POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Storm87's OLC-MEP Reworked Scene for GWX v1.0
Autor Wiadomość
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #41  Wysłany: 18 Sierpień 2011, 07:47   

ok dzięki, ale czy ja mogę sobie mieszać dowolnie plikami scene.dat, EnvColors, SkyColors ?
chodzi mi czy nie są one powiązane miedzy soba w jakiś sposób,
pliki w folderze Textures mogę bez problemu przenosić... ale czy tak jest też z plikami z folderu Misc ?
pytam bo już wiele razy przenosiłem... kombinowałem i miałem takie właśnie efekty jak piszesz(czarne niebo - choc ciekawie nawet to wyglądało.. z chmurkami ale czarne :) ) czy np. brak pożaru na statku czym i ile bym w niego nie "ładował"
Pozdrawiam
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #42  Wysłany: 19 Sierpień 2011, 12:01   

Te pliki na pewno nie wpływają na jakieś tam braki pożarów, bo nie mają nic wspólnego ani z ich modelem zniszczeń ani z efektami które temu towarzyszą.

Pliki każdego moda są ze sobą w oczywisty sposób powiązanie - kolorystyką. Tak, by w każdej sytuacji morze, niebo itp. wyglądały jak najbardziej naturalnie. To pierwsza sprawa. Sprawa druga, nie należy mieszać ze sobą plików dla różnych rodzajów atmosfer (8k, 16k) bo efekty bywają nieprzewidywalne. Natomiast teksturki w folderze misc możesz przenosić i podmieniać do woli.
_________________

 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #43  Wysłany: 19 Sierpień 2011, 13:29   

Właśnie zdążyłem zauważyć, że pliku scene.dat nie można oddzielać od SkyColours czy EnvColours ponieważ powoduje to błędy w grafice - choćby czarne niebo właśnie.
Wreszcie znalazłem to czego chciałem... sciagnąłem SH5 water on SH3 20 km.... i wreszcie mam ciemna wode z dobra widocznoscia ale z Twoim niebem i mega pięknie to wygląda. Wcześniej próbowałem to samo z MEP 3 ale nie wychodziło gdyż scene.dat ma trochę nie tak zrobione jakbym chciał(słaba poświata słońca np.)
Nie ma jednak tak dobrze i wkurzająca jest jasnoniebieski kolor wody... pod wodą :) - to na szczęście da się przeżyć


Jeszcze jakbym się dowiedział jak zrobić ciemniejszą noc... i czy wogóle sie da to zrobić nie zmieniając pliku scene.dat czy EnvColours na przykład byłbym wdzięczny
Pozdrawiam
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #44  Wysłany: 19 Sierpień 2011, 17:59   

zamek9 napisał/a:
Jeszcze jakbym się dowiedział jak zrobić ciemniejszą noc... i czy wogóle sie da to zrobić nie zmieniając pliku scene.dat czy EnvColours na przykład byłbym wdzięczny
Pozdrawiam


Nie, bez edycji nie ma takiej możliwości. Tzn. noc w moim modzie jest bardzo ciemna, nie licząc jasnej poświaty przy horyzoncie. W plikach sky colors jest tekstura nieba, którą musiałbyś podmienić z jakimś modem, gdzie to niebo na serio jest ciemniejsze.

Ciemny kolor wody możesz łatwo uzyskać przepisując wartości z moich plików envcolours dla środowiska podwodnego.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów OLC GUI for GWX 1.03
PL_BOBIK Dodatki, mody i modowanie 1 12 Grudzień 2007, 19:41
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Peryskop MEP MaGui 3.4
ORP Sęp Pytania i odpowiedzi 38 27 Grudzień 2016, 21:24
melis
Brak nowych postów [REL] Open Horizons II - the SH5 campaign reworked
Hoth Dział ogólny do rozmów na temat SH V 4 15 Maj 2012, 21:28
PL_Andrev
Brak nowych postów Olc Gui
Maly Dodatki, mody i modowanie 20 30 Marzec 2008, 19:53
PL_maniek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group