POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
UTW GOLD - patch na sensory

Czy sensory mają być historyczne, czy też zostawić jak jest
Wolę historyczne sensory
100%
 100%  [ 17 ]
Wolę by zostało jak jest
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 17
Wszystkich Głosów: 17

Autor Wiadomość
ORP Baltyk 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: tomasz
Ulubiona Gra: silent hunter3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 95
Skąd: walcz

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #21  Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 10:50   

Osobiście to uważam że eskortę to można śmiało zrobić ciut ostrzejszą bo czasami to zachowuje się niemrawo i pozwala na zbyt wiele OP.Ponadto jest też za tym takie małe zestawienie w morze w II wś. po stronie Hitlerowskich Niemiec wyszło około 40.000 tyś marynarzy grubo ponad 10.000 tyś nigdy nie powróciło już do domów.
_________________
Per aspera ad astra.
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #22  Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 14:16   

Podrasowałem sensory o 10% w patchu. Dzisiaj zrobimy próbę.

Jak okazało się - od stycznia 1944 dedek słyszał Cię z dwóch kilometrów nawet gdy okręt był maksymalnie wyciszony i śruby stały - teraz tego nie będzie...

Zmieniłem morderczy kąt zbierania hydrofonu z 155 na 125 stopni by nie było cyrków... i wreszcie mistrzowie wymykania się mają szansę zwiać w 1944 :lol choć i tak to będzie trudne... ale jak ktoś zwieje w 1944 eskorcie - ma zaniebistą pamiątkę po patrolu - niesamowite przeżycia...

dzisiaj misja w 1944 na test... będzie gorąco mimo to... dalsze próby trwają...

:papapa:
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 7 Wrzesień 2011, 20:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #23  Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 14:19   

aha i bomby eksplodują od 15 metrów już...

minimalny radius = 8,5 m zamiast nic nie robiącego 4,5 m
przywróciłem maxymalny radius 40 m z 60 m
strefa losowa uszkodzeń od bomb jest poszerzona - może Cię lekko uszkodzić lub też zabić na miejscu. zależy gdzie dupnie bomba i ile jej wylosuje DAMAGE POINTÓW...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 7 Wrzesień 2011, 14:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #24  Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 19:43   

Oto przykład że suszarka w 44 nie pinguje ani słucha już rufą. Co lepsza. W momencie przyspieszenia głuchnie... i można wiać

http://www.youtube.com/watch?v=8XcJiaVKrkA

po dwóch godzinach obławy i uników - uciekłem tej fregacie

ps. proszę scalić moje posty
Ja niestety nie moge :/ Tylko admini moga. @tes
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 7 Wrzesień 2011, 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
janko175 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Janek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 318
Skąd: Cieszyn

 #25  Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 20:21   

Urodziło mi sie takie pytanie . Czy gra uwzględnia w jakiś sposób nacisk wody na kadłub i dodaje go do Demage bomby ?Tak z ciekawości pytam .
A i jeszcze jedno . Może by tak zlikwidować wskaźnik integralności kadłuba . Co wy na to ?
_________________
" Jeśli słyszę bzykanie ,to znaczy ,że ktoś bzyka,a jedyny powód bzykania jaki ja znam to taki ,że jest się pszczołą" :)
Ostatnio zmieniony przez janko175 7 Wrzesień 2011, 20:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #26  Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 20:26   

sOnar napisał/a:

strefa losowa uszkodzeń od bomb jest poszerzona - może Cię lekko uszkodzić lub też zabić na miejscu. zależy gdzie dupnie bomba i ile jej wylosuje DAMAGE POINTÓW...


Przyznam sie szczerze troszke mnie to zaniepokoilo. Mozesz rozwinac temat? Generalnie rozrzut ok, ale przedzial powinien byc ograniczony. No chyba, ze prawdopodobienstwo losowania opisanie jest jakims rozkladem, gdzie zdecydowana wiekszosc wybochow oscyluje wokolo sredniej i tylko z zadka zdarzaja sie przypadki dajace wartosci skrajne. Dla mnie taki totalny "random" ma wiecej wspolnego z RPG niz prawdziwym symulatorem.

Kod:
Czy gra uwzględnia w jakiś sposób nacisk wody na kadłub i dodaje go do Demage bomby ?


Z tego co pamietam, nie.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 7 Wrzesień 2011, 20:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
ORP Sęp 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Wiek: 54
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Wrocław

 #27  Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 21:32   

Szkoda, że Cię nie ma na teście..... RPG ? - ależ skąd !
_________________
Na morzu nic nie dzieje się dwa razy.
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #28  Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 22:51   

ORP Baltyk napisał/a:
Osobiście to uważam że eskortę to można śmiało zrobić ciut ostrzejszą bo czasami to zachowuje się niemrawo i pozwala na zbyt wiele OP.Ponadto jest też za tym takie małe zestawienie w morze w II wś. po stronie Hitlerowskich Niemiec wyszło około 40.000 tyś marynarzy grubo ponad 10.000 tyś nigdy nie powróciło już do domów.


Taka poprawka to z 40 000 powróciło około 10 000.
A co do reszty to kiedy to ma być gotowe?
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #29  Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 23:20   

Trwają ostatnie testy. Eskorta daje popalić zdrowo ale jest nieco łagodniejsza. Jedno jest pewne - jak Cię dorwią - łatwo Cię nie puszczą!

Gra stała się bardziej zbalansowana. Nie jest bezsensowną, krwawą jatką... ale jest trudna...

Postanowiłem w latach 1939-1940 podrasować nieco hydrofony bo są beznadziejne z wartości 0,01 na 0,02. Dla przypomnienia podaję że w 1944 roku mają one wartość 0,05! Czyli są bardzo czułe... miały 0,07 ale co to za radość jak do stojącego uboota z 1500m leci dedek bo go po prostu słyszy na cichym biegu z zatrzymanymi elektrykami - herezja, której położyłem kres...

Dzisiaj przeżyłem (khm... nie do końca) zarąbistą przygodę w 1943. Dostałem ciężko bombami i opadłem na 242m(!) gdzie uratowało mnie: cała wstecz i balasty 3 razy up!



Cały czas byłem pingowany. Na krótko traciłem oprawcę aż mnie w końcu dorwał i KIA. Może bym przeżył ale byłem zajęty czymś innym w tamtej chwili...

Gra się lepiej. Jest delikatnie lżej co nie znaczy że jest łatwo...

Co z Waszymi jednostkami. Dodajecie je do UTW?

Pozdrawiam

:papapa:
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #30  Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 00:58   

Wlaśnie sobie przypomniałem misje w której byłem jakieś 1000-1500m od 3 DD płynących pod kątem 90 stopni względem mojego dziobu stałem na wyłączonych silnikach i z całkowitą ciszą na okręcie kiedy nagle wszyscy na hura skręcili prosto na mnie (kilku ludzi płyneło ze mną ten patrol i przyglądali sie z obserwatora bo zostałem sam wiec wiecie o co mi chodzi) czy teraz jeśli wiązki sonarów są zawężone taka sytuacja może sie powtórzyć ? czy jest to wynikiem jakiegoś bugu ?
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #31  Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 08:47   

janko175 napisał/a:
Może by tak zlikwidować wskaźnik integralności kadłuba . Co wy na to ?


Ja bym to zostawił - co z tego, że bebechy mam całe jak mam potrzaskany kadłub? Nijak tego nie sprawdzisz. Ten wskaźnik daje możliwość zorientowania się w sytuacji.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #32  Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 10:50   

sOnar napisał/a:

Co z Waszymi jednostkami. Dodajecie je do UTW?


Na 99% chcemy je dodac do "patchanki" rankingowej. To czy znajda sie w podstawce UTW bedzie zalezalo tylko od Ciebie. Dzis mamy zamiar je dobrze przetestowac (tj. nowe jednostki). Prosta misja. Zniszczyc konwoj nowych jednostek. Ja ta misje juz gralem i zauwazylem, ze jedna jednostka nie ma dymu, wiec ostateczna lista nowych jednostek pewnie ulegnie drobnej korekcie. :lol

Oczywiscie zapraszamy kazdego, kto chcialby poplynac i pomoc w tescie. Przypominam link do paczki:
http://plu96.ayz.pl/kamil...3_jednostki.rar
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #33  Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 10:57   

Zatem ok. Wykryjcie co to za jednostka i dajcie znać. Ją pominę przy konwersji do UTW

Yyyy japońskich jednostek do UTW nie wkleję. Trzeba trzymać dobre lub złe imię moda. :lol

ps. Macie byka i to porządnego w patchu - jedna (chyba tylko jedna) jednostka nie ma karty...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 8 Wrzesień 2011, 11:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #34  Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 13:14   

Tak więc do UTW dochodzą 24 zaakceptowane nowe jednostki, czyli:

GSS=Heavy freighter
M11B=Ore Carrier
M35R=Red Cross Freighter
CVGlorious=HMS Glorious
DDbaku=Minsk Class
DESKR=Russian Escort Destroyer
DDBremse=Artillery Ship Bremse
FishingTrawler=Large Trawler
NGM=Motorvessel
C4Cargo=Large Cargo
KF=Fast Freighter
KMCSHeito=Medium Composite Merchant
KMSSHogIsland=HogIsland Freighter
KMSSWarMelody=Medium Split Merchant
NKMV=Express Freighter
KPMCSExpress=Medium Modern Passenger/Freighter
NKSS_CAT=CAM Merchant
KSSJW=Repair Ship
KSSJ=Medium Steamer
LTR=Liner/Transport
OLSchliemann=Dithmarschen Class
PAM=USS West Point
NTRS=Large Freighter
Zielschiff=Bulk Freighter

Jacek. Musisz od nowa przejrzeć swoje jednostki. Nie wpisałeś wielu i wcale się nie pojawią - co gorsza jedna nie ma wcale karty notatnika...
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #35  Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 13:44   

Cytat:
NGM=Motorvessel


Ten "nie generuje" dymu. Mysle,ze spokojnie mozna odrzucic. W mojej misji zdefiniowana jako:
Cytat:
[Group 3.Unit 38]
Name=Hansa Class#1
Class=NGM
Type=102
Origin=British
....
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #36  Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 13:46   

Ok. Dziękuję Tes.
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #37  Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 22:55   

Ajj, brakuje wsrod okretow HMS Terror. Terror musi byc ;) . Sonar zagadaj z Jackem, on powinien miec ten model.

Widze tez, ze brakuje 2 troop transportow. Przydalyby mi sie do jednej misji. Czy byl z nimi jakis problem?

_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 8 Wrzesień 2011, 23:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #38  Wysłany: 9 Wrzesień 2011, 02:02   

naszykuj zipa i wstawię ;) - załapiesz się na greetzy w 'UTW - K.O.T.A' :lol
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Gold Mission Pack - złoty pakiet misji rankingowych
Esencja gry rankingowych
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 0 23 Listopad 2015, 23:05
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Ogłoszenie: NIE UŻYWAĆ MEDIUM CARGO - BUG w UTW
Gość Strefa MISJOnarzy 11 15 Lipiec 2010, 17:30
PL_Marco
Brak nowych postów realistyczne sensory eskorty
august40a Dodatki, mody i modowanie 12 18 Kwiecień 2014, 10:14
PL_kanaron
Brak nowych postów Sensory ai z GWX
melis Dodatki, mody i modowanie 57 25 Maj 2016, 13:54
melis
Brak nowych postów Mod - OLC GOLD
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 48 13 Wrzesień 2015, 14:07
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów GWX 3.0 Gold edition problem z uruchomieniem
Grossus Dodatki, mody i modowanie 1 13 Luty 2012, 22:16
PL_Olamagato
Brak nowych postów Problem z peryskopami, GWX 3 Gold+ spolszczenie.
PL_kanaron Dodatki, mody i modowanie 2 1 Styczeń 2015, 15:14
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group