Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Osobiście to uważam że eskortę to można śmiało zrobić ciut ostrzejszą bo czasami to zachowuje się niemrawo i pozwala na zbyt wiele OP.Ponadto jest też za tym takie małe zestawienie w morze w II wś. po stronie Hitlerowskich Niemiec wyszło około 40.000 tyś marynarzy grubo ponad 10.000 tyś nigdy nie powróciło już do domów.
_________________ Per aspera ad astra.
sOnar [Usunięty] Kommodore
#22 Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 14:16
Podrasowałem sensory o 10% w patchu. Dzisiaj zrobimy próbę.
Jak okazało się - od stycznia 1944 dedek słyszał Cię z dwóch kilometrów nawet gdy okręt był maksymalnie wyciszony i śruby stały - teraz tego nie będzie...
Zmieniłem morderczy kąt zbierania hydrofonu z 155 na 125 stopni by nie było cyrków... i wreszcie mistrzowie wymykania się mają szansę zwiać w 1944 choć i tak to będzie trudne... ale jak ktoś zwieje w 1944 eskorcie - ma zaniebistą pamiątkę po patrolu - niesamowite przeżycia...
dzisiaj misja w 1944 na test... będzie gorąco mimo to... dalsze próby trwają...
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 7 Wrzesień 2011, 20:29, w całości zmieniany 2 razy
sOnar [Usunięty] Kommodore
#23 Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 14:19
aha i bomby eksplodują od 15 metrów już...
minimalny radius = 8,5 m zamiast nic nie robiącego 4,5 m
przywróciłem maxymalny radius 40 m z 60 m
strefa losowa uszkodzeń od bomb jest poszerzona - może Cię lekko uszkodzić lub też zabić na miejscu. zależy gdzie dupnie bomba i ile jej wylosuje DAMAGE POINTÓW...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 7 Wrzesień 2011, 14:27, w całości zmieniany 1 raz
sOnar [Usunięty] Kommodore
#24 Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 19:43
Oto przykład że suszarka w 44 nie pinguje ani słucha już rufą. Co lepsza. W momencie przyspieszenia głuchnie... i można wiać
Imię: Janek Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 318 Skąd: Cieszyn
#25 Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 20:21
Urodziło mi sie takie pytanie . Czy gra uwzględnia w jakiś sposób nacisk wody na kadłub i dodaje go do Demage bomby ?Tak z ciekawości pytam .
A i jeszcze jedno . Może by tak zlikwidować wskaźnik integralności kadłuba . Co wy na to ?
_________________ " Jeśli słyszę bzykanie ,to znaczy ,że ktoś bzyka,a jedyny powód bzykania jaki ja znam to taki ,że jest się pszczołą"
Ostatnio zmieniony przez janko175 7 Wrzesień 2011, 20:24, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#26 Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 20:26
sOnar napisał/a:
strefa losowa uszkodzeń od bomb jest poszerzona - może Cię lekko uszkodzić lub też zabić na miejscu. zależy gdzie dupnie bomba i ile jej wylosuje DAMAGE POINTÓW...
Przyznam sie szczerze troszke mnie to zaniepokoilo. Mozesz rozwinac temat? Generalnie rozrzut ok, ale przedzial powinien byc ograniczony. No chyba, ze prawdopodobienstwo losowania opisanie jest jakims rozkladem, gdzie zdecydowana wiekszosc wybochow oscyluje wokolo sredniej i tylko z zadka zdarzaja sie przypadki dajace wartosci skrajne. Dla mnie taki totalny "random" ma wiecej wspolnego z RPG niz prawdziwym symulatorem.
Kod:
Czy gra uwzględnia w jakiś sposób nacisk wody na kadłub i dodaje go do Demage bomby ?
Osobiście to uważam że eskortę to można śmiało zrobić ciut ostrzejszą bo czasami to zachowuje się niemrawo i pozwala na zbyt wiele OP.Ponadto jest też za tym takie małe zestawienie w morze w II wś. po stronie Hitlerowskich Niemiec wyszło około 40.000 tyś marynarzy grubo ponad 10.000 tyś nigdy nie powróciło już do domów.
Taka poprawka to z 40 000 powróciło około 10 000.
A co do reszty to kiedy to ma być gotowe?
sOnar [Usunięty] Kommodore
#29 Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 23:20
Trwają ostatnie testy. Eskorta daje popalić zdrowo ale jest nieco łagodniejsza. Jedno jest pewne - jak Cię dorwią - łatwo Cię nie puszczą!
Gra stała się bardziej zbalansowana. Nie jest bezsensowną, krwawą jatką... ale jest trudna...
Postanowiłem w latach 1939-1940 podrasować nieco hydrofony bo są beznadziejne z wartości 0,01 na 0,02. Dla przypomnienia podaję że w 1944 roku mają one wartość 0,05! Czyli są bardzo czułe... miały 0,07 ale co to za radość jak do stojącego uboota z 1500m leci dedek bo go po prostu słyszy na cichym biegu z zatrzymanymi elektrykami - herezja, której położyłem kres...
Dzisiaj przeżyłem (khm... nie do końca) zarąbistą przygodę w 1943. Dostałem ciężko bombami i opadłem na 242m(!) gdzie uratowało mnie: cała wstecz i balasty 3 razy up!
Cały czas byłem pingowany. Na krótko traciłem oprawcę aż mnie w końcu dorwał i KIA. Może bym przeżył ale byłem zajęty czymś innym w tamtej chwili...
Gra się lepiej. Jest delikatnie lżej co nie znaczy że jest łatwo...
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 357 Skąd: Sosnowiec
#30 Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 00:58
Wlaśnie sobie przypomniałem misje w której byłem jakieś 1000-1500m od 3 DD płynących pod kątem 90 stopni względem mojego dziobu stałem na wyłączonych silnikach i z całkowitą ciszą na okręcie kiedy nagle wszyscy na hura skręcili prosto na mnie (kilku ludzi płyneło ze mną ten patrol i przyglądali sie z obserwatora bo zostałem sam wiec wiecie o co mi chodzi) czy teraz jeśli wiązki sonarów są zawężone taka sytuacja może sie powtórzyć ? czy jest to wynikiem jakiegoś bugu ?
_________________ "Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
Może by tak zlikwidować wskaźnik integralności kadłuba . Co wy na to ?
Ja bym to zostawił - co z tego, że bebechy mam całe jak mam potrzaskany kadłub? Nijak tego nie sprawdzisz. Ten wskaźnik daje możliwość zorientowania się w sytuacji.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#32 Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 10:50
sOnar napisał/a:
Co z Waszymi jednostkami. Dodajecie je do UTW?
Na 99% chcemy je dodac do "patchanki" rankingowej. To czy znajda sie w podstawce UTW bedzie zalezalo tylko od Ciebie. Dzis mamy zamiar je dobrze przetestowac (tj. nowe jednostki). Prosta misja. Zniszczyc konwoj nowych jednostek. Ja ta misje juz gralem i zauwazylem, ze jedna jednostka nie ma dymu, wiec ostateczna lista nowych jednostek pewnie ulegnie drobnej korekcie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum