Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 13 Wrzesień 2011, 23:41 U-BOATS: TOTAL WAR - Knights of the Abyss
Chciałbym zakomunikować, że dodatek do U-BOATS: TOTAL WARU-BOATS: TOTAL WAR - Knights of the Abyss przeszedł wnikliwe testy na multi oraz w singlu i zdał je celująco...
Zarywaliśmy z chłopakami z ORP i W.A.R.D.C noce by wychwycić ewentualne bugi moda - przez co został dopracowany na igiełkę. Pozostały drobne zmiany kosmetyczne i wgrywam dodatek na serwer.
Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 432 Skąd: Polska
#4 Wysłany: 14 Wrzesień 2011, 13:20
Dziękuję sOnar za podziękowanie choć naprawdę nie zasłużyłem bo i czym.... ale cieszę się że dostąpiłem zaszczytu testowania i odbywania patroli na U-BOATS: TOTAL WARU-BOATS: TOTAL WAR - Knights of the Abyss , teraz to nowy wymiar gry w SH III .
_________________
sOnar [Usunięty] Kommodore
#5 Wysłany: 14 Wrzesień 2011, 14:01
Dzisiaj zmieniłem nazwę uszkodzonej jednostki M16A na NIE UZYWAC
Teraz unikniemy tego uszkodzonego mercha w misjach
Tes - wstawiłem na Twoją prośbę HMS_Terrora i HMS_Horai
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez sOnar 14 Wrzesień 2011, 14:04, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#6 Wysłany: 14 Wrzesień 2011, 15:26
Gratulacje. Ale jak bys mial czas i wpadlbys na Vento po 20.30, to chcialbym podyskutowac o pakiecie jednostek. Wczoraj sobie troche posiedzialem i sprawdzilem spojnosc tego co jest w edytorze, a to co mamy w ksiazce ropoznawczej. Stwierdzilem z jest lekki roz£$£%^el i trzeba to troche uporzadkowac.
I zrobiło się mi całkiem miło - dzięki za docenienie, ale również dołączę się z podziękowaniami dla Naszego pokładowego "robola", który napocił się przy tym (KOTA) niemiłosiernie...
Ważne jest to, by Nam wszystkim nowa odsłona gry dała dużo przyjemności i ... była używana porządnie
sOnar ! - ale się naje.....y !!!
_________________ Na morzu nic nie dzieje się dwa razy.
Ostatnio zmieniony przez ORP Sęp 14 Wrzesień 2011, 23:13, w całości zmieniany 2 razy
_________________ Ma Anglia Nelsona i Francja Villeneuve'a,
Medina-Sidonia w Hiszpanii żył,
A kto dziś pamięta Arenda Dickmanna?
To polski admirał, co z Szwedem się bił.
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#12 Wysłany: 2 Październik 2011, 12:32
Marco dasz radę dzisiaj wbić mapy do losomatorka?
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Dobra, teraz to się wściekłem...
Instaluję, zgodnie z informacją w FAQ Rankingu po kolei wszystkie utensylia potrzebne do KOTA.
I co?
I odpalam grę a tu dumnie pokazuje się gra z info o UTW ver.1.0... WTF się grzecznie pytam????
Napiszcie mi proszę co należy instalować i w jakiej kolejności.
Zainstalowałem po kolei:
SHIII
UTW 1.0
UTW KOTA
PolishseamenPack
HILFE MEHR!!!!
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Już mówię, w UTW KoTa jest błąd i jak wskazujesz katalog SH III
podczas instalacji to wypakowuje pliki gdzie indziej. sOnar ustawił ze musisz
zaznaczyć katalog "data" a zawsze było że zaznacza się "silnet hunter" stąd ten błąd.
Rozwiązanie jest proste, podczas instalacji wskaż "date" zamiast "sh".
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#15 Wysłany: 19 Październik 2011, 15:49
Jest jeszcze inne rozwiazanie. Instalujesz SH3, instalujesz UTW. Do katalogu MODS instalujesz KOTA i PS seamen pack. Montujesz przez JSGME KoTa a nastepnie PS pack. Cieszysz sie gra. Opcjonalnie mozesz wrzucic UTW do MODS i montowac przez JSGME. Zaleta mozesz latwo przerzucac sie miedzy innymi modami. Wada, podmontowanie/odmnotowanie UTW moze zajac troche czasu. W koncu to kilkaset MB.
Trzeba poprawić (czytaj, pogorszyć) celność dział okrętowych przeciwnika by powstał mod idealny.
_________________ Ma Anglia Nelsona i Francja Villeneuve'a,
Medina-Sidonia w Hiszpanii żył,
A kto dziś pamięta Arenda Dickmanna?
To polski admirał, co z Szwedem się bił.
Już lecę- mianowicie miałem 2 dni temu pojedynek artyleryjski niszczycielem. Który miał stuprocentową celnośc od razu. Ni ch*** nikt mnie nie przekona że w 2 wojnie realnej na 3,5 kilometra każdy miał stuprocentową celność bo to byłaby kpina , by nie rzecz imbecylizm.
_________________ Ma Anglia Nelsona i Francja Villeneuve'a,
Medina-Sidonia w Hiszpanii żył,
A kto dziś pamięta Arenda Dickmanna?
To polski admirał, co z Szwedem się bił.
sOnar [Usunięty] Kommodore
#20 Wysłany: 14 Listopad 2011, 15:02
Ha! Nie wińcie mnie ani KOTA za celność dedeków...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum