochę dostał po tyłeczku 89% kadłuba mówi samo za siebie. Parę razy zostałem zaskoczony i poczęstowany pociskami z 8km przez jakiś DD Wrażenia jak najbardziej pozytywne Daje rade spokojnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum